پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

‌هادی رضایی: می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای پاریس آماده کنیم

  • کد خبر: ۹۹۱۵۴
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
‌هادی رضایی: می‌خواهیم تیمی قدرتمند برای پاریس آماده کنیم
رضایی پس از بازگشت به تیم‌ملی والیبال‌نشسته ایران به بیان نکاتی مهم پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی رضایی بار دیگر به تیم‌ملی والیبال کشورمان بازگشته است. او که در چندماه گذشته با جدایی از این تیم حواشی زیادی به‌وجود آورده بود، دوباره به ساختار تیم‌ملی برگشته است و می‌گوید قصد دارد پایه‌های تیمی خوب را برای المپیک پاریس