نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

غیبت آمریکایی‌های کری‌خوان در رقابت کشتی ایران و آمریکا!

  • کد خبر: ۹۵۸۳۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
غیبت آمریکایی‌های کری‌خوان در رقابت کشتی ایران و آمریکا!
دیوید تیلور و استیوسون در ترکیب تیم ملی کشتی ایالت متحده جایی ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جی‌دن کاکس که بعد از قبول شکست مقابل کامران قاسم‌پور وعده رویارویی مجدد با کشتی‌گیر کشورمان را داده بود، با‌وجود تصمیم برای تغییر‌وزن، در مصاف دوستانه ایران و آمریکا با نماینده ایران کشتی خواهد گرفت. مسابقه دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا با‌وجود تمام حواشی ایجاد‌شده، فعلا قرار است که روز ۲۳‌بهمن در تگزاس برگزار شود.

درحالی‌که پیش‌از‌این اعلام شده بود که ترکیب تیم منتخب ایران برای این مسابقه بعد از رقابت‌های قهرمان کشوری مشخص می‌شود، آمریکایی‎‌ها فهرستی را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند که در آن نامی از دیوید تیلور و گیبل استیوسون دیده نمی‌شود.

همان‌طور‌که پیش‌بینی می‌شد، دیوید تیلور علاقه‌ای ندارد که در این مقطع، آن‌هم بعد از شکست در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ در مسابقه‌ای غیررسمی مقابل یزدانی کشتی بگیرد، همچنین گیبل استیوسون قهرمان بیست‌ویک‌ساله المپیک هم که برای امیرحسین زارع خیلی کری خوانده بود، هنوز حضورش در ترکیب تیم ملی آمریکا نامشخص است، اما سایر ستاره‌های کشتی آمریکا در این مصاف دوستانه و هیجان‌انگیز حاضر خواهند شد. کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد آمریکا «جردن باروز»، قهرمان المپیک‌۲۰۱۲ و قهرمان ۵ بار جهان، نماینده این تیم در وزن ۷۹‌کیلوگرم خواهد بود. باروز بیشترین عناوین جهانی را برای کشتی آزاد مردان آمریکایی و مدال‌های طلا در سال‌های۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ به دست آورده است.

جان‌اسمیت بزرگ ۴ عنوان جهانی و ۲ عنوان المپیک را به دست آورد. باروز همچنین ۳ مدال برنز جهانی را در سال‌های‌۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کسب کرده است. دیگر‌نماینده تیم ملی کشتی آزاد آمریکا «کایل اسنایدر» قهرمان المپیک‌۲۰۱۶ و قهرمان ۲ دوره جهان در وزن ۹۷‌کیلوگرم است. اسنایدر جوان‌ترین آمریکایی بود که در سال۲۰۱۵ یک عنوان جهانی در کشتی کسب کرد، سپس جوان‌ترین آمریکایی شد که عنوان المپیک کشتی را در بازی‌های۲۰۱۶ ریو به دست آورد. اسنایدر در سال‌های۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ عناوین جهانی را به دست آورد. او دومین مدال المپیک را در بازی‌های۲۰۲۰ توکیو با مدال نقره به دست آورد.

با اضافه‌کردن یک مدال نقره جهانی در سال‌های۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ و یک مدال برنز جهانی در سال۲۰۱۹، اسنایدر به‌مدت ۷ سال متوالی در بازی‌های المپیک یا مسابقات جهانی مدال کسب کرده است. جی‌دن کاکس، قهرمان ۲ دوره جهان و دارنده مدال برنز المپیک‌۲۰۱۶ در وزن ۹۲‌کیلوگرم مسابقه خواهد داد. کاکس در این وزن در سال‌های۲۰۱۸‌و‌۲۰۱۹ عناوین جهانی را به دست آورد. مدال برنز المپیک‌۲۰۱۶ و مدال برنز جهانی‌۲۰۱۷ او در وزن ۸۶‌کیلوگرم و مدال برنز جهانی‌۲۰۲۱ او در وزن ۹۲‌کیلوگرم بود.

کاکس در هر ۵ دوره حضور خود در بازی‌های المپیک یا مسابقات جهانی مدال کسب کرده است. توماس گیلمن، قهرمان جهان‌۲۰۲۱ و دارنده مدال برنز المپیک‌۲۰۲۰ در وزن ۵۷‌کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. گیلمن همچنین دارای مدال نقره جهانی‌۲۰۱۷ است. جیمز گرین، دارنده ۲ مدال جهانی در وزن ۷۰‌کیلوگرم تیم آمریکا خواهد بود. گرین یک مدال نقره جهانی در سال۲۰۱۷ و یک مدال برنز جهانی در سال۲۰۱۵ به دست آورد. او مانند باروز در دانشگاه نبراسکا یک ستاره بود.

داتون فیکس، دارنده مدال نقره جهان در سال۲۰۲۱ در وزن ۶۱‌کیلوگرم مسابقه خواهد داد. فیکس در مسابقات قهرمانی جهان بزرگ‌سالان۲۰۱۹ شرکت کرد و عنوان قهرمانی نوجوانان جهان در سال۲۰۱۷ را به خود اختصاص داد. در این تیم همچنین ستاره‌های جوانی مانند یانی‌دیاکومیهالیس در ۶۵ کیلوگرم، جیسون نولف در ۷۴‌کیلوگرم و زاهد والنسیا در ۸۶‌کیلوگرم حضور خواهند داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->