نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

سردار آزمون، حامی حریف امروز خراسانی‌ها در لیگ یک والیبال

  • کد خبر: ۹۸۶۴۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
سردار آزمون، حامی حریف امروز خراسانی‌ها در لیگ یک والیبال
مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان آغاز شد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان از روز گذشته آغاز شد و نمایندگان خراسان‌رضوی برای صعود به نیمه‌نهایی و درنهایت رسیدن به سهمیه لیگ‌برتر پنج روز دشوار را پیش‌رو دارند.
در پایان مرحله یک‌هشتم، تیم‌های ستارگان درخشان تربت‌حیدریه و فدک قم از گرو I، سریک گنبد و الماس‌جم بوشهر از گروه J، علی‌بابای اصفهان و موحم فریدون‌کنار از گروه K و خیام‌بتن نیشابور و چادرملو اردکان از گروه L با کسب رتبه‌های اول و دوم به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

این هشت تیم در دو گروه جدید دسته‌بندی شدند که خراسانی‌ها در دو گروه مجزا قرار گرفتند. چهار تیم سریک گنبدکاووس، خیام‌بتن نیشابور، فدک قم، موحم فریدون‌کنار در گروه یک و ستارگان درخشان تربت‌حیدریه، الماس‌جم بوشهر، علی‌بابای اصفهان و چادرملو اردکان در گروه دوم باید به‌مصاف حریفانشان بروند.

این مسابقات به‌میزبانی اردکان تا ۲۴بهمن ادامه دارد تا چهار تیم برتر به نیمه‌نهایی صعود کنند.
در روز اول دیدارها، خیام‌بتن نیشابور به‌مصاف فدک قم رفت که موفق شد این مرحله را با یک پیروزی شیرین آغاز کند. البته این پیروزی به‌سختی کسب شد و بازی تا ست پنجم ادامه پیدا کرد. ست نخست را نیشابوری‌ها ۲۳ بر ۲۵ واگذار کردند. ست دوم ۲۵ بر ۲۱ پیروز شدند، ست سوم نیز ۲۵ بر ۱۹ به‌سود نماینده خراسان به پایان رسید. اما ست چهارم این حریف بود که ۲۵ بر ۱۷ خیام‌بتن را شکست داد، اما در ست پنجم ۱۵ بر ۷ تیم نیشابور برنده رقابت شد و دو امتیاز به حساب آن‌ها واریز شد.

سردار آزمون حامی حریف خراسانی‌ها

خیام‌بتن نیشابور امروز چهارشنبه در دیداری مهم باید به‌مصاف سریک گنبد برود که همچون خودشان همه بازی‌ها را با پیروزی پشت‌سر گذاشته است.
نکته جالب توجه حریف امروز نماینده خراسان‌رضوی، حضور ستاره معروف فوتبال پشت تیم والیبال بانوان است. پدر سردار آزمون رئیس هیئت والیبال گنبد است و به همین واسطه پسر او نیز حمایت ویژه‌ای از تیم بانوان این شهر می‌کند، به‌طوری‌که در مراحل گذشته به‌ازای هر پیروزی پاداش‌هایی از سوی آزمون برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شد. سحر عفیفه، سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبدکاووس، نیز گفته است با حمایت همه‌جانبه سردار آزمون، ملی‌پوش گنبدی فوتبال ایران، از تیم سریک بازیکنان این تیم با فکری راحت و تمرکز خوب مسابقات را پشت‌سر می‌گذارند.

تیم سریک گنبدکاووس در نخستین بازی‌اش در این گروه مقابل تیم موحم فریدون‌کنار به میدان آمد و توانست با نتیجه ۳ بر ۰ و برد ست‌های اول تا سوم با امتیاز‌های ۲۵بر۱۶، ۲۵بر۱۳ و ۲۵بر۲۲ این تیم را شکست دهد. تیم سریک گنبدکاووس که در مسابقات دور رفت و برگشت لیگ دسته‌یک بانوان در گروهش با کسب هجده امتیاز صدرنشین شده بود، در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز با سه برد و کسب ۹امتیاز با اقتدار به جمع هشت تیم صعودکننده در مرحله یک‌چهار نهایی جای گرفت.

حذف سه تیم خراسانی

هفته گذشته دور یک‌هشتم نهایی لیگ‌یک والیبال بانوان با حضور چهار تیم از خراسان‌رضوی پیگیری شد و درنهایت با تعیین هشت تیم برتر به پایان رسید که درنهایت فقط دو تیم از استان جواز صعود به یک‌چهارم را گرفتند و دو تیم دیگر حذف شدند.

امسال پنج نماینده از خراسان‌رضوی در رقابت‌ها حاضر شدند؛ یک نماینده از مشهد، دو تیم از تربت‌حیدریه، یک تیم از نیشابور و یک تیم دیگر از درگز در گروه‌های مختلف به‌مصاف حریفان رفتند. پس از پایان مرحله مقدماتی با حضور ۳۳ تیم، چهار نماینده از مجموع پنج نماینده خراسان در این لیگ موفق شدند از گروهشان به مرحله بعدی صعود کنند. مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور هم با حضور شانزده تیم در سه روز برگزار شد. تیم‌ها در چهار گروه رقابت کردند و درنهایت دو تیم برتر هر گروه به یک‌چهارم نهایی صعود کردند.
به‌این‌ترتیب، از مجموع پنج تیم خراسانی، اوج درگز، مهر ثامن تربت‌حیدریه و سورن مشهد حذف شدند و خیام‌بتن نیشابور و ستارگان درخشان تربت‌حیدریه هنوز شانس صعود به لیگ‌برتر را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->