چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چرا پیک‌های موتوری سهمیه بنزین ندارند

  • کد خبر: ۹۵۶۳
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۷
چرا پیک‌های موتوری سهمیه بنزین ندارند
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

بازار
۴۰۵...۰۹۱۵ از مسئولان محترم بپرسید آیا برای پیک‌های موتوری که در آژانس‌های سطح شهر مشغول به کار هستند، سهمیه‌ای درنظرگرفته اند یا خیر؟ من با موتورم در آژانس کار می‌کنم، اما هر روز ناچارم بنزین آزاد مصرف کنم. لطفا پیگیری کنید.
شهروند- بالا بردن قیمت بنزین با این روش خوب است، در صورتی که قیمت ارز که خود دولت آن را بالا برده است، پایین بیاید و به سوی تک نرخی شدن برود.
۷۳۰...۰۹۳۸ مصرف بنزین خودرو من روزی ۱۰ لیتر است. مسافران کرایه بیشتری هم نمی‌دهند، باید چه کار کنیم؟
شهروند- بالا بردن قیمت‌های فلزات به صورت مستقیم روی خودرو سازی، ساخت وساز و بیکاری جوانان تأثیر می‌گذارد.
شهروند- چرا گران شدن بنزین را پیگیری نمی‌کنید؟ این چه وضعی است؟
۲۵۶...۰۹۳۵ تاکی باید این اتحادیه‌های صوری بی مسئولیت را تحمل کنیم؟ اتحادیه‌های که باید به قیمت و کیفیت میوه و تره بار، مرغ و تخم مرغ، ماهی، گوشت، نان و... توجه کنند، اما هیچ نظارتی بر روی آن‌ها نیست.
شهرداری
۲۴۳...۰۹۱۵ باتوجه به روکش آسفالت خیابان ستایش طلاب، نیاز به افزایش ارتفاع سرعت کاه‌ها احساس می‌شود. لطفا پیگیری کنید.
۲۴۲...۰۹۰۱ جناب آقای مهندس یعقوبی، معاونت محترم خدمات شهری شهرداری مشهد، به ما رفتگران شهرداری منطقه ۳ هر ۲ هفته یک بسته جارو می‌دهند. از آنجایی که فصل پاییز است و برگ ریزان، این مقدار جارو اصلا کافی نیست. لطفا رسیدگی کنید.
۰۲۷...۰۹۳۰ چرا پل‌های روی جدول‌های خیابان عبادی ۷۳ را استانداردسازی نمی‌کنند؟
شهروند- می‌خواستم از زحمات خدمات فضای سبز شهرداری منطقه ۸ به ویژه سرکارخانم تربتی و همکارانشان در قطع و هرس درختان تشکر و قدردانی کنم.
امور مساجد
۶۴۳...۰۹۳۶ بولوار میرزا کوچک خان -حدفاصل بولوار شهید رحیمی و اسماعیل پور- مسجد ندارد. با وجود پاسگاه و فروشگاه شهرما جای خالی یک مسجد تأسف آور است.
۸۹۲...۰۹۳۸ زیر گذر روبه روی پارکینگ شهید نوری، بین چراغچی ۹ و ۱۱ شب‌ها خیلی تاریک و خطرناک است. لطفا روشنایی آن را اصلاح کنید.
۲۴۸...۰۹۱۵ منزلی واقع درقاسم آباد، حجاب ۶۳.۴، کوچه اول سمت چپ، فاضلاب خانه اش را به داخل کوچه وصل کرده است. این موضوع باعث جمع شدن آب در کوچه و ایجاد بوی نامطبوع می‌شود. همچنین آسفالت هم به همین دلیل تخریب شده است که چندبار آن را آسفالت کرده اند، اما به دلیل وجود روغن ناشی از فاضلاب خانگی در آب، دوباره آسفالت تخریب می‌شود. با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان عاجزانه درخواست رسیدگی دارم.
اتوبوس رانی
۸۶۰...۰۹۳۰ مدیرعامل محترم اتوبوس رانی، از شما تقاضا می‌کنیم پیگیری کنید معوقات اتوبوس رانان را فراهم و واریز کنند. خیلی ممنون و خدا خیرتان بدهد
سازمان ترافیک
۵۹۷...۰۹۱۵ متأسفانه ترافیک چهارراه ابوطالب به دلیل ایجاد خط ویژه اتوبوس، در ساعات پیک، به ورودی بولوار‌قرنی می‌رسد که لازم است تمهیداتی برای آن اتخاذ شود.
سازمان پارک‌ها
۶۱۰...۰۹۰۱ از الان به فکر شهربازی کوهستان پارک شادی باشید تا در نوروز استفاده کنیم.
مخابرات
۸۶۳...۰۹۳۶ لطفا پیگیری کنید اینترنت دانشگاه‌ها را وصل کنند.
شهرستان
۱۹۷...۰۹۱۵ این همه درباره مشکلات روستای منزل‌آباد پیامک فرستادم، یک بار نشد نهادی جواب بدهد. بعد یکی پیامک می‌زند که باکس فلان محله چند وقتی است پر شده و روابط‌عمومی شهرداری مذکور جواب می‌دهد که خالی می‌شود! واقعا بی‌عدالتی تا چه اندازه؟ باید بیایید و مشکلات روستا‌ها را از زبان مردم
بشنوید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->