نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ساعت بازی منچسترسیتی و چلسی| بازگشت هیجان به جزیره

  • کد خبر: ۹۵۸۲۲
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
ساعت بازی منچسترسیتی و چلسی| بازگشت هیجان به جزیره
منچسترسیتی و چلسی امروز در لیگ برتر به‌مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ لیگ برتر انگلیس با نبرد بزرگ منچسترسیتی و چلسی، تیم‌های اول و دوم جدول، از سر گرفته خواهد شد. این ۲ تیم امروز از ساعت‌۱۶ در ورزشگاه اتحاد به‌مصاف هم خواهند رفت. مسابقات لیگ برتر انگلیس بعد از وقفه دوهفته‌ای دنبال خواهد شد.

منچسترسیتی؛ بهترین فرصت

سیتیزن‌ها باز هم از دست رقبا در‌رفتند. فاصله ده‌امتیازی با چلسی و یازده‌امتیازی با لیورپول، حاشیه امنی برای تیم پپ گواردیولا ایجاد کرده است. حالا خیال منچسترسیتی راحت است، اما از قهرمانی مطمئن نیست؛ چرا‌که راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده ا‌ست. سیتی از اکتبر که مقابل کریستال‌پالاس شکست خورد، ۱۱ بازی متوالی را برد و این نقطه عطفی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ برایشان بوده است. حالا گواردیولا می‌داند اگر چلسی را در اتحاد ببرد، خیالش در دیدار‌های آتی راحت‌تر خواهد بود و حتی وقتی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته شود، می‌تواند به برخی ستاره‌هایش استراحت بیشتری بدهد. این بهترین فرصت برای بیشتر‌کردن فاصله با رقبا‌ست.

چلسی؛ کورس را داغ کن

تیم توماس توخل همیشه کار‌های غیرقابل پیش‌بینی کرده که مهم‌ترین آن‌ها بردن منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود. با‌این‌حال خودشان هم خودشان را زیاد غافل‌گیر کرده‌اند. در ۷ بازی اخیر، چلسی فقط ۲ برد داشته و همین باعث شده است تا فاصله‌شان با صدر جدول به ۱۰‌امتیاز افزایش پیدا کند. درست در روز‌هایی که سیتی می‌برد، آن‌ها نبردند و کورس قهرمانی سرد شد. حالا برد چلسی حتی شاید لیورپول را هم خوش‌حال کند. با کاهش فاصله به ۷‌امتیاز، آن‌ها امیدوار به جبران خواهند بود. یادتان باشد تیم توخل فصل قبل در اتحاد مقابل سیتیزن‌ها برنده میدان را ترک کرد.

آمار بازی

در ۴۹ نبرد لیگ‌برتری بین منچسترسیتی و چلسی، سیتیزن‌ها ۱۵‌بازی را برده‌اند و آبی‌های لندن در ۲۷ دیدار برنده شده‌اند. ۷ بازی نیز مساوی شده است.
در ۳ دیدار آخر ۲ تیم همواره تیم میهمان برنده بوده است. منچسترسیتی ۲‌مرتبه در استمفوردبریج و چلسی یک‌مرتبه در اتحاد میزبانشان را شکست داده‌اند.

این دومین مرتبه در تاریخ است که پیش از دیدار منچسترسیتی و چلسی، این ۲ تیم تیم‌های اول و دوم جدول هستند. مرتبه قبلی در ژانویه‌۲۰۱۵ چلسی صدرنشین مقابل منچسترسیتی با نتیجه ۱-۱ متوقف شد.
بعد از شکست‌دادن لیورپول در جولای‌۲۰۲۰ و چلسی در دیدار رفت این فصل، منچسترسیتی در‌پی این است که چهارمین تیم انگلیسی باشد که ۳ بازی متوالی را از قهرمانان اروپا می‌برد. ناتس‌کانتی (۱۹۸۲)، تاتنهام (۱۹۸۴) و اورتون (۱۹۸۵) پیش از سیتیزن‌ها چنین‌رکوردی ثبت کرده بودند.

حاشیه امنیت ده‌امتیازی منچسترسیتی با رقبا در پایان هفته‌۲۱، چهارمین آمار خوب تا این هفته در تاریخ لیگ برتر است. لیورپول با اختلاف شانزده‌امتیازی در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بهترین تیم این فهرست است. سیتی در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در هفته۲۱ فاصله چهارده‌امتیازی با تیم دوم جدول داشت.

پپ گواردیولا و توماس توخل ۴ مرتبه به‌عنوان سرمربیان منچسترسیتی و چلسی به‌مصاف هم رفته‌اند که پپ برنده فقط یک‌بازی بوده و توخل ۳ بازی را برده است.
استرلینگ تابه‌حال در ورزشگاه اتحاد ۴۹ گل زده است. او می‌تواند بعد از آگوئرو که ۱۰۶ گل در اتحاد زد، دومین بازیکن سیتی باشد که به مرز ۵۰ گل در این ورزشگاه می‌رسد.
کوین‌دی‌بروینه مقابل تیم سابقش چلسی روی ۴ گل در ۴ بازی آخر نقش داشته است. ستاره منچسترسیتی ۳ گل به چلسی زده و یک پاس‌گل هم ارسال کرده است.

مصدومان و محرومان

اولکساندر زینچنکو، فیل فودن، بنژامن مندی، جان استونز و ریاض محرز به دلایل مختلفی از‌جمله مصدومیت، حضور در جام ملت‌های آفریقا و زندان، در این دیدار نمی‌توانند منچسترسیتی را همراهی کنند. بن چیلول، ریس‌جیمز و تروو شالوبا هم مصدومان چلسی هستند و ادوارد مندی هم به جام ملت‌های آفریقا رفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->