گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که تصور میشد با در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی از سوی باشگاه استقلال منبع مالی قابل توجهی عاید این باشگاه شود، اما تا به امروز ۳۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال اختصاص یافته که با وعدههایی که از سوی مدیران باشگاه استقلال در این راستا داده شده بود فاصله زیادی دارد. اینکه مدیران باشگاه استقلال در آینده بتوانند ارقام بیشتری را از این راه دریافت کنند روشن نیست، چون باشگاه استقلال تا به امروز پیرامون درآمدهای خود از این راه چندان شفافسازی نکرده، اما منابع نزدیک به باشگاه استقلال فاش کردهاند که تا امروز فقط ۳۷ میلیارد در اختیار باشگاه قرار گرفته است که اگر همین فرمان تا پایان لیگ ادامه یابد بدون شک وعده دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان از این راه هرگز محقق نخواهد شد و چه بسا حتی نیمی از این مبلغ نیز در اختیار باشگاه استقلال قرار نگیرد.
البته هنوز زمان مناسبی پیش روی مدیران باشگاه استقلال است تا در این راه اقداماتی انجام داده و مانع تکرار اتفاقات سالهای اخیر شوند. در سالهای گذشته غالباً مدیران در تسویه حساب با بازیکنان ناکام بودند و بخشی از مطالبات آنها پرداخت نمیشد، اما آجورلو و همکارانش بنای دیگری را در پیش گرفتهاند و قصدشان به روز کردن دریافتی بازیکنان است که برای رسیدن به این هدف نیاز است استقلال مطابق با وعدههای مالی ابتدای فصل پیش برود و درآمدش از تبلیغات محیطی را افزایش دهد که تا کنون این هدف به سرانجام نرسیده است.