کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

شنبه درباره وضعیت کنعانی زادگان در تیم ملی تصمیم‌گیری می‌شود

  • کد خبر: ۹۶۵۶۰
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
شنبه درباره وضعیت کنعانی زادگان در تیم ملی تصمیم‌گیری می‌شود
با توجه به اظهاراتی که اسکوچیچ درباره مجید حسینی داشت به نظر می‌رسد کنعانی زادگان جایی درلیست تیم ملی ندارد، اما قرار است در این باره کمیته اخلاق نظر نهایی را صادر کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، دعوت از محمد حسین کنعانی زادگان به تیم ملی فوتبال به یک سوال مهم تبدیل شده و درحالی که قراراست ظرف یکی، دو روز آتی لیست تیم ملی نیز رسانه‌ای شود این سوال بیش از هرزمان دیگری مطرح می‌شود. درتازه‌ترین اظهارات اسکوچیچ هیچ اشاره‌ای به این بازیکن نشد، اما سرمربی تیم ملی به تمجید از سید مجید حسینی پرداخت و اعلام کرد بازیکنان ذخیره را با دقت زیر نظر دارد. با این حال قرار است فردا مسئولان تیم ملی فوتبال ایران ازکمیته اخلاق فدراسیون فوتبال استعلام نهایی را بگیرند تا اگر مانعی سد راه دعوت دوباره از کنعانی زادگان نبود، این مدافع به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. البته احتمال دعوت از کنعانی زادگان بسیار ضعیف است و این بازیکن باید تا تعیین تکلیف نهایی از سوی نهاد‌های مرتبط منتظر بماند. تیم ملی در روز‌های آتی با عراق و امارات بازی دارد و اگر یکی از این دو بازی را با برتری پشت سربگذارد، به جام جهانی فوتبال صعود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->