سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعتراض بازیکنان پرسپولیس به خرید بازیکنان جدید!

  • کد خبر: ۹۷۷۸۰
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
اعتراض بازیکنان پرسپولیس به خرید بازیکنان جدید!
بازیکنان پرسپولیس از بدقولی‌های مکرر مسئولان باشگاه خود بسیار شاکی هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، با حضور رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس باز هم گره‌ای از مشکلات این باشگاه باز نشد تا همچنان اعضای این تیم و حتی کارمندان از بدقولی‌های مکرر مبنی بر پرداخت مطالبات خود گلایه‌مند باشند. در حالی که باید تا نیم فصل رقمی در حدود پنجاه درصد به بازیکنان پول داده می‌شد، اما این رقم به سی و پنج درصد رسیده است!

از طرف دیگر با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل شکایت اوساگونا مسئولان این باشگاه مذاکراتی را برای جذب بازیکنان جدید آغاز کردند! البته با وجود باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، باز هم شاهد جذب بازیکن جدید نبوده‌ایم!

این موضوع، اما با اعتراض بازیکنان پرسپولیس روبرو شده است؛ بازیکنان اعتقاد دارند اگر این باشگاه پول دارد که بازیکن جدید بخرد چرا مطالبات آن‌ها را پرداخت نمی‌کنند و اگر واقعا بی‌پول هستند چرا به دنبال جذب و خرید بازیکنان جدید رفته‌اند! این موضوع از زبان چند بازیکن مطرح شد، اما افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس سعی کرد تا سرخ‌پوشان را آرام کند تا تنشی در تمرین به وجود نیاید!

هر چه که هست مدیرعامل جدید پرسپولیس کار سختی در این باشگاه دارد و می‌داند که چالش‌های بزرگ و زیادی انتظار او را می‌کشند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->