نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

ثبت ۳ پیروزی و یک شکست برای خراسانی‌ها در لیگ یک والیبال بانوان

  • کد خبر: ۹۷۷۳۶
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
ثبت ۳ پیروزی و یک شکست برای خراسانی‌ها در لیگ یک والیبال بانوان
خراسان‌رضوی میزبان ۲ گروه از مسابقات یک‌هشتم نهایی لیگ دسته‌یک والیبال بانوان است.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ دور یک‌هشتم نهایی لیگ‌یک والیبال با ۴تیم از خطه خراسان آغاز شده است. مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور از یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد که براساس آن ۱۶ تیم صعودکرده به این مرحله با یکدیگر درحال رقابت هستند. تیم‌ها در ۴ گروه رقابت می‌کنند و درنهایت ۲ تیم برتر هر گروه به یک‌چهارم نهایی صعود می‌کنند.

پس از پایان مرحله مقدماتی، ۴نماینده از مجموع ۵نماینده خراسان در این لیگ موفق شدند از گروهشان به مرحله بعدی صعود کنند. ۳۳تیم با شروع مرحله مقدماتی به میدان آمدند. امسال ۵نماینده از خراسان‌رضوی در رقابت‌ها حاضر شدند؛ یک نماینده از مشهد، ۲تیم از تربت‌حیدریه، یک تیم از نیشابور و یک تیم دیگر از درگز در گروه‌های مختلف به‌مصاف حریفان رفتند.

در پایان مسابقات رفت و برگشت، تیم‌های ستارگان درخشان تربت‌حیدریه و موحم فریدون‌کنار از گروه اول، سورن شیراز و ژوبین قزوین از گروه دوم، علی‌بابای اصفهان و فدک قم از گروه سوم، خیام‌بتن نیشابور و الماس‌جم بوشهر از گروه چهارم، کهکشان شیراز و نادره رمضانی از گروه پنجم، سریک گنبد و چادر‌ملو اردکان از گروه ششم، سورن خراسان و نام‌آوران قائمشهر از گروه هفتم، مهر ثامن تربت‌حیدریه و آوای شهرکرد از گروه هشتم به مرحله دوم مسابقات صعود کردند.

با شناخت ۱۶تیم مرحله یک‌هشتم نهایی، گروه‌بندی این مرحله نیز مشخص شد که ۱۶تیم صعود‌کننده در ۴گروه دسته‌بندی شدند. در گروه‌یک، ستارگان درخشان تربت‌حیدریه با فدک قم، کهکشان شیراز و نام‌آوران قائمشهر هم‌گروه شد. در گروه دوم سورن شیراز، الماس‌جم بوشهر، سریک گنبدکاووس و آوای شهرکرد حضور دارند. سورن مشهد در گروه سوم با موحم فریدون‌کنار، علی‌بابای اصفهان و نادر رمضانی باید رقابت کند؛ اما ۲نماینده خراسان در گروه چهارم با یکدیگر هم‌گروه شده‌اند. ژوبین قزوین، خیام‌بتن نیشابور، چادر‌ملو اردکان و ثامن تربت‌حیدریه تیم‌های آخر این گروه را تشکیل می‌دهند.

۳ پیروزی و یک شکست

نیشابور میزبان گروهش است و در اولین روز از مسابقات به‌عنوان تیم میزبان به‌مصاف چادرملو اردکان رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر ۱ شکست داد. در این گروه دیگر تیم خراسانی، مهرثامن تربت‌حیدریه، نیز حضور دارد که در اولین گام این تیم نیز در نیشابور به میدان رفت و توانست ژوبین قزوین را ۳ بر ۲ شکست دهد.
اما تربت‌حیدریه که در دور نخست نیز میزبان بود، در این دوره نیز توانست میزبان مرحله یک‌هشتم نهایی باشد.

ستارگان درخشان تربت‌حیدریه، در گروه یک با ۳ تیم مازندران، قم و فارس هم‌گروه شده است که در این ۳ روز میزبان این تیم‌ها خواهد بود. ستارگان خراسان در اولین بازی ۳ بر ۱ نام‌آوران قائم‌شهر را شکست داد.
تنها تیم استان که در روز اول رقابت‌ها پیروز از میدان بیرون نیامد، سورن مشهد بود که باید به‌مصاف موحم فریدون‌کنار می‌رفت. این بازی درنهایت با نتیجه ۳ بر ۰ و پیروزی حریف شمالی به پایان رسید.

انصراف چهارمحال‌وبختیاری به‌علت کرونا

تیم آوای شهرکرد به‌دلیل ابتلای بازیکنانش به کرونا از حضور در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته‌یک والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور انصراف داد. امسال تیم‌های آوای شهرکرد و ترنم شهرکرد به‌عنوان نمایندگان این استان در لیگ دسته‌یک قهرمانی باشگاه‌های کشور شرکت کردند که پس از برگزاری مرحله مقدماتی، تیم آوای شهرکرد توانست پس از ۱۴سال از آخرین حضور بانوان والیبالیست استان در رقابت‌های مرحله دوم لیگ، بار دیگر نام چهارمحال‌وبختیاری را در جمع تیم‌های راه‌یافته به این مرحله قرار دهد.

اما با مثبت‌شدن آزمایش کرونای ۵ بازیکن این تیم و احتمال ابتلای تعدادی دیگر از ورزشکاران و مربیان این تیم به کرونا، ادامه حضور در مسابقات برای آوای شهرکرد میسر نبود و این تیم در نامه‌ای رسمی به فدراسیون والیبال انصرافش را از رقابت‌های لیگ اعلام کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->