نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

وعده مدیرعامل جدید پرسپولیس: در نیم‌فصل دوم تیم را برای ششمین قهرمانی پیاپی تقویت می‌کنیم

  • کد خبر: ۹۶۰۷۵
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
وعده مدیرعامل جدید پرسپولیس: در نیم‌فصل دوم تیم را برای ششمین قهرمانی پیاپی تقویت می‌کنیم
وعده مدیر‌عامل جدید پرسپولیس به هواداران در اولین مصاحبه رسمی‌اش باید ببینیم صحت دارد یا نه؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ اولین گفت‌وگوی رسمی مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس با پایگاه وزارت ورزش انجام شد؛ جایی که او در کنار برخی وعده‌ها با جملات کلیشه‌ای از برنامه‌اش برای این باشگاه خبر داد. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، در ابتدای صحبت‌هایش از دکتر سجادی بابت اعتمادی که به او داشته است، تشکر کرد و گفت: تشکر می‌کنم از دکتر سجادی به‌خاطر اعتمادی که به بنده و اعضای هیئت‌مدیره داشتند. امیدوارم که با همدلی و همراهی همه اعضای هیئت‌مدیره آنچه شایسته این باشگاه و هوادارانش است، انجام دهیم.

وارث حجم بسیار زیادی از بدهی‌های پیشین هستیم

وی در بخش بعدی گفت‌وگویش از مدیران قبلی این باشگاه تشکر کرد و همانند مدیران اسبق با جملات کلیشه‌ای مربوط به بدهی گذشته، به کار سختی که پیش‌رو قرار دارد، پرداخت: از آقای صدری و سمیعی که پیش از بنده زحمات زیادی را برای باشگاه پرسپولیس کشیدند، تشکر می‌کنم. ما اکنون وارث حجم زیادی از بدهی‌ها از ادوار گذشته در باشگاه پرسپولیس هستیم که باید با همدلی همه مجموعه باشگاه و هواداران این تیم مردمی مشکلات را حل کنیم.

پیگیری درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا فعلا اصلی‌ترین کاری است که آن را دنبال می‌کنیم و هدف ما این است که بتوانیم این مشکل را حل کنیم و شاهد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. مدیرعامل پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما در باشگاه پرسپولیس از هرگونه کمک و هم‌فکری برای حل مشکلات تیم استقبال می‌کنیم. تمام دغدغه ما اعم از اعضای هیئت‌مدیره، کادر فنی و بازیکنان این است که مشکلات پیش‌آمده برای باشگاه پرسپولیس را برطرف و دل هواداران را شاد کنیم و نشاط اجتماعی را به جامعه برگردانیم.

کادر فنی پرسپولیس در آسیا شاخص است

درویش با حمایت از کادرفنی تیمش و دفاع از عملکرد یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم گفت: به‌زعم بسیاری از کارشناسان فوتبال کشور، یکی از بهترین کادر‌های فنی را هم‌اکنون تیم پرسپولیس دارد و هیچ‌گونه تغییر‌ی در کادر فنی باشگاه نخواهیم داشت. کادر فنی پرسپولیس نه‌تن‌ها در ایران بلکه در آسیا نیز شاخص است.

از هم‌فکری پیشکسوتان استفاده می‌کنیم

درحالی‌که در روز‌های اخیر برخی پیشکسوتان نسبت به انتخاب وی به‌عنوان مدیرعامل واکنش تندی نشان داده‌اند و آخرین آن مربوط به صحبت‌های حسین کلانی بوده است، درویش از هم‌فکری با پیشکسوتان این باشگاه برای اداره آن خبر داد و گفت: در‌راستای برطرف‌کردن مشکلات باشگاه از نظر و هم‌فکری پیشکسوتان نیز قطعا استفاده خواهیم کرد. این باشگاه متعلق به همه پرسپولیسی‌هاست و ما در باشگاه وظیفه داریم که در خدمت همه پیشکسوتان و هواداران باشیم.

باید تیم را برای نیم‌فصل دوم تقویت کنیم

بخش بعدی صحبت‌های درویش مربوط به وعده‌هایش برای اداره این باشگاه بود. مهم‌ترین آن تقویت تیم برای نیم‌فصل دوم در نقل‌و‌انتقالات بود که درویش در‌این‌باره گفت: اقداماتی را درنظر داریم که برای باشگاه انجام دهیم. در وهله اول با توجه به شروع نیم‌فصل دوم باید درخواست‌ها و کمبود‌های کادر فنی را ر‌فع کنیم و اینکه تیم قوی‌تر شود و بتواند به امید خدا برای ششمین‌بار متوالی قهرمانی لیگ را به دست بیاورد.

در مرحله بعدی باید با اهالی فن و حقوق‌دانان مجرب و ارگان‌های مرتبط جلساتی را برگزار کنیم تا درخصوص برطرف‌کردن مشکلات پیش‌آمده برای باشگاه راه‌حلی پیدا شود. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان از به‌کارگیری کارگروه اقتصادی برای حل مشکلات مالی این باشگاه خبر داد: قصد دیگر ما این است که کارگروه اقتصادی با استفاده از افراد توانمند حوزه اقتصاد تشکیل دهیم که بتوانیم مشکلات مالی تیم را برطرف کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->