پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار

  • کد خبر: ۹۵۶۰۲
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار
زمانی که پژو از ۲۰۶ مخصوص رالی (WRC) در سال ۱۹۹۹ رونمایی کرد، مجبور شد سپر‌های آن را کشیده‌تر کند تا بتواند گواهی FIA را در بخش خودرو‌های کوچک دریافت کند، چرا که طول ماشین کمتر از ۴ متر بود!

به گزارش شهرآرانیوز، واحد پژو اسپرت با ساخت مدل 206 WRC پس از سه سال مجدداً پا به عرصه مسابقات اتومبیل‌رانی جهان گذاشت. این واحد در سال ۱۹۸۶با خودروی پژو 205 T16 در اوج شهرت بود.

قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار

خودروی ۲۰۶ مسابقه‌ای رقابت خود را از سال ۱۹۹۹ در مسابقات Tour de Corse با رانندگی ژیل پانیزی آغاز کرد. البته پانیزی به سبب اشکالات مکانیکی در خودروی جدید نتوانست رقابت را به اتمام برساند. با این حال، خودروساز فرانسوی در مسابقات رالی RAC در انگلستان (۱۹۹۹) قدرت و قابلیت ۲۰۶ جدید را به رخ همگان کشید.

در روزگار پرافتخار مسابقات رالی جهان، زمانی که پژو مبارزه با میتسوبیشی، سوبارو و تویوتا را در میدان آن‌ها آغاز کرد، این خودروی دست‌کم گرفته‌شده توانست سه عنوان قهرمانی را به طور پیاپی از آن خود کند.  

قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار

خودروی 206 WRC سال‌های زیادی به همراه رانندگان متعدد در مسابقات مختلف شرکت کرد. تا اینکه برایان مدسن (فروشنده رسمی پژو در دانمارک) در سال ۲۰۱۷ این خودروی نُقلی مسابقه‌ای را خرید. از آن زمان به بعد، 206 WRC به خوبی تحت مراقبت قرار گرفت، ولی هنگام شرکت در رویداد‌های مختلف، به خوبی با احساسات تماشاگران بازی می‌کرد!

خودروی مسابقه‌ای پژو ۲۰۶ به موتور توربوشارژ ۲ لیتری مجهز است که می‌تواند قدرتی معادل با ۳۰۰ اسب بخار را تولید کنید. قدرت موتور به وسیله دیفرانسیل‌های فعال منحصربه‌فرد به هر چهار چرخ وارد می‌شود، چیزی که هوراکان خوابش را هم نمی‌بیند.  

قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار

احتمالاً بسیاری افراد رانندگی با خودروی لامبورگینی هوراکان را ترجیح می‌دهند، ولی پژو ۲۰۶ مسابقه‌ای یک خودروی فوق‌العاده کمیاب است و در مقایسه با بسیاری از سوپرخودرو‌های امروزی، می‌تواند با سرعت بیشتری در جاده‌ها بتازد. فروشندگان Girardo&Co پژوی مسابقه‌ای را حدود ۳۷۳ هزار دلار آمریکا قیمت‌گذاری کرده‌اند. گزارش کامل سوابق، کپی کامل از اسناد گواهی FIA و همین‌طور کتابچه راهنمای عملیاتی به همراه شرح کامل سیستم‌های مختلف در دست خریدار قرار می‌گیرد.

بدیهی است که پژو ۲۰۶ مسابقه‌ای خودروی مناسبی برای رانندگی روزمره نیست، ولی جزو وسایل نقلیه کلکسیونی به حساب می‌آید که ارزش آن هر روز بیشتر می‌شود.  

قیمت ۱۰ میلیارد تومانی برای «پژو ۲۰۶» با قدرت ۳۰۰ اسب بخار

منبع: خودروبانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->