پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

مجادله مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و قائم مقام باشگاه شهرخودرو

  • کد خبر: ۹۵۹۶۵
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
مجادله مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و قائم مقام باشگاه شهرخودرو
علیرضا تاج‌فیروز، مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، گفت: متأسفانه مسئولان باشگاه پدیده یا شهرخودرو راجع به برگزارنشدن بازی‌هایشان در این ورزشگاه بیش‌از‌اندازه بی‌انصافی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قائم‌مقام باشگاه شهرخودرو خراسان، روز گذشته در اظهاراتی جنجالی از برگزارنشدن مسابقات این تیم در ورزشگاه امام‌رضا (ع) شهر مشهد به‌عنوان یکی از شواهد همکاری‌نکردن مسئولان ورزش استان با این باشگاه یاد و گلایه کرد که چرا باید تیم نساجی در مشهد و در ورزشگاه امام‌رضا (ع) از حریفانش در لیگ برتر پذیرایی کند و تیم شهر مشهد باید در شاندیز به میدان برود.

اسماعیل حیدرپور در‌این‌باره گفته بود: امسال قرار بود بازی ما با گل‌گهر سیرجان در آنجا برگزار شود و ۷۰‌میلیون واریز کردیم؛ ولی به ما گفتند شورای تأمین اجازه نمی‌دهد. طبق جلساتی که با مسئولان ورزشگاه امام‌رضا (ع) داشتیم، با آن‌‎ها حساب‌و‌کتاب کردیم که یکسری مربوط به فصل قبل است که تیم در اختیار هیئت فوتبال بوده و بخشی که مربوط به ما بوده است، برایش چک دادیم و هم اینکه پول واریز کردیم. آن‌ها هم اعلام‌آمادگی کردند، اما از جای دیگر به ما اجازه ندادند.

وی یادآورشد ورزشگاه امام‌رضا جایی است که همه تیم‌های دیگر می‌توانند بیایند و ما سالی که در گهر بودیم ورزشگاه تختی آماده نبود و ما مجبور شدیم به کرج برویم و بازی کنیم. آرزوی یک استان یا شهر این است که تیمش به لیگ برتر بیاید، برای مثال نساجی با این قدمت به لیگ برتر می‌آید، ولی ساختار ندارد.

این تیم سرمایه‌گذار دارد هزینه می‌کند، ولی ورزشگاه ندارد حالا در مشهد ورزشگاه و امکانات هست، ولی اجازه نمی‌دهند ما در آنجا بازی کنیم. امیدواریم که این موضوعات یک روزی حل شود، ولی در هر صورت ما با مسئولان ورزشگاه امام رضا مشکلی نداریم و آن‌ها هم همینطور، ولی اینکه چگونه می‌گذارند نساجی آنجا بازی کند و مجوز می‌دهند، ولی به ما نمی‌دهند سوالی است که دوستانمان در استان باید پاسخگو باشند.

این حرف‌های حیدرپور در‌حالی مطرح می‌شود که حالا علیرضا تاج‌فیروز، مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، در پاسخ آن می‌گوید: متأسفانه مسئولان باشگاه پدیده یا شهرخودرو راجع به برگزارنشدن بازی‌هایشان در این ورزشگاه بیش‌از‌اندازه بی‌انصافی کردند. وی می‌افزاید: اگر در ورزشگاه امام‌رضا (ع) اجازه برگزاری مسابقه ندادند، به ۲ دلیل است؛ اولا بابت حواشی ایجاد‌شده و مسائل مختلف دیگر که از جانب این باشگاه و مدیرانش بود، شورای تأمین موافقت نکرد و ثانیا بابت تعیین‌تکلیف‌نکردن بدهی سیصدمیلیون‌تومانی فصل گذشته و همچنین پایبندنبودن به مفاد قرارداد امسال در پرداخت هزینه‌های استفاده از استادیوم و زمین تمرین عملا اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه میسر نشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->