نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس
سرخط خبرها

اسکوچیچ به غفوری: مهم نیست ۱۱ کیلومتر می‌دوی!

  • کد خبر: ۹۶۵۴۵
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
اسکوچیچ به غفوری: مهم نیست ۱۱ کیلومتر می‌دوی!
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی در اظهارات تازه خود جواب وریا غفوری را داده و اعلام کرده برایش اهمیتی ندارد که ۱۱ کیلومتر می‌دود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بخشی از صحبت‌های  سرمربی تیم ملی به چرایی دعوت نشدن از وریا غفوری اختصاص داشت. بازیکنی که بی شک درسال‌های اخیر یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ و استقلال بوده، اما به دلایلی نامعلوم همواره از لیست تیم ملی دور مانده است. اینکه چرا وریا کمتر در تیم ملی به کار گرفته شده را برخی به مسائل بیرون فوتبالی ارتباط می‌دهند، اما دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این نظریه را به کلی مردود می‌داند وبراین باور است که اگر آقای کاپیتان را به تیم ملی دعوت نمی‌کند، دلیلش فنی است. اسکوچیچ صحبت‌هایی درباره وریا انجام داد که به نوعی پاسخی بود درباره مصاحبه‌ای که این بازیکن چند روز قبل با روزنامه ایران ورزشی انجام داد. اسکوچیچ درباره چرایی دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی فوتبال ایران این جملات را به زبان آورده و به نوعی خودش را نسبت به آمار دوین این بازیکن بی تفاوت نشان داده است. اسکوچیچ گفته: «وریا  الان ۳۵ سال سن دارد و گفته بود که در هر بازی ۱۰، ۱۱ کیلومتر می‌دود، اما این برای من مهم نیست، بلکه کار‌های دفاعی اهمیت دارد. من وریا غفوری و بازی اش را بهتر از خودش می‌شناسم و دعوت نشدنش هم فقط ورزشی و فنی است.» با این تفاسیر وریا عفوری بعید است دیگر جایی در تیم ملی داشته باشد. او باید به همین منوال در استقلال ادامه دهد. وریا به تازگی نیز از بند مصدومیت رها شده و شرایط مناسبی درقیاس با هفته‌های گذشته دارد و با انگیزه‌ای که همواره از این بازیکن سراغ داشتیم او می‌تواند عصای دست استقلال در کوران سخت لیگ باشد. البته باید توجه داشت که وریا درآخرین صحبت‌هایی که داشت هیچ بی احترامی به مربیان تیم ملی نکرد واگر درباره آمادگی خود درگذشته برای دعوت به تیم ملی صحبتی به میان آورد، کاملا محترمانه بود. وریا همواره درتلاش بوده خواسته‌هایش را با احترام بیان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->