چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها
سرخط خبرها

مهدی طارمی در کنار غفورجهانی و خداداد عزیزی+ عکس

  • کد خبر: ۹۷۳۰۲
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
مهدی طارمی در کنار غفورجهانی و خداداد عزیزی+ عکس
مهدی طارمی با گلی که مقابل تیم ملی عراق به ثمر رساند، نامش درکنار بازیکنانی که موفق شدند در همه ادوار تاریخ گل صعود ایران به جام جهانی فوتبال را به ثمر برسانند، قرار گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران درحالی از سد عراق گذشته و به جام جهانی قطر رسید که تک گل فوتبال ایران را دراین بازی مهدی طارمی به ثمر رساند. مهاجمی که در سال‌های اخیر تبدیل به گلزن‌ترین مرد فوتبال ایران در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده است. پیش از طارمی که موفق شد تک گل پیروزی بخش ایران مقابل عراق را به نام خود ثبت کند و نامش در تاریخ زنندگان گل صعود ایران قرار بگیرد. مردانی همچون غفور جهانی، خداداد عزیزی، محمد نصرتی، رضا قوچان نژاد و سردار آزمون موفق شده بودند گل صعود ایران به جام جهانی را به نام خود ثبت کنند. جهانی و عزیزی گل‌های صعود ایران مقابل استرالیا را به ثمر رساندند.

محمد نصرتی دربازی با بحرین تک گل ۳ امتیازی ایران را زد و رضا قوچان نژاد دربازی با کره جنوبی این توفیق را داشت. در بازی با ازبکستان پیش از حضور درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز سردار آزمون گل اول ایران به این تیم را به ثمر رساند وگل دوم به نام مهدی طارمی ثبت شد. درواقع رد پای طارمی در گل‌های صعود ایران به ازکستان نیز هویدا است، اما باید نام سردار را به عنوان زننده گل صعود ثبت کرد، چون آن بازی با نتیجه ۲ برصفر به سود ایران به پایان رسید. شاید طارمی با ادامه این روند تبدیل به پرافتخار‌ترین بازیکن فوتبال ایران شود.

مهدی طارمی درکنار غفورجهانی و خداداد عزیزی


تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از گل مهدی طارمی نیز جالب توجه است. کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی خود یادی کرده از مهدی طارمی و گل او را بسیار مهم دانسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->