پیشنهاد یک باشگاه سوئدی به بازیکن استقلال

  • کد خبر: ۹۵۶۸۵
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
پیشنهاد یک باشگاه سوئدی به بازیکن استقلال
یک باشگاه سوئدی خواهان جذب بازیکن استقلال شده است تا شاید آبی ها در نیم فصل یک لژیونر داشته باشند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فردین رابط بازیکن جوان استقلال به دلیل عدم اعتقاد فرهاد مجیدی در نیم فصل اول حتی یک بار هم فرصت حضور ثابت در ترکیب تیمش را پیدا نکرد تا در صحبت با باشگاه استقلال خواستار جدایی از این تیم شود.

رابط که در تعطیلات فصل در بازی های تدارکاتی استقلال یکی از گلزن ترین بازیکنان بود به خیالش که می تواند به یکی از نفرات ثابت استقلال تبدیل شود اما با همه این ها عدم اعتقاد مجیدی به این بازیکن یا شاید هم درگیری های سرمربی استقلال با مدیر برنامه های این بازیکن سبب شد تا رابط نتواند برای تیمش بازی کند و به همین دلیل از باشگاه استقلال بخواهد که با جدایی او موافقت کنند.

باشگاه دالکورد سوئد طی یک نامه از این بازیکن برای حضور در استقلال دعوت به عمل آورده تا رابط این مسئله را با باشگاه استقلال در میان بگذارد. در صورتی که باشگاه استقلال با جدایی این بازیکن موافقت کند رابط به صورت قرضی به سوئد می رود اما در غیر این صورت او مجبور است در استقلال بماند.

البته این بازیکن از باشگاه استقلال خواسته هر طور شده با جدایی او موافقت کنند که با توجه به عدم اعتقاد مجیدی به رابط احتمال جدایی او از استقلال زیاد است. نکته قابل توجه این که بختیار رحمانی هم در تیم دالکورد حضور دارد و در صورت پیوستن رابط به این تیم او دومین بازیکن ایرانی تیم سوئدی خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->