وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

فراخوان برگزاری رویداد‌های نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد

  • کد خبر: ۹۷۵۶۰
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴
فراخوان برگزاری رویداد‌های نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد
شهرداری مشهد در نظر دارد به منظور ایجاد شادابی و نشاط بیشتر برای شهروندان و نیز گذران اوقات فراغت زائران و مجاوران حریم رضوی، اقدام به برگزاری رویداد‌هایی با هدف تکمیل برنامه‌های جشنواره هنر‌های شهری در ایام نوروز نماید. بدین منظور از تمامی کسب و کار‌های خلاق و تشکل‌های فرهنگی دعوت می‌نماید تا در رویداد نوروز ۱۴۰۱ شرکت نمایند.

به گزارش شهرآرانیوز، طبق این فراخوان؛ مجموعه‌هایی همچون شرکت‌ها و موسسه‌های خلاق، نوآور و دانش‌بنیان، تشکل‌های فعال فرهنگی، مذهبی و اجتماعی، سمن‌های خلاق محیط زیستی، ورزشی و سلامت، انجمن‌ها و مراکز دانشگاهی هنری و تشکل‌ها و گروه‌های علمی دانشجویی که علاوه بر ارائه طرح، توانایی اجرای آن را در مدت تعریف‌شده داشته باشند، می‌توانند در قالب‌های بازی، سرگرمی و مسابقه با استفاده از سازه‌های خلاق و ابزار‌های تعاملی، بازی‌های نشاط‌آفرین محلی یا خاطره‌انگیز گروهی، سرگرمی‌ها و مسابقه‌های مبتنی بر قوانین علمی یا بکارگیری انواع فناوری، آموزش حضوری ساخت آسان و ارزان‌قیمت انواع وسایل تزیینی و کاربردی، رویداد‌های مشارکت پذیر فرهنگی هنری، رویداد‌های مردمی مرتبط با عرضه انواع غذا و خوراکی جات و نمایش‌های خلاق با استفاده از ابزار‌های فناورانه، آثار خود را تا پایان وقت اداری ۱۲ بهمن‌ماه در قالب تعیین‌شده به شماره (۰۹۳۳۶۱۰۱۴۰۱) در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمایند.

از طرح‌های پذیرفته شده با پرداخت تمام یا بخشی از هزینه‌های اجرایی تا سقف ۳ میلیارد ریال حمایت خواهد شد. هم چنین مجریان رویداد‌های برگزیده می‌توانند عنوان نشان خود را در محوطه اجرا نصب نمایند.

این آثار طی ۱۵ روز از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۲۰ هرروز، در فضا‌های باز نقاط منتخب شهری به نمایش عموم درمی‌آیند.

فراخوان برگزاری رویداد‌های نوروز ۱۴۰۱ منتشر شد

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->