حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

برد سخت، باخت سنگین حاصل تلاش تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۹۶۰۷۶
  • ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
برد سخت، باخت سنگین حاصل تلاش تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال
نتایج متفاوت تیم‌های فرش‌آرا و چیپس کامل مشهد در روزی که هر ۲ تیم میزبان بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هیجان داغ فوتسالی مشهد روز گذشته با ۲ دیدار نمایندگان شهر در سالن شهید بهشتی و سالن کارگران شماره‌۲ به اوج خود رسید، جایی که فرش‌آرا در چهارچوب هفته هجدهم در سالن شهید بهشتی به‌مصاف حفاری، تیم قعرنشین جدول، رفت و آن سوی شهر هم چیپس کامل در سالن کارگران‌۲ به‌مصاف زندی‌بتنی رفت که با حضور ۴ بازیکن مشهدی انگیزه‌های زیادی برای برتری در این بازی داشت؛ دیدار‌هایی که ره‌آوردش برای نمایندگان مشهد یک برتری سخت و یک شکست سنگین بود.

فرش‌آرا در روز پُراشتباهش در امور دفاعی و مقتدر در حمله، توانست ۵ بر ۴ از سد حفاری بگذرد و چیپس مقابل مشهدی‌های کلاردشتی تن به شکست سنگین ۷‌بر ۱ داد. با این نتایج حالا نمایندگان مشهد، فرش‌آرا و چیپس، به‌ترتیب به رتبه‌های ششم و یازدهم جدول چسبیده‌اند و باید منتظر بازی‌های بعدی باشند تا شاید بتوانند به اوضاعشان در جدول بهبود ببخشند. فرشی که از ۱۸ بازی ۲۴‌امتیاز دارد و چیپسی که حاصل ۱۸ بازی قبلی‌اش ۱۶ امتیاز به‌اضافه ۳‌امتیاز، احتمال قریب‌به‌یقین بازی نیمه‌کاره برابر راگا را در حساب دارد که جمعا می‌شود ۱۹‌امتیاز.

فرش‌آرا، برنده بازی اشتباه‌ها

زردآبی‌های مشهدی برابر تیم فانوس به‌دست حفاری شهر اهواز بازی را پُر‌فشار آغاز کردند. با‌وجود‌این، اشتباه‌های مکرر بازیکنان هر ۲ تیم در رساندن پاس به یکدیگر بازی را به یک بازی پُراشتباه بدل کرد. فرش‌آرا در نیمه اول روی یکی از همین اشتباه‌ها با شوت محکم حامد عبداللهی که به بازیکن حریف برخورد کرد و مسیرش عوض شد، به گل رسید تا با‌وجود حملات گسترده حفاری بعد از گل به لطف درخشش خیره‌کننده سنگربانش علی نیکنام، نیمه اول را برنده به رختکن برود.

با‌این‌همه در نیمه دوم شاگردان قدرت بهادری که بازی را از روی سکو‌ها دنبال می‌کرد، توانستند کار را طوفانی آغاز کنند و در عرض چند ثانیه ۲ بار دیگر دروازه حفاری را فرو بریزند؛ گل‌های قنبری و ممبینی که ورق را به سود مشهدی‌ها برگرداند. اما این پایان کار نبود و در کمتر از یک‌دقیقه اهوازی‌ها دست به بازی انتحاری زدند و توانستند ۳ بار دروازه فرش را باز کنند تا کار به تساوی بکشد. گل‌هایی که توسط هاشم شیرعلی، مجتبی مریدی‌زاده و سعید ممبینی به ثمر رسید.

بعد از این گل بود که بازی دوباره جریان طبیعی‌اش را پیش گرفت تا اینکه فرش‌آرا باز هم توسط حامد عبداللهی و میلاد قنبرزاده به گل رسید تا بازی ۵‌بر‌۳ شود. در این لحظه تیم حفاری اقدام به پاورپلی کرد و روی همین تاکتیک و البته اشتباه گلر جوان فرش، توانست به گل چهارم برسد تا ۵۰‌ثانیه پایانی بازی با حرارت ویژه‌ای دنبال شود؛ اما در‌نهایت این تیم شهر مشهد بود که از میزبانی استفاده و یک برد شیرین را به حساب خویش واریز کرد.

