نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

هشتگ ایران برای صعود قاطع به جام جهانی

  • کد خبر: ۹۷۳۵۰
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
  • ۱
هشتگ ایران برای صعود قاطع به جام جهانی
پس از صعود ایران به جام جهانی در فضای مجازی چه خبر بود؟

سید محمدرضا هاشمی | شهرآرانیوز؛ برای من دهه شصتی که بازی ایران و استرالیا را با هم کلاسی‌های کچلم در سالن مدرسه استیجاری مان از یک تلویزیون سیاه و سفید تماشا کردیم، که آن هم به وسیله یکی از بچه‌ها بعد از آنکه ساعت‌ها روی مخ پدرش راه رفته بود تا او را راضی کند تلویزیون را به مدرسه بیاورد، محقق شد، جام جهانی و صعود به آن مزه دیگری دارد.

بعد از هنرنمایی خداداد عزیزی، اصلا نمی‌دانستیم چگونه باید آن همه شادی را در راهروی سه در چهار دبستان فلق بیرون بریزیم. صعود زودهنگام تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اتفاق بسیار مبارکی است. آن هم در شرایطی که اگر هواپیمای اختصاصی نرفته بود مهدی طارمی را از ترکیه بیاورد تا در دقیقه نود به عنوان بازیکن فیکس به زمین برود او را در بازی نداشتیم.

به جز این، بازیکنان دیگری، چون سردار آزمون و مهدی قائدی هم حضور نداشتند و شاید در ظاهر و روی کاغذ، این‌ها مواردی بود که خیلی به نفعمان نبود،  اما بازی روز پنجشنبه تیم ملی فوتبال چند بهانه مهم برای ثبت شدن در حافظه تاریخ دارد، اینکه برخی از زنان ایرانی، هرچند با حرف و حدیث‌های بسیار، بالاخره توانستند بازی را از روی سکو‌های دلتنگ آزادی تماشا کنند؛ سکو‌هایی که کرونا شور و هیجان آن‌ها را هم به تاراج برد و حالا مدت‌ها بود که سکوت جایگزین آن‌ها شده بود و مگر این نشاط تماشاچی‌ها را می‌توان از هیجان داخل مستطیل سبز جدا دانست؟

بازی ایران و عراق بازخورد‌های زیادی را هم در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت. در این میان پررنگ‌ترین قاب هم تعلق گرفت به حضور خاطره انگیز احمدرضا عابدزاده به عنوان تماشاگر این بازی و حضور یافتن پسرش یعنی امیر عابدزاده در چهارچوب دروازه تیم ملی و در نهایت آنچه این زیبایی را تکمیل کرد بوسه‌ای بود که امیر بر دستان پدر زد و کاربران هم بسیار از آن استقبال کردند.

کاربران همان طور که پیش از این احمدرضا عابدزاده را با عنوان عقاب آسیا خطاب می‌کردند، حالا از امیر هم با لقب بچه عقاب یاد می‌کردند و این کار او را به نشانه قدرشناسی می‌ستودند. کاربران دیگر هم با انواع و اقسام عبارت‌ها و جمله‌ها و #ایران سعی کردند درباره این موضوع اظهار نظر کنند و این برد شیرین را به یکدیگر تبریک بگویند.

برخی دیگر، شوخی قدیمی به سفر قطر کردیم را زنده کردند و از این می‌گفتند که واقعا این موضوع محقق شد! مهدی ملکی، دبیر گروه ورزشی روزنامه ایران هم در توییتی نوشت: «تشکر ویژه از مهدی طارمی؛ بازیکنی که با اون شرایط سخت دو روز گذشته، بامداد روز بازی به ایران رسید و تک گل ۳ امتیازی بازی با عراق رو به ثمر رسوند. دمت گرم پسر. طارمی بعد از بازی: همین که دل مردم شاد شد برایمان کافی است...»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ترکمن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
ازآقای اسکوچیچ سوالی دارم چرا از بازیکنهای رزرو استفاده نمی کند و بازیکنهای داخل زمین هر کاری دلشان می خواهد میکنند و هیچ تعویضی انجام نمی شود هشت دقبقه به خاتمه بازی نزدیک بود گل بخوریم چون خسته شده اند چرا از چهار تعویض استفاده نکردند چرا از نیمکت نشینان که شش مهاجم دارید فقط دو تا استفاده می کنید لطفا به بقیه هم بها بدهید چرا اخطار گرفته ها را عوض نمی کنیدو هم اکنون برای بازی با کره چند بازیکن را از دست داده ایم تازه اگر کسی کرونا نگیرد یا زخمی نشود و در انتها ظاهرا برنامه ای برای ده بازیکن شدن نداشتید شما مربی خوبی هستید و من شما را از کیروش بیشتر دوست دارم ولی قاطعیت ندارید.موفق باشید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->