ظرفیت اسکان اضطراری بدون محدودیت در کاشمر ایجاد می‌شود ۱۲ نفر در پی وقوع پس لرزه ۳.۸ ریشتری کاشمر مصدوم شدند (یکم تیرماه ۱۴۰۳) مامور قلابی در مشهد به دام افتاد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) دانشگاه شهید بهشتی در خصوص قطع همکاری با محمد فاضلی توضیحاتی ارائه کرد بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به مشهد مقدس | روند بازگشت حجاج تا ۱۴ تیرماه ادامه دارد + فیلم واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از فردا شنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۳) +جد‌ول زلزله کاشمر به ۹۰۰ واحد مسکونی خسارت زد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکم تیرماه ۱۴۰۳) | پیش‌بینی بارش‌های رگباری با احتمال ایجاد سیلاب در خراسان رضوی وزش باد و نوسان نسبی دما در نوار شمالی کشور | اهواز گرم‌ترین مرکز استان ایران (یکم تیرماه ۱۴۰۳) آغاز ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی + جزئیات (یکم تیر ۱۴۰۳) اجرای حکم قطعی یکی از پرونده‌های وحید اشتری ریزش چاه به عمق ۱۳۰ متر روی کارگر| ۲۰ آتش نشان از ۹ ساعت قبل همچنان مشغول کار هستند حریق منزل مسکونی در خیابان سیدی مشهد| ۷ شهروند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند اصلاح فرهنگ سلامت از مهدکودک‌ها و مدارس برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت دبیرستان‌های نمونه دولتی و فرهنگ در ۲۰ تیرماه نجات جان ۶۰ نفر از غرق‌شدگی در مازندران طی ۲۰ روز قتل مرد جوان در خانه ارثی جنوب تهران + جزییات مرد معتاد همسرش را مقابل چشم فرزندان به قتل رساند آتش‌سوزی گسترده در انبار کارخانه تولید موادغذایی در غرب تهران حریق انبار زغال با تلاش ۲۱ آتش‌نشان اطفا شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

طرح رتبه‌بندی معلمان به زودی اجرا می‌شود (۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۸۹۱۲
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
  • ۲
طرح رتبه‌بندی معلمان به زودی اجرا می‌شود (۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مصمم به اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در اسفند سال جاری است و به صورت جدی این موضوع را دنبال می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ستاری فرد در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: رفع مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه فرهنگیان، اولویت نخست وزارت آموزش و پرورش است.

وی اظهار داشت: این هفته که هفته تعطیلی مجلس است فرصتی است که بین نماینده‌های کمیسیون، سازمان امور ادرای و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و شورای نگهبان توافقاتی حاصل شود تا انشاالله یکم اسفند، این طرح وارد صحن مجلس شورای اسلامی شده و تصویب گردد.

وی با بیان اینکه همچنین وزارت آموزش و پرورش در این مدت نسبت به بررسی و تدوین آیین نامه طرح رتبه بندی اقدام و اکنون به پایان رسیده است اظهار کرد: وزارتخانه مصمم است و آمادگی کامل دارد که در اسفندماه سالجاری موضوع رتبه بندی برای تمام معلمان مشمول طرح را اجرا کند.

جذب ۳۴ هزار نیرو در آموزش و پرورش

ستاری فرد در ادامه به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش وزیر آموزش و پرورش و همکاری سازمان امور اداری و استخدامی سعی بر این است که در صورت اجازه ستاد کرونا در اخر اسفند یا اوایل سال آینده ۳۴ هزار نیرو جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که این تعداد نیرو در مقطع ابتدایی جذب شود تا بخشی از کمبود این نیرو در این مقطع رفع شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: عزم ملی، مشارکت همگانی و کار جهادی برای اجرا و تحقق مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیاز است.

ستاری فرد اظهار داشت: تربیت نسل سالم و صالح از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ترسیم شد و بر همین اساس نهاد‌های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت مورد توجه جدی قرار گرفت.

وی افزود: آموزش و پرورش یک نهاد فرهنگی انسان ساز بوده و افراد تربیت شده نیز برای جامعه مفیدتر و مؤثرتر هستند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: تاکنون طرح‌های متعدد برای ایجاد تحول در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت کشور تصویب و اجرا شده است؛ دهه ۹۰ با تصویب سند تحول بنیادین از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی یک نقطه عطف برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت کشور شکل گرفت.

وی با بیان اینکه این سند یک ریل گذاری برای تربیت و پرورش نسل سالم، صالح و انقلابی است افزود: یکی دیگر از اهداف مهم اجرا و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کنار تربیت نسل سالم، صالح و انقلابی استقرار هر چه بیشتر عدالت آموزشی و پرورشی در کشور است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ایجاد تحول در نیرو‌های انسانی، توانمندسازی علمی معلمان، توجه به شأن، منزلت و کرامت معلمان، ایجاد تحول کمی و کیفی در محتوا‌های آموزشی و پرورشی، ایجاد تحول در فضاها، زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی و پویاتر شدن مدارس با جدیت در دستور کار وزارت آموزش و پرورش بوده و از برنامه‌های مهم آن است.

وی به اهمیت نقش مدیران مدارس اشاره و تصریح کرد: مدیر مدرسه پرچمدار تحول در نظام آموزش و پرورش است و مهمترین تنطیم گر و تسهیل گر اجرای سند تحول و مدیر دانشگاه انسان ساز است.

ستاری فرد اضافه کرد: کارآمدترین و بهترین نیرو‌ها از حیث تربیتی، آموزشی و پرورشی باید در مدیریت مدارس مستقر شوند و باید نیرو‌های مستعد انقلابی، جوان و با انگیزه را در مدیریت مدارس جذب شوند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از فرهنگیان گفت: معلمان ما در ۲ سال شیوع کرونا مجاهدانه تلاش کردند و اجازه ندادند که مسائل حوزه آموزش و افت تحصیلی تبدیل به یک بحران شود.

بازدید از چند طرح ورزشی و افتتاح یک باب مدرسه و زمین چمن از جمله برنامه‌های معاون وزیرآموزش و پرورش در سفر به استان یزد است.

منبع: راهبردمعاصر


خبر فوری:

اشکالات مصوبه رتبه‌بندی معلمان در تأمین بار مالی چیست؟ (۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

جزئیات بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان (۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Tyu
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
این خبر مال یه ماه پیش در ضمن اوشون هیچکارن هرکس میاد یه چیزی میپرونه اصل کار نامه موافقت بار مالی این حرفا به تره هم نمی ارزه
FARIDON.GH484
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
چه بهتر نیروهای ملی و عاشق به خدمت به وطن تربیت کرد تا این نگرش نباشد ایران توسعه پیدا نخواهد کرد زمان انقلاب گری عصر گذشته واحساسات وهیجانات بود امروز باید تفکر عشق همزیستی و دوستی جهانی به فرزندان یاد داد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->