لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد! بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه جامعه کارگری است وزیر اقتصاد در مشهد: جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است اسماعیلی با اشاره به مطالبه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان در دیدار با کارگران: مجلس پیگیر تامین امنیت شغلی کارگران است تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند
سرخط خبرها

فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

  • کد خبر: ۹۶۳۹۲
  • ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر
در این مطلب قصد داریم به معرفی نسل جدید فولکس واگن لاماندو مدل ۲۰۲۲ بپردازیم.

به گزارش شهرآرانیوز، لاماندو سدان و یا به عبارتی یک لیفت بک جذاب و مخصوص بازار چین است و این خودرو در حقیقت نسخه ای شکیل تر از جتا محسوب می شود.

نسبت لاماندو و جتا را می توان مانند نسبت آرتئون و پاسات دانست.

تاریخچه

لاماندو نخستین بار در سال ۲۰۱۴ و توسط جوینت ونچر سایک – فولکس معرفی شد و حالا شاهد رونمایی نسل دوم این خودرو با طرحی خاص و متفاوت از سایر محصولات فولکس واگن هستیم.

فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

طراحی ظاهری و داخلی

به نظر می رسد طراحان کمپانی فولکس برای خلق نسل دوم لاماندو بیش تر از شاخصه های محصولات شاخه ID فولکس استفاده کرده اند؛ نوار اتصال چراغ های جلو، ورودی هوای بزرگ سپر جلو و چراغ های تهاجمی مهر تأییدی بر این ادعا هستند.

در بخش ساید خودرو بیش از هر چیزی درهای فریم لس لاماندو به همراه رینگ های بزرگ و زیبای آن جلب توجه می کنند.

فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

در نمای پشت خودرو هم چراغ های عقب با یک نوار مشکی رنگ به صورت به‌هم پیوسته طراحی شده اند و ما را به یاد کراس اوور ID.4 و همچنین نسل جدید پژو ۵۰۸ می اندازند.
 
در قسمت کابین خودرو با طرحی به روز و راننده محور مواجه هستیم که المان هایی همچون مانیتور و کلاستر دیجیتال یکپارچه، فرمان دی کات، نورپردازی داخل کابین، حذف دسته دنده های رایج در سایر خودروها و مواردی از این قبیل، از شاخصه های طراحی کابین لاماندو به شمار می آیند.

این نسل از لاماندو بر روی پلت فرم MQB Evo شکل گرفته است؛ یعنی همان پلت فرمی که در نسل هشتم گلف هم مورد استفاده قرار گرفته است.

فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

ابعاد لاماندو

فولکس واگن لاماندو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۸۴، ۱۸۳۱ و ۱۴۶۹ میلی متر است. فاصله محوری این خودرو برابر با ۲۷۳۱ میلی متر است.

مشخصات فنی

نسل جدید لاماندو دارای یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربو شارژ با حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر است.

فولکس واگن لاماندو ۲۰۲۲ رونمایی شد + مشخصات و تصاویر

یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه هم نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند.

قیمت

شروع قیمت این خودرو در بازار چین از ۱۴۹۹۰۰ یوان معادل با حدود ۲۳۶۰۰ دلار است.

منبع: اسب بخار

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->