سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی کشور در مشهد به کار خود پایان داد ثبت نام تسهیلات اقتصاد دیجیتال آغاز شد زمان رونمایی از نینتندو سوییچ ۲ رسما اعلام شد جزئیاتی جدید از پردازنده گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو پرفروش‌ترین گوشی‌های جهان در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ با هوش مصنوعی شارژدهی گلکسی S۲۵ ده درصد بهتر می‌شود انتقال داده‌های دستگاه اندروید قبلی به دستگاه‌ اندرویدی جدید سریع‌تر می‌شود افشای مشخصات اولیهٔ Xiaomi 15 Pro ویدئو | ربات اپتیموس تسلا، مشغول کار در کارخانه خانواده آیفون ۱۷ یک عضو «اسلیم» خواهد داشت تراکنش‌های بیت‌کوین میلیاردی شد اولین تریلر از حضور شخصیت «هوملندر» در بازی «مورتال کمبت ۱» (Mortal Kombat 1) لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی
سرخط خبرها

حجم بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن ۵ مشخص شد

  • کد خبر: ۹۶۷۳۴
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
حجم بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن ۵ مشخص شد
در طول هفته‌های گذشته چند تریلر جدید از بازی «هورایزن» (Horizon Forbidden West) دیده‌ایم و حالا متوجه شده‌ایم که این بازی چه مقدار از حافظه پلی استیشن ۵ را اشغال می‌کند.

شهرآرانیوز -کمتر از یک ماه تا انتشار Horizon Forbidden West فاصله داریم و برخی از سوالاتی که مدت‌هاست طرفداران درباره این عنوان داشته‌اند پاسخ‌هایشان را پیدا می‌کنند.

در طول هفته‌های گذشته چند تریلر جدید از بازی دیده‌ایم و حالا متوجه شده‌ایم که این بازی چه مقدار از حافظه پلی استیشن ۵ را اشغال می‌کند.

به لطف توییت جدید حساب PlayStation Game Size، که اطلاعات مخفی‌ای که در فروشگاه PlayStation ظاهر می‌شود ردیابی می‌کند، Horizon Forbidden West در نهایت برای کسانی که در ایالات متحده هستند به حجم ۸۵.۹۱۳ گیگابایت خواهد رسید. نسخه اروپایی بازی در مجموع ۹۶.۳۵۰ گیگابایت حجم دارد. دلیل اینکه هر نسخه حجم متفاوتی دارد این است که اتحادیه اروپا بازار بزرگ‌تری را ارائه می‌دهد و این نسخه از زبان‌های بسیار بیشتری پشتیبانی می‌کند. زبان‌های اضافی در مقایسه با نسخه ایالات متحده حدود ۱۰ گیگابایت به حجم بازی اضافه می‌کنند.

هرچند این اطلاعات به ما ایده خوبی می‌دهد که برای دانلود Horizon Forbidden West در PS۵ به چه مقدار فضای خالی نیاز داریم، باید این را بدانیم که این حجم ممکن است هنوز رسمی نباشد. این را هم در نظر بگیرید که این عدد حجم دیتای اصلی بازی، بدون در نظر گرفتن حجم به‌روز‌رسانی‌هاست.  

Horizon Forbidden West قرار است ۱۸ فوریه برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ منتشر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->