نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

رای علیه گل گهر تغییر نمی‌کند| درانتظار تایید رای کمیته انضباطی

  • کد خبر: ۹۵۷۰۹
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
  • ۱
رای علیه گل گهر تغییر نمی‌کند| درانتظار تایید رای کمیته انضباطی
کمیته استیناف هفته آینده درباره شکایت باشگاه گل گهر سیرجان رای خود را اعلام خواهد کرد، اما از شواهد پیدا است که تغییری در رای کمیته انضباطی علیه این باشگاه ایجاد نخواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. جلسه کمیته استیناف برای رسیدگی به پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، روز سه شنبه (۲۱ دی‌ماه) تشکیل شد. رأی این جلسه مشخص می‌کند که حکم کمیته انضباطی مبنی بر غیرمجاز دانستن اریک باگناما و اعلام نتیجه ۳ بر صفر در بازی‌های گل‌گهر با تیم‌های پیکان، استقلال و سپاهان به سود حریفان این تیم، تأیید می‌شود یا نه؟
البته که کمیته استیناف هفته آینده را برای صدور رأی نهایی درباره این پرونده و درخواست تجدیدنظر باشگاه گل‌گهر سیرجان مشخص کرده است، اما شواهدی که از موارد مطرح شده در جلسه روز سه‌شنبه به دست  رسیده است، گویای این است که کمیته استیناف چاره‌ای جز تأیید رأی کمیته انضباطی ندارد. چرا که در این جلسه باشگاه گل‌گهر برای دفاع از خود نتوانسته هیچ مدرک تازه‌ای ارائه کند که سندی باشد برای انجام ۴ بازی ملی این بازیکن و مجاز دانستن او بر اساس آیین‌نامه جذب بازیکن خارجی.
بنا بر همین شواهد نیز می‌توان از همین حالا رأی کمیته انضباطی را تأیید شده دانست و جدول رده‌بندی لیگ را مطابق همین جدول بعد از اعمال نتایج ۳ بر صفر مسابقات گل‌گهر با سه تیم سپاهان، پیکان و استقلال دانست.
پیش از این کمیته انضباطی این موضوع را مورد بررسی قرار داده بود که بازیکن آفریقایی تبار اهل گابن، باید براساس مقررات جذب بازیکن خارجی، حتماً ۴ بازی ملی (رسمی یا دوستانه) داشته باشد، اما این بازیکن دارای سابقه بازی در تیم ملی گابن نیست. براساس گزارش پلیس فتا، ایمیل‌ها و مدارکی که باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره بازی‌های ملی این بازیکن ارائه داده‌اند، جعلی است و این بازیکن دارای شرایط لازم برای حضور در لیگ ایران نیست. به همین دلیل بازی‌هایی که گل‌گهر در آن‌ها از این بازیکن استفاده کرده، ۳ بر صفر به سود حریفان اعلام شد.
کمیته انضباطی حتی برای اطمینان بیشتر از خود این بازیکن دعوت کرد تا در جلسه رسیدگی حضور داشته باشد. اعضای کمیته از اریک باگناما درباره هم‌بازی‌هایش در بازی‌های ملی ذکر شده در مدارک گل‌گهر، سؤال کردند و او نتوانست پاسخی به این سؤال دهد. جالب اینکه او حتی تعداد گل‌هایی که در این بازی‌ها رد و بدل شده است را هم نمی‌دانست و همه این‌ها صحه بر جعلی بودن سند‌های گل‌گهر می‌گذاشت.
پرونده با اعتراض باشگاه گل‌گهر به کمیته استیناف کشیده شد. گل گهر در این جلسه به مواردی نظیر اینکه نباید جدول بازی‌ها پیش از رأی استیناف تغییر می‌کرد، اشاره کردند، اما مدرک تازه‌ای که بتواند دلیل محکمی برای تغییر رأی کمیته انضباطی باشد، ارائه ندادند. موضوع مهمی که در این جلسه مطرح شد، این بود که باشگاه گل‌گهر، کمیته روابط بین‌الملل را مقصر می‌دانست که مدارک بازیکن را تأیید کرده است، اما در این جلسه این نتیجه حاصل شد که حتی بر فرض تخلف عمد یا غیرعمد کمیته روابط بین‌الملل در تأیید مدارک بازیکن گابنی، این موضوع مسئولیت باشگاه گل‌گهر را در این موضوع نفی نمی‌کند. چرا که مسئولیت مستقیم اسناد بازیکنان برعهده باشگاه است.
به همین دلیل همه نشانه‌ها و البته صحبت‌هایی که برخی اعضای کمیته استیناف در جمع‌های خصوصی مطرح کرده‌اند، گویای این است که به احتمال فراوان در پرونده بازیکن گابنی، رأی کمیته انضباطی تأیید خواهد شد و جدول رده‌بندی بعد از اعمال باخت‌های ۳ بر صفر گل‌گهر مقابل سپاهان، استقلال و پیکان، دیگر تغییری نخواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
این تحلیل وصحبت ازطرف استقلالی های ظاهرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->