استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس کیست + بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۹۵۵۷۸
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
  • ۱۱
رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس کیست + بیوگرافی و سوابق
با تصمیم وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای صدری از مدیرعاملی پرسپولیس، در نهایت رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شد، اما این فرد کیست؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نهایت با تصمیم وزیر ورزش و جوانان مدیرعامل جدید پرسپولیس مشخص شد و رضا درویش جانشین صدری شد، اما مدیرعامل جدید سرخپوشان کیست و چه رزومه‌ای دارد؟

بیوگرافی و رزومه رضا درویش، مدیرعامل جدید پرسپولیس

درویش ۴ سال قبل مدیرعامل باشگاه سایپا شد و علی دایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد، اما مشکلات مالی باشگاه باعث شد تا او عطای حضور در این تیم را به لقایش ببخشد و استعفا دهد.

استعفای درویش در نهایت منجر به حضور مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا شد. مدبر در ادامه با علی دایی به مشکل خورد و آن افشاگری‌های تند دایی روی خط برنامه ۹۰ منجر به محرومیت و ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران شد.

حالا اما ابراهیم شکوری، دبیر سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی هم در تیم مدیریتی سرخپوشان حضور داشت، نسبت به این انتصاب واکنشی تند داشته و در خصوص مدیرعاملی درویش در صفحه توییتری‌اش نوشت: قحط الرجال! پروژه تضعیف پرسپولیس متخصصین عزیز تشریف ببرید جای دیگری بازی کنید، اینجا فوتبال است.

نکته جالب توجه اما حمایت مدام سرمربی پرسپولیس و برخی از بازیکنان تیم از صدری بود. آنها در ماه‌های اخیر بارها از صدری حمایت کرده بودند و حالا باید ببینیم این تحولات در باشگاه پرسپولیس آیا منجر به اتفاقات عجیبی خواهدشد یا نه؟

آیا یحیی گل‌محمدی که در دوران صدری، قراردادش را با رقمی قابل توجه به مدت سه سال دیگر با سرخپوشان تهرانی تمدید کرده، کنار گذاشته خواهدشد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بابک
Kyrgyzstan
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
خدا نگذره از سر تقصیرات سجادی کاملا شده بده بستون داره جبران میکنه برا ایشون زمانی که مواجب بگیر سایپا بود بعدم یک آدم ضعیف که جلو آجرلو حرفی برا گفتن نداشته باشه خدا سزای اینکارهارو میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
3
یحیی فرگوسن پرسپولیسه ،یه ارتش سرخ پستشه ،درویش کیه
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
از اشفتگی و باند بازی وزارت ورزش باشگاه روز به روز تصعیف می شود . متاسفیم برای دولت و مجلس با این بی توجهی ها .
رضا اقتداری
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
آدم قحطی بود این دیگه ظلمه
وطنم پاره تنم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
اجازه بدیم اول خدا جواب کارهای سلطانی فر و جهرمی (پول اسپانسر یکی رو میداد به اون یکی،) رو بده که همه دیدن چکار کردن تو این ۵ سال. سجادی تازه اومده، باید تو نوبت بمونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
اقای ساجدی آقای درویش در حد و اندازه مدیر عاملی پرسپولیس نیست اگر تیم نتیجه نگیرد شما مقصر هستی و هواداران ساختمان وزارت ورزش را سر تو خراب خواهند کرد
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
چرا‌نمیچاپی.‌ادمین جان. دوستمون گفته خدا از سجادی نگذره. منم گفتم فعلا رسیدگی دار مکافات خدا بدای سلطانی فر هست. الان نوبت اون هست. آخییییییییییییش. راستی وزیر که گل نمیزنه. همانطور که از بهانه ها باید قوی تر بود و به داوری اعتراض نکرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
0
این آقا نشون میده که ازفوتبال چیزی نمی دانه به نظر خیلی ورزشی نیست چم چی بگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
رزومه یعنی سوابق کاری. اینکه به آخرین مسوولیت یک نفر اشاره کنید که نشد رزومه. یا معنی رزومه رو نمی دونید یا بلد نیستید تیتر بزنید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
0
0
بابا مسعود پر
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
0
0
خوب شد معنی روزمه را هم فهمیدیم آقای درویش ظاهرا فقط چهار سال تو این دنیا هستند قبل از آن کجا بودند و چکار می کردندفقط خدا می داند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->