ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

راه سخت صعود، برای تیم سخت کوش راهیاب در مهمانی‌های دشوار!

  • کد خبر: ۹۸۰۱۷
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
راه سخت صعود، برای تیم سخت کوش راهیاب در مهمانی‌های دشوار!
تیم والیبال پیکان در هفته بیست و سوم با نتیجه سه بر یک از سد مریوانی ها گذشت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بالاخره گره صعود ۴ تیم به مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باز شد، آن هم در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و سوم. جایی که شاگران پیمان اکبری در تیم پیکان موفق شدند با غلبه سه امتیازی در جدال سرنوشت‌ساز هفته مقابل راه‌یاب ملل مریوان، با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند.
هرچند که راه‌یاب ملل مریوان با پیروزی ۲۵ بر ۱۸ در ست اول بازی، استارت ناامید کردن مدعیان صعود را خیلی زود، زد، اما پیکان با کسب امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ در ست‌های دوم، سوم و چهارم کار را تمام کرد.
پیش از این پیکان در هفته نهم با نتیجه سه بر صفر مقابل راه‌یاب ملل مریوان شکست خورده بود و این بازی حکم جدال انتقامی برای خودروسازان را هم داشت.
راهیاب هم تا چند هفته پیش پدیده لیگ برتر این فصل به شمار می‌رفت، اما چند شکست پیاپی، این تیم را تا حدودی از رویای صعود به پلی آف دور کرد.
حالا آن‌ها با قرار گرفتن در رتبه نهم جدول، رقابت سختی با تیم‌های پاس گرگان، فولاد سیرجان در هفته‌های پایانی دور گروهی، آن هم در مهمانی‌های سخت، بر سر صعود در پیش دارند.
افزایش برد‌ها از عدد ده به بعد، برای تیم صادقیانی در مصاف با تیم هایی، چون لبنیات هراز، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین آسان نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->