استقلال هم به زودی واگذار می‌شود+ عکس تعریف و تمجید ادگارد داویدز از ایرانی‌ها حضور پینگ‌پنگ باز مشهدی در مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی تنیس روی میز بانوان تاریخ و زمان بازی‌های تیم ملی ایران در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عادل فردوسی‌پور بازنشسته شد! یک روایت بیش‌ از حد وفادارانه استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند تیم‌داری، مشکلی که معضل شده است طبیعت؛ مشتری جدید پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد استوری احساسی هادی چوپان با خانواده + عکس جریمه ۱۰۰۰ دلاری برای مدافع مشهدی سپاهان جشن آخر سال استقلالی‌ها در اکباتان ابلاغیه کمیته انضباطی برای پرسپولیس و استقلال فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی منحل شد! یک دروازه‌بان بدون بازی ملی‌پوش شد! قلعه نویی دیگر نوراللهی را نمی‌خواهد حذف غول‌های سپاهان از تیم ملی| چرا اسدی و مغانلو نیستند؟ تغییرات پرسپولیس بعد از واگذاری طباطبایی به پرسپولیس نمی‌آید بادیگارد مسی در راه لیگ عربستان
سرخط خبرها

شرط ۲ میلیاردی استقلال برای جدایی مرادی!

  • کد خبر: ۹۶۶۸۲
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
شرط ۲ میلیاردی استقلال برای جدایی مرادی!
باشگاه استقلال برای جدایی بابک مرادی شرطی ۲ میلیاردی لحاظ کرده که روشن نیست تیمی قادر به پرداخت آن باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بابک مرادی جزو اولین بازیکنانی بود که گفته شد از استقلال به تیم هوادار تهران می‌رود و انتقالش به این باشگاه قطعی شده است. قرارداد ۲ سال و نیم باشگاه استقلال با این بازیکن و علاوه برآن شرطی که درمقابل مشتریان او قرار داده، اما انتقالش به این باشگاه تهرانی را منتفی کرده است. در همین راستا امیری، مدیرعامل باشگاه هوادار تهران نیز که خود سال‌ها درباشگاه استقلال فعال بوده، اظهاراتی انجام داده که قابل توجه است. امیری می‌گوید: «این انتقال منتفی شده است. با بازیکن دیدار و صحبتی نداشتیم، اما بر اساس اعلام مدیر برنامه‌هایش، باشگاه استقلال جهت صدور رضایت نامه انتقال قرضی در نیم فصل (۶ ماهه) درخواست مبلغ ۲ میلیارد تومان داشت که در حد توان مالی ما نبود و برای این بازیکن آرزوی سلامتی کردیم.»

با توجه به اظهارات امیری باید انتقال مرادی را به تیم هوادار منتفی دانست. اما سوال این است که سرنوشت مرادی با استقلال چه می‌شود؟ آیا اگر تیمی خواهان جذب این بازیکن نباشد، استقلال ناچار است دوباره مرادی را درتمرینات خود بپذیرد؟ پاسخ روشن است. اگر مرادی با استقلال قرارداد نداشت قطعا او نمی‌توانست به این باشگاه بازگردد، اما چون در زمان جدایی مدیران استقلال در اقدامی پیش دستانه با او قرارداد تمدید کردند، مرادی حالا باید درصورت پیدا نکردن تیم جدید به استقلال بازگردد و همچون گذشته با این تیم تمرین کند.

شاید فرهاد مجیدی تمایل داشت رضایتنامه مرادی صادر شود و این بازیکن به تیم هرتیمی می‌خواهد برود، اما مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد داشت که، چون ممکن است مرادی دوباره اوج بگیرد، باید با او قرارداد بلند مدت تمدید شود که همین تصمیم هم درنهایت اجرایی شد تا مرادی همچنان بازیکن استقلال باشد و هربازیکنی او را بخواهد باید ابتدا رقم درخواستی استقلال را تامین کند. گفته می‌شود مرادی از تیم آلومینیوم اراک نیز پیشنهاد دارد، اما این انتقال منوط به پرداخت رضایتنامه این بازیکن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->