جلسه آشتی کنان پروین و قلعه‌نویی! حرف عجیب نیکبخت به قلعه نویی دلیل غیبت کریم باقری در مراسم مادر استیلی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی تراکتور و گل گهرسیرجان در جام حذفی (۲ آذر ۱۴۰۳) | حذف ناباورانه شاگردان اسکوچیچ در خانه مهرداد محمدی شانسی برای بازگشت ندارد ماشاریپوف، برگ برنده موسیمانه مقابل پاختاکور پاختاکور در اوج بحران مقابل استقلال نتیجه بازی پرسپولیس و مس سونگون در جام حذفی(۱ آذر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد آسان در روز شکستن طلسم گلزنی ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و مس سونگون در جام حذفی(۱ آذر ۱۴۰۳) رضا مهاجری در بیمارستان بستری شد (۱ آذر ۱۴۰۳) پخش زنده بازی پرسپولیس و مس سونگون (۱ آذر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت فرجی به قلب دفاع پرسپولیس استادیوم آزادی تا پایان سال ۱۴۰۳، آماده میزبانی نیست پاتریس کارترون، سرمربی سپاهان، وارد ایران شد (یکم آذر ۱۴۰۳) + عکس تاریخ‌نگاری حضور تیم‌های مشهدی در مسابقات فوتبال باشگاهی کشور/ قسمت ۱۸۴ روزبه چشمی از جمعه در تمرینات استقلال اسکوچیچ: در جام حذفی، جای اشتباه‌کردن نداریم
سرخط خبرها

درآمد استقلال از تبلیغات محیطی فقط ۳۷ میلیارد تومان!

  • کد خبر: ۹۸۰۶۴
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
درآمد استقلال از تبلیغات محیطی فقط ۳۷ میلیارد تومان!
درحالی که مدیران باشگاه استقلال وعده دریافت مبالغ درشتی از حق تبلیغات محیطی داده بودند، اما تا کنون فقط ۳۷ میلیارد تومان به استقلال سود رسیده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که تصور می‌شد با در اختیار گرفتن حق تبلیغات محیطی از سوی باشگاه استقلال منبع مالی قابل توجهی عاید این باشگاه شود، اما تا به امروز ۳۷ میلیارد تومان به باشگاه استقلال اختصاص یافته که با وعده‌هایی که از سوی مدیران باشگاه استقلال در این راستا داده شده بود فاصله زیادی دارد. اینکه مدیران باشگاه استقلال در آینده بتوانند ارقام بیشتری را از این راه دریافت کنند روشن نیست، چون باشگاه استقلال تا به امروز پیرامون درآمد‌های خود از این راه چندان شفاف‌سازی نکرده، اما منابع نزدیک به باشگاه استقلال فاش کرده‌اند که تا امروز فقط ۳۷ میلیارد در اختیار باشگاه قرار گرفته است که اگر همین فرمان تا پایان لیگ ادامه یابد بدون شک وعده دریافت ۳۰۰ میلیارد تومان از این راه هرگز محقق نخواهد شد و چه بسا حتی نیمی از این مبلغ نیز در اختیار باشگاه استقلال قرار نگیرد.

البته هنوز زمان مناسبی پیش روی مدیران باشگاه استقلال است تا در این راه اقداماتی انجام داده و مانع تکرار اتفاقات سال‌های اخیر شوند. در سال‌های گذشته غالباً مدیران در تسویه حساب با بازیکنان ناکام بودند و بخشی از مطالبات آن‌ها پرداخت نمی‌شد، اما آجورلو و همکارانش بنای دیگری را در پیش گرفته‌اند و قصدشان به روز کردن دریافتی بازیکنان است که برای رسیدن به این هدف نیاز است استقلال مطابق با وعده‌های مالی ابتدای فصل پیش برود و درآمدش از تبلیغات محیطی را افزایش دهد که تا کنون این هدف به سرانجام نرسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->