به گزارش شهرآرانیوز، جواد آهویی افزود: این میزان هرسال نسبت به سال گذشته بیست درصد افزایش مییابد که نشان از موفقیت عملکردی شهرداری در تامین نیازهای شهروندان دارد.
وی ادامه داد: بازارهای میوه و تره بار با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد شده و خوشبختانه مورد استقبال شهروندان هم قرار گرفته است.
معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۱۴ بازار میوه و تره بار و ۳۰ بازار ارزاق و ۲ بازار تخصصی پروتئین در همه مناطق شهری مشهد به ارائه خدمت میپردازند.
وی دلیل استقبال شهروندان از بازارهای میوه و تره را عرضه اقلام تولید داخلی با قیمت مناسب به شهروندان عنوان کرد و افزود: در بازارهای شهرداری مشهد ۸۷ قلم کالا در فروشگاهها به قیمت عمده فروشیها و ۷ قلم میوه و تره بار به قیمت میدان بار به خریداران عرضه میشود.
آهویی تصریح کرد: دسترسی راحت و آسان شهروندان به بازارهای میوه و تره بار و ارزاق، قیمت مناسب، زیر قیمت بازارهای دیگر و مرغوب بودن از جمله دلایل استقبال شهروندان از بازارهای شهرداری مشهد است.
منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی شهرداری مشهد