استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

ملوان صدرنشین مطلق لیگ یک

  • کد خبر: ۹۷۹۸۳
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
ملوان صدرنشین مطلق لیگ یک
اوج گیری قو‌های سپید انزلی تمامی ندارد و در پایان نیم فصل شاگردان مازیار زارع فوق العاده کار کرده اند.

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته پایانی نیم فصل اول لیگ دسته یک با برتری ملوان، شهرداری آستارا و شاهین بوشهر به پایان رسید و بازی‌های دیگر با نتیجه مساوی تمام شد. در مهم‌ترین بازی این هفته هم جدال شش امتیازی دو تیم مس کرمان و خیبر خرم آباد بدون آنکه گلی از خط دروازه‌ها رد شود، به پایان رسید. استقلال خوزستان برابر مس شهربابک متوقف شد و به تساوی بدون گل رسید.

در حساس‌ترین بازی هفته، تلاش دو تیم مس کرمان و خیبر خرم آباد در کرمان برنده نداشت و این دو تیم هم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان ویسی در خیبر نایب قهرمان نیم فصل لقب بگیرند و مس هم با تفاضل گل کمتر در رده سوم بایستد.

استقلال ملاثانی در خانه آرمان گهر سیرجان به تساوی بدون گل رسید و قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه به تساوی یک یک رسیدند تا امتیاز‌ها را تقسیم کنند. رایکای بابل که با گل محمد رضی پور از شمس آذر قزوین پیش بود، در ثانیه‌های پایانی بازهم تسلیم شد و این دیدار با تساوی یک یک پایان یافت. شهرداری همدان در خانه برابر سایپا قرار گرفت و به تساوی یک یک رسید تا هفته هفدهم لیگ آزادگان هفته کم گلی باشد.

پرواز دوباره قو‌های سپید انزلی

شاگردان مازیار زارع در بیرون از خانه موفق شدند سه امتیاز ارزشمند را به‌دست بیاورند و صدرنشینی‌شان را در لیگ‌یک تمدید کنند. در یکی از حساس‌ترین دوئل‌های هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ‌یک، تیم بدون شکست ملوان بندرانزلی به‌دنبال حفظ رکوردش در هفته پایانی نیم‎فصل اول بود و شاگردان مازیار زارع در تلاش برای کسب سه امتیاز در تهران مقابل ویستاتوربین بودند و در مقابل، شاگردان بلادی برای فرار از جمع فانوس‌به‌دستان لیگ به برد در مسابقه خانگی نیاز داشتند. بازی در وضعیتی آغاز شد که ناهماهنگی هیئت فوتبال استان تهران و برگزاری لیگ نونهالان در ورزشگاه غدیر باعث شده بود دو تیم برای شروع مسابقه و گرم‌کردن پیش از آغاز بازی به مشکل بخورند.

نیمه اول شاگردان زارع و بلادی نمایش درگیرانه و جذابی ارائه کردند، اما درخشش دو دروازه‌بان باعث شد توپی از خط دروازه‌ها نگذرد و دو تیم با تساوی به رختکن بروند. ویستاتوربین نیمه دوم را بهتر از ملوان آغاز کرد و شاگردان میلاد بلادی چند فرصت ایدئال گل‌زنی هم داشتند، اما بی‌دقتی مهاجمان تیم میزبان باعث شد ویستا در رسیدن به گل برتری ناکام باشد. سرانجام در دقیقه ۹۰+۱ ارسال ضربه ایستگاهی و برخورد سر مهاجم ملوان به تیرک دروازه توپ را در مقابل عظیم گوک قرار داد و مدافع پیش‌تاخته ملوان توانست گل برتری تیمش را به‌ثمر برساند.

تساوی بی فایده

دو تیم مدعی مس و خیبر در دیداری حساس از هفته پایانی نیم فصل نخست به تساوی رضایت دادند. مس با سرمربیگری فرزاد حسین خانی پس از شکست بدموقع و غیرمنتظره هفته قبل برابر پارس جنوبی به دنبال نهایت استفاده از این دیدار خانگی بود تا با امید به توقف ملوان، ضمن کاهش فاصله با صدر، بتواند خیبر را جا بگذارد و از این تیم پیش بیفتد.

در سمت مقابل نیز شاگردان عبدا... ویسی که با محرومیت چهار بازیکنشان در این بازی روبه رو بودند و حتی بیانیه‌ای نیز دراین باره منتشر کرده بودند، به دنبال کسب امتیاز از این بازی خارج از خانه بودند. به هر شکل، دو تیم در ۹۰ دقیقه حملاتی روی دروازه یکدیگر خلق کردند و درپی رسیدن به پیروزی بودند، ولی هم مس و هم خیبر در بازکردن دروازه دیگری ناکام بودند تا این بازی درنهایت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش، با تساوی بدون گل به پایان برسد.

کسب این نتیجه بیش از همه به سود ملوان بود، زیرا شاگردان زارع با پیروزی ثانیه‌های آخر برابر ویستاتوربین توانستند فاصله شان را با هر دو تیم خیبر و مس به عدد شش برسانند و با آسودگی خیال قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند. خیبر به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس در رده دوم قرار دارد و شاگردان حسین خانی نیز سوم هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->