شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیات فوتبال کجا هستند؟ گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

خوب، بد، زشت برگزاری بازی‌های نساجی در مشهد

  • کد خبر: ۹۶۲۰۸
  • ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
خوب، بد، زشت برگزاری بازی‌های نساجی در مشهد
حمیدرضا معصومیان - دبیر سرویس ورزش

اول| رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال که از دیروز آغاز شده است، امروز ادامه می‌یابد و درحالی‌که شهر‌خودرو نماینده استان برای تقابل با مس به رفسنجان رفته، در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد نساجی مازندران میزبان گل‌گهر سیرجان است. مازنی‌ها که هفته گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر هم در این ورزشگاه به زمین رفته اند، امروز برای دومین‌بار در این ورزشگاه شیک، میزبان حریف خود خواهند بود؛ اتفاقی که احتمالا زین‌پس به امری عادی برای این تیم تبدیل خواهد شد و این در‌حالی است که تنها‌نماینده استانمان در سطح اول فوتبال کشور مدتی است که دیگر در این ورزشگاه بازی نمی‌کند!

آن‌ها در روزی که نساجی در ورزشگاه امام‌رضا (ع) شهر مشهد، ذوب آهن را شکست داد، چند‌کیلومتر دورتر در جاده شاندیز میزبان پرسپولیس بودند تا این طنز تلخ نیز به مجموعه حوادث تاریخ فوتبال خراسان اضافه شود.

دوم| اینکه مشهد دارای ۲ استادیوم درجه‌یک و ایدئال است، به‌طوری‌که هم‌زمان می‌تواند میزبان ۲ بازی مهم از سطح اول فوتبال کشور باشد، فی‌نفسه اتفاق خوب و افتخار‌آمیزی است. درحالی‌که بسیاری از شهر‌های کشور از داشتن یک استادیوم مقبول محروم‌ا‌ند و حتی در شهر‌های بزرگ هم به یک ورزشگاه نیم‌بند اکتفا کرده‌اند، وجود ۲ استادیوم خوب، رشک‌برانگیز است، اما اینکه تیم شهر خودمان نتواند در ورزشگاه اصلی شهر بازی کند، به‌راستی بد و تعجب‌آور است. فارغ از اینکه چه عواملی باعث به‌وجود‌آمدن این مسئله شده و چه کسی مقصر است، حقیقتا برای فوتبال خراسان بد و خجالت‌آور است که تیمی از شهر دیگری در ورزشگاه اول مشهد بازی کند، اما تیم شهر مشهد از مزیت این ورزشگاه و زمین خوب آن محروم باشد!

سوم| با روندی که تیم شهر‌خودرو در لیگ برتر پیش گرفته، احتمال سقوط این تیم و حتی انحلال آن در پایان این فصل وجود دارد که در‌این‌صورت قصه تیم مشهد و ۲ ورزشگاه بزرگش برای فصل آینده زشت‌تر هم خواهد شد. فقط تصور کنید در فصل آینده مشهد و خراسان بزرگ هیچ نماینده‌ای در لیگ برتر نداشته باشد که در‌آن‌صورت ۲ ورزشگاه بزرگ و استانداردش خاک خواهد خورد یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت محل برگزاری بازی‌های تیم‌های شهر‌های دیگر می‌شود. اتفاقی که باز خراسان و مشهد را در ورزش کشور انگشت‌نما خواهد کرد که ورزشگاه شیک و مجهز نه یکی که ۲ تا دارد؛ اما تیمی در سطح اول فوتبال ایران ندارد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->