حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

شکست سنگین نمایندگان مشهد در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال

  • کد خبر: ۹۸۱۶۲
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
شکست سنگین نمایندگان مشهد در هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال
فرش ارا و چیپس کامل مقابل رقبای خود در لیگ برتر فوتسال تن به شکستی سنگین دادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های هفته بیست‌ویکم لیگ‌برتر فوتسال کشور درحالی به پایان رسید که این هفته مشهدی‌ها نمایشی ناامیدکننده داشتند. تیم فوتسال چیپس کامل و فرش‌آرا که به‌ترتیب در مشهد و کلاردشت به‌مصاف حریفان رفتند، این هفته با دو شکست سنگین زمین مسابقه را ترک کردند تا نه‌تن‌ها در برابر هوادارانشان شرمنده باشند، بلکه وضعیت نامناسبی در جدول پیدا کنند. سقوط آزاد فرش‌آرا و چیپس در جدول لیگ‌برتر بعد از این دو شکست در وضعی رقم خورد که در صورت پیروزی می‌توانستند از حریفان چسبیده به خودشان در جدول فاصله بگیرند، اما این مهم به‌دست نیامد.

چیپس کامل؛ انتقام میهمان از میزبان

یازدهمین شکست فصل تیم فوتسال چیپس کامل مشهد در سالن خانگی کارگران شماره ۲ رقم خورد؛ جایی که شاگردان محسن جنگی در بازی‌ای سخت برابر سپاهان اصفهان به شکست ۵ بر ۲ تن دادند. چیپسی‌ها که در بازی رفت در اصفهان ۴ بر ۳ میزبانشان را از پیش‌رو برداشتند، این‌‎بار در بازی خانگی غافل‌گیر شدند و تیم اصفهانی انتقام سختی از میزبانش گرفت. در این بازی، ابتدا سپاهان با گل‌های منتظمی و آبگون از میزبانش ۲ بر ۰ پیش افتاد، اما در ادامه چیپسی‌ها با داوودی و هادیان به گل رسیدند تا کار به تساوی بکشد. اما این سپاهان سرحال دوباره حملاتش را روی دروازه حریف از سر گرفت تا درنهایت با پنج گل زده برنده میدان باشد. چیپس با این باخت ۲۲ امتیازی شد و تا پله ۱۱ جدول سقوط کرد.

فرش‌آرا؛ نقره‌داغ برابر یاران سابق!

تیم فوتسال فرش‌آرا با هدایت قدرت بهادری درحالی به بازی با زندی‌بتن کلاردشت پا گذاشت که انتظار می‌رفت بازهم بازیکنان مشهدی کلاردشت تیم سابقشان را اذیت کنند. میزبان شمالی ۷ بر ۲ بازی را از میهمان مشهدی برد و در این بازی سجاد امانی و رحمان سارانی، دو مشهدی تیم زندی‌بتن، دروازه تیم شهرشان فرش‌آرا را گشودند. دیگر گل‌های زندی را مراد ناظری و قلی‌زاده به‌ثمر رساندند و در مقابل، حمید قهرمانی و میلاد قنبرزاده گل‌های فرش‌آرا را زدند. فرش‌آرا با باخت در این بازی شش‌امتیازی شد و تا پله نهم جدول سقوط کرد.

فشردگی عجیب در میانه جدول

جدول لیگ‌برتر فوتسال امسال به سه دسته تقسیم شده است. فشردگی بالای جدول برای کسب عنوان قهرمانی میان پنج تیم گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ ساوه، مقاومت البرز و کراپ الوند است. فشردگی پایین جدول برای نجات از سقوط با جدال تیم‌های شهروند ساری، حفاری اهواز، راگا شهر ری است و سرانجام فشردگی جدول میانه‌نشینان برای تصاحب جایگاه ششم با جنگ تیم‌های زندی‌بتن کلاردشت، فرش‌آرا، سپاهان، فولاد زرند ایرانیان، چیپس کامل و فردوس قم است؛ شش تیمی که جنگ جذابی برای تصاحب جایگاه ششمی جدول دارند و نزدیکی عجیب امتیازاتشان تا لحظه آخر تکلیف تیم ششم جدول را مشخص نخواهد کرد. عاملی که باعث می‌شود هر هفته چند بازی شش‌امتیازی در جدول وجود داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->