قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

جزئیات بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان (۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۸۹۱۶
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
  • ۳
جزئیات بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در شورای نگهبان (۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: رفع ابهامات به نفع فرهنگیان و معلمان عزیز است تا قانون در اجرا با مشکلی مواجه نشود.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی شورای نگهبان گفت: هنوز برخی ابهامات و ایرادات نسبت به لایحه رتبه بندی معلمان باقی مانده است که مجلس باید نسبت به رفع این ابهامات و ایرادات اقدام کند.

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: قوانین انتخاباتی ما نیازمند اصلاحات جدی و جامعی است، از این رو به دنبال اصلاحات جامع قانون انتخابات هستیم.  اصلاح قانون انتخابات از مواردی است که بار‌ها مورد تاکید شورای نگهبان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قوانین انتخاباتی ما نیازمند اصلاحات جدی هستند. ما به دنبال اصلاح جدی و جامع قوانین انتخابات هستیم.

طحان نظیف گفت: در دیدار با مجلس و دولت هم این موراد را ذکر کردیم و حاضریم تجارب خود را در راستای اصلاح جامع این قانون در اختیار مجلس قرار دهیم.

هادی طحان نظیف همچنین ضمن تبریک میلاد امام جواد و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از ۷ طرح و لایحه ارائه کرد.

وی بیان کرد: طرح جهش تولید دانش بنیان جزو طرح‌های خوب مجلس است که با همکاری دولت تکمیل شد.
وی اظهار داشت: در نشست اخیر شورای نگهبان ایراداتی به این طرح وارد شد که در جهت تقویت و تکمیل افرایش قابلیت این مصوبه است.

طحان نظیف درباره مصوبه‌ای برای تولیدکنندگان حوزه مسکن و آجر بیان کرد: اصلاحیه یک بند از قانون بودجه ۱۴۰۰ به نفع تولیدکنندگان آجر و کوره‌های آجرپزی تایید شد.

وی گفت: امیدواریم این اقدام در قیمت تمام شده مسکن هم تاثیر بگذارد.

وی اظهار داشت: ایرادات طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در مجلس برطرف شده و اکنون در دستور کار شورا است.

وی افزود: مواردی از طرح تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار در شورای نگهبان مغایر اصول قانون اساسی شناخته شد که البته نامه‌ای هم در این باره شامل ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به دست ما رسیده است که ما این ایرادات را هم به مجلس ارسال کردیم.

‌وی درباره لایحه رتبه بندی معلمان گفت: در بخشی از ایرادات دولت بار مالی این مصوبه را در حد خود قبول کرده، اما نسبت به مواردی که مجلس به آن اضافه کرده ابهام نسبت به بار مالی آن وجود دارد که این ابهام به همراه ابهامات دیگر باید برطرف شود.

وی اضافه کرد: درباره لایحه درآمد پایدار و هرینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابهامات کمی باقی مانده است.

 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ففه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
صاف میگفتی این دست اون دست میکنیم بیفته وقت گل نی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
امروز فردا پس فردا
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
رتبه بندی تصویب شد.
رتبه بندی به تصویب شورای نگهبان نرسید.
دولت پولی برای اجرای رتبه بندی ندارد.
خبر خوش برای معلمان: رتبه بندی از فردا تصویب می شود.
اجرای رتبه بندی به ۱۴۰۱ موکول شد.
رتبه در اسفندماه اجرا می شود.

هر ساعت یه خبر در مورد رتبه بندی میزارید. دست بردارید از این همه دروغ.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->