جمع آوری موقت نرده های مسیر خط یک BRT در مراسم خاکسپاری شهید جمهور آیت الله رئیسی + فیلم اختصاص ۵۰۰ مسجد مشهد به اسکان زائران مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی شهردار مشهد به دیدار مادر شهیدجمهور حضرت آیت‌الله رئیسی رفت عضو شورای شهر مشهد: نگاه شهید رئیسی حمایت از محرومان بود آماده باش سازمان آتش نشانی مشهد برای مراسم تشییع رییس جمهور شهید ایران اکران تصویر شهید آیت الله رئیسی در قاب مفاخر شهری مشهد رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد: شهید رئیسی در حوزه زیارت صاحب ایده بود احیای کارگروه ملی زیارت، از اقدامات شاخص شهید رئیسی بود عضو شورای شهر مشهد: شهید رئیسی پدر معنوی محرومان بود یادگار‌های رئیسی برای مشهد تشکیل ۶ کمیته ویژه در شهرداری مشهد برای برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی از دیوارنگاره شهیدجمهور در میدان شهدای مشهد رونمایی شد تداوم فعالیت ۲۴ ساعته پاکبانان مشهدی برای پاکسازی معابر وزارت کشور باید زمینه برگزاری انتخابات شورا‌ها را فراهم کند آیا ادارات مشهد پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل می‌شود؟ تعطیلی مدارس مشهد و خراسان رضوی از فردا تا پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) حاجی بگلو: مجلس می‌بایست نسبت به توقف یا تمدید شورا‌ها اعلام نظر کند در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم
سرخط خبرها

بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت در مشهد

  • کد خبر: ۹۷۹۹۶
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
بهره‌برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت در مشهد
بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی «ولایت» در مشهد با هزینه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در آیین بهره برداری از بیمارستان ولایت، که به عنوان نخستین بیمارستان تمام اتوماتیک کشور شناخته می‌شود، استاندار خراسان رضوی و شماری از مسوولان استانی حضور داشتند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص گفت: ساخت بیمارستان ولایت از سال ۱۳۸۹ با دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم راه‌اندازی بیمارستان‌های امداد و نجات در مبادی ورودی شهر مشهد به منظور خدمات رسانی بهتر به زائران و مجاوران آغاز شد.
دکتر محمدعلی کیانی افزود: عملیات احداث این بیمارستان با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۱۳۹۲ متوقف شد که در سال ۱۳۹۸ با تلاش و پیگیری‌های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عملیات اجرایی آن ازسر گرفته شد و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.
وی بیان کرد: بیمارستان ولایت طبق استاندارد‌های روز دنیا با زیربنای ۱۸ هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این بیمارستان تمامی بیماران سوانح و امداد پذیرش خواهند شد که اکنون و در شرایط شیوع موج ششم کرونا بطور موقت به درمان بیماران کرونایی اختصاص خواهد یافت.
دکتر کیانی، نصب دستگاه‌های هواساز و برخی تجهیزات اتاق عمل و همچنین تأمین و جانمایی تخت‌ها و تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز و تانک‌های اکسیژن را از اقدامات انجام شده در این بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این مرکز درمانی که دارای واحد‌های پاراکلینیکی و بخش‌های اورژانس، ۶ بخش بستری، هشت اتاق عمل و چهار بخش آی. سی. یو است، ضمن انجام ماموریت اقدامات درمانی به سوانح و تروما و همچنین اعمال جراحی عروق، کمک شایانی به کاهش بار ترافیک کاری در حوزه درمان استان و مشهد خواهد کرد.
هم اکنون ۶۲ بیمارستان در استان خراسان رضوی دایر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->