دستیار هوش مصنوعی در فیس‌بوک و اینستاگرام فعال شد | Meta AI در برابر ChatGPT حذف WhatsApp و Threads از اپ‌استور چین کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو
سرخط خبرها

دوربین ویوو X۷۰ پرو از آیفون ۱۳ بهتر است

  • کد خبر: ۹۵۹۰۴
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
دوربین ویوو X۷۰ پرو از آیفون ۱۳ بهتر است
بنچمارک DxOMark به تازگی نتایج بررسی کامل دوربین گوشی هوشمند ویوو X70 پرو در سال گذشته منتشر را کرده که ما متوجه شدیم که یکی از بهترین دوربین‌های موجود در بازار است.

به گزارش شهرآرانیوز، بنچمارک DxOMark، وب‌سایتی مستقل است که به‌صورت علمی دوربین‌های عکاسی، لنزها و دوربین تلفن‌های هوشمند را بررسی می‌کند. معمولا به امتیازهای ارائه شده توسط DxOMark به‌عنوان یکی از معتبرترین معیارها برای مقایسه‌ی کیفیت دوربین گوشی‌های هوشمند، استناد می‌شود. طبق نتایج منتشر شده‌ی بنچمارک DxOMark، این گوشی هوشمند امتیاز کلی ۱۳۱ را به دست آورد و در جایگاه دوازدهم با اوپو Find X3 پرو و ویوو پلاس X50 پرو در یک رتبه قرار دارد. اما نکته جالب توجه در این نتایج این است که دوربین گوشی ویوو X70 پرو یک رتبه بالاتر از آیفون ۱۲ پرو مکس، آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی قرار گرفته است.

دوربین ویوو X۷۰ پرو از آیفون ۱۳ بهتر است

تحلیلگران نوردهی دقیق، رنگ‌های زنده، ارائه‌ی جزئیات عالی در محیط کم نور، تعادل رنگ سفید مناسب در دوربین فوق عریض و استبلایزر مناسب در حالت فیلمبرداری دوربین این گوشی هوشمند را به عنوان نقاط قوت در نظر گرفتند. از سوی دیگر، یافته‌های بررسی نشان می‌دهد که در برخی از تصاویر ثبت شده ارائه نشدن قابل‌توجهی از جزئیات دقیق، وجود نویز در تصاویر گرفته شده هم در روز و هم شب، حاشیه‌های رنگی در دوربین اولتراواید (به هر حال این یک مشکل رایج است) و از دست دادن تمرکز و جزئیات در حالت فیلم‌برداری با نور کم از جمله ایرادات و مشکلات دوربین این گوشی بوده‌اند.

بد نیست یادآوری کنیم که گوشی هوشمند ویوو X70 پرو از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با فناوری E5 سامسونگ بهره می‌برد که پنلی از جنس AMOLED دارد و وضوح تصویر در آن هم به رقم فوق‌العاده‌ی ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل می‌رسد. قلب تپنده‌ی این گوشی را پردازنده‌ی اگزینوس ۱۰۸۰ تشکیل می‌دهد که ۱۲ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن را همراهی می‌کنند. سیستم دوربین این گوشی هوشمند از ۴ لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابر  و ۸ مگاپیکسلی پریسکوپی تله‌فوتو با زوم ۵ برابر تشکیل شده است. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در قسمت بالای نمایشگر دیده می‌شود. انرژی این گوشی هوشمند از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع: دیجی کالا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->