نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

معمارزاده خطاب به پرسپولیس: از فحش نمی‌ترسم، پولم را می‌خواهم

  • کد خبر: ۹۸۸۹۱
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
معمارزاده خطاب به پرسپولیس: از فحش نمی‌ترسم، پولم را می‌خواهم
عزم جزم «میثاق معمارزاده» باعث بسته شدن پنجره پرسپولیس شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در وضعیتی که کمتر از ۲۴ ساعت به پایان مهلت نقل‌وانتقالات زمستانی مانده است، میثاق معمارزاده از دریافت حکم قطعی مطالباتش از کمیته تعیین وضعیت خبر می‌دهد. دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان دیروز به‌صورت رسمی از بسته‌بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس خبر داد. خبری که بلافاصله از سوی کمیته تعیین وضعیت تکذیب شد.

به من گفتند بیا توافق کنیم، ولی بعد گفتند شکایت کن!

طبق روند قانونی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس باید طلب من را که مربوط به دوازده سال قبل است، پرداخت کند. هرکدام از مدیران عاملی که در این مدت به باشگاه آمدند، پرداخت پول مرا عقب انداختند. ۱۰ سال به باشگاه پرسپولیس نرفتم، اما یک روز گفتند بیا باهم توافق کنیم. وقتی برای تفاهم‌کردن به ساختمان پرسپولیس رفتم، ترکاشوند، معاون سابق باشگاه، با بی‌ادبی گفت هرکاری می‌خواهی انجام بده و از پرسپولیس شکایت کن. آن روز مجبور شدیم از باشگاه شکایت کنیم.

ارزش طلب من از پرسپولیس ۲۸ برابر افت کرده است

اینکه بازیکنی که امروز بازی نمی‌کند یا خارجی نیست، حق ندارد، بحثی جداست. هواداران پرسپولیس باشعورند و افرادی را که به‌دلیل پیگیری مطالباتم به من فحاشی می‌کنند، پرسپولیسی نمی‌دانم. دلیلی ندارد من که اکنون بازی نمی‌کنم یا خارجی نیستم، پولم را نگیرم، اما بازیکن خارجی چندین برابر حقش را بگیرد. طلب من برای فصل ۹۰-۸۹ است که دلار در ایران هزار تومان بود. امروز دلار نسبت به آن زمان ۲۸ برابر شده است؛ یعنی ارزش پولی که برایش زحمت کشیده بودم، ۲۸ برابر افت کرده است.

قراردادم با پرسپولیس سفید بود، اما آقایان پولی را که خودشان در قرارداد نوشتند هم پرداخت نکردند

به این دلیل که دلم به‌عنوان یک هوادار با پرسپولیس بود، با این باشگاه در دوره مدیریت حبیب کاشانی، قرارداد سفید امضا کردم و باشگاه کمتر از حقم، مبلغی را در قرارداد نوشت، اما امروز حاضر نیست همان مبلغ را پرداخت کند. در شرایطی که آن زمان از باشگاهی دیگر پیشنهاد یک‌میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومانی داشتم. آیا همین آقایانی که درباره طلب من صحبت می‌کنند، حاضرند خانه و خودروشان را با قیمت سال ۱۳۹۰ به من بفروشند؟ آیا مدیرعامل، سرمربی، بازیکن و سرپرست فعلی تیم مجانی کار می‌کنند که نباید پول بازیکن قدیمی پرسپولیس پرداخت شود؟

اگر فدراسیون فوتبال کار قانونی انجام ندهد، به فیفا و ای‌اف‌سی شکایت می‌کنم

چند بازیکن پرسپولیس در جریان بازی رباط صلیبی پاره کرده‌اند؟ در جریان بازی برای این تیم رباط پاره کردم، شکمم پاره شد، کتفم شکست، اما حرفی نزدم. اکنون هم باشگاه موظف است پولم را بدهد، اما می‌خواهند با راه‌انداختن جو و خط‌دهی به چند کانال هواداری، جو را شلوغ کنند که این مسائل برای من موضوعیتی ندارد. از طریق فدراسیون فوتبال اقدام کردم و اکنون فدراسیون موظف است کار را قانونی انجام بدهد. در غیر این صورت به ای‌اف‌سی و فیفا نامه می‌زنم. آدم باید شرف داشته باشد و ناموس من به‌دلیل پیگیری حقم نباید فحش بخورد. این کار‌ها زشت است.

وزیر ورزش قبلی کار غیرقانونی انجام داد

من پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس را نبسته‌ام. چند نفر از این باشگاه شکایت کرده‌اند و باید شکایتشان به نتیجه برسد. با دخالت‌های وزیر ورزش قبلی، پنجره دو باشگاه با وجود بدهی هایشان به افراد مختلف باز شد و این کار غیرقانونی است. نمی‌دانم اکنون حمید سجادی به‌عنوان فردی ورزشی در جایگاه وزیر ورزش چه کاری انجام می‌دهد.

مقدار طلب من نسبت به طلب یک خارجی که در سطح دروازه‌بان پنجم پرسپولیس هم نیست، خنده‌دار است.
برای من جالب است که این آقایان اصلا ما را نمی‌بینند. آن‌ها فکر مسائل دیگری هستند و پرداخت طلب امثال من برایشان مهم نیست. حاضر نیستند جلسه‌ای برگزار کنند تا ببینند درد و مشکلمان چیست. این روش برای مدیریت درست نیست. مقدار طلب من در مقابل پول‌های بازیکنان فعلی خنده‌دار است، اما در زمان خودش پولی خوب بود. به یک خارجی که در سطح دروازه‌بان پنجم پرسپولیس هم نیست، سالی ۴۰۰ هزار یورو پول داده‌اند تا روی نیمکت بنشیند. اکنون هم که شکایت کرده است، باید یک‌میلیون یورو پول بگیرد.

به من گفته‌اند پنجره پرسپولیس بسته است، اما از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم

اگر می‌خواستم پنجره پرسپولیس را ببندم، ۱۰ سال پیش دنبال این موضوع می‌رفتم، اما کمیته وضعیت باید روندی قانونی را درباره شکایت طلبکاران این باشگاه انجام بدهد. الان هم از باز یا بسته‌بودن پنجره بی‌اطلاع هستم. به من گفته‌اند پنجره پرسپولیس بسته است، اما اینکه فردا باز یا بسته باشد، به مسائلی دیگر بازمی‌گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->