آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

اختلاف شورای نگهبان و مجلس در بندهایی از مصوبه رتبه‌بندی معلمان (۲۵ دی ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۵۸۱۹
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
  • ۱
اختلاف شورای نگهبان و مجلس در بندهایی از مصوبه رتبه‌بندی معلمان (۲۵ دی ۱۴۰۰)
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت در حال حاضرشورای نگهبان به دلیل ابهاماتی خواستار فرصت بیشتری برای بررسی شدند که باید منتظر ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمدی لاشکی ضمن بیان این مطلب گفت: معلمان با ۹ شاخص و معیار در رتبه‌های پنج‌گانه رتبه‌بندی معلمان قرار می‌گیرند و امیدواریم که تا پایان سال جاری، رتبه‌بندی به اجرا درآید.

قاسم احمدی لاشکیدر حاشیه دیدارهای مردمی استان هرمزگان گفت: مجلس محترم در تاریخ ۲۴ آذرماه ۱۴۰۰، مصوبه رتبه‌بندی را نهائی کرد و برای تصویب به شورای محترم نگهبان ارسال کرد.

وی افزود: شورای نگهبان نیز به دلیل ابهاماتی از جمله در بندهای ۵ و ۶ مصوبه رتبه بندی معلمان، خواستار فرصت بیشتری برای بررسی شدند که منتظر هستیم آخرین وضعیت را از شورای نگهبان دریافت کنیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه، شورای نگهبان نیز باید در بازه زمانی مشخص اعلام نتیجه کند، اظهار کرد: امید است تا پایان سال جاری مصوبه رتبه‌بندی به اجرا درآید.

به گفته این مسئول، وزارت آموزش و پرورش به استناد ماده ۷، آئین‌نامه اجرائی رتبه‌بندی را تنظیم و در حال نگارش است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از نهایی شدن مصوبه رتبه‌بندی معلمان، آمادگی کامل برای ادامه روند اجرای رتبه‌بندی از جمله هیأت ممیزی‌ها که باید برای ورود ۷۵۰ منطقه آموزش و پرورش کشور تعیین شود، را داریم و در کوتاه‌ترین زمان، این مصوبه قابلیت اجرائی پیدا می‌کند.

منبع: پانا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
بازی دولت وشورای نگهبان برای این است که امسال اجرا نشود کدام مصوبه آنهم لایحه اینقدر درشورای نگهبان مانده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->