درخشش مشهدی‌های زندی‌بتن در روز ضعف چیپس

هم‌زمان با مسابقه فرش‌آرا و حفاری اهواز در سالن کارگران مشهد چیپس‌کامل میزبان زندی‌بتن کلار‌دشت بود. در مسابقه‌ای که خیلی‌ها امیدوار بودند تیم مشهدی برنده بازی باشد و به اوضاعش در جدول مسابقات سر‌و‌سامان بدهد، نتیجه کاملا بر‌خلاف انتظارات رقم خورد و میهمان با نتیجه ۷‌بر ۱ میزبانش را در‌هم شکست.

در مسابقه‌ای که ۴ بازیکن مشهدی زندی‌بتن نمایشی در‌خور‌توجه داشتند، ۵ گل از ۷ گل تیم مازنی را سجاد امانی (۲ گل)، رحمان سارانی (۲ گل) و ابوالفضل مینوئی به ثمر رساندند و مهدی دهقان‌نژاد هم با‌وجودی‌که در گل‌زنی ناموفق بود، اما یکی از خوب‌های تیم زندی‌بتن بود. شاگردان حسین جنگی در سراسر این بازی تحت‌تأثیر پرس پرفشار تیم زندی‌بتن بودند و هر‌گز نتوانستند خودشان را از زیر این فشار نجات دهند. بر‌عکس در تیم مقابل شاگردان رضا لک علاوه بر موفقیت در پرس میزبانشان که روی چند گل کاملا تأثیر‌گذار بود، در فرار از پرس هم کاملا مؤثر عمل کردند.

آن‌ها در دفاع پاور‌پلی نیز باهوش بودند؛ نشان به این نشان که در کمتر از یک‌دقیقه، ۲ بار دروازه چیپس را باز کردند تا میزبان خیلی زود بی‌خیال بازی پنج‌نفره شود و با اینکه به گل نیاز داشت، به همان یک‌دقیقه ناموفقی که تجربه کرد، اکتفا کند. شکست سنگین از زندی‌بتن که همسایه چیپس کامل در جدول بود، تنها‌اتفاق بد دیروز نبود؛ چرا‌که در دقایق پایانی بازی محمد پیکان، بازیکن تأثیر‌گذار چیپس، نیز به‌شدت مصدوم شد و احتمال دارد که چند بازی آینده تیمش را از دست بدهد.

فرصت‌سوزی دوباره بی‌غم و مس

در ۲ دیدار حساس دیگر از سری‌مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، روز گذشته کراپ الوند به‌مصاف گیتی‌پسند رفت و مس‌سونگون برابر مقاومت البرز قرار گرفت؛ ۲ دیداری که نتایجی غیرقابل پیش‌بینی داشت. کراپ توانست در یک بازی جذاب و پُرگل، گیتی‌پسند صدرنشین را ۶‌بر ۴ شکست دهد و خودش را تا پله دوم جدول بالا بکشد و در سوی دیگر مس‌سونگون هم که با سرمربی مشهدی، حمید بی‌غم، نیز این هفته‌ها بدجور فرصت‌سوزی می‌کند، برابر مقاومت البرز تن به شکست سنگین ۴‌بر ۱ داد تا در جدول یک پله سقوط کند و به مکان سوم بیاید.

این دومین شکست پیاپی مس‌سونگون در ۲ هفته اخیر است که این تیم را از کورس صدرنشینی با گیتی‌پسند نه‌تن‌ها دور کرده، بلکه حالا به کراپ هم فرصت بالانشینی داده است. گیتی‌پسند، کراپ و مس، تیم‌های اول تا سوم جدول با ۴۳، ۴۰ و ۳۹‌امتیاز هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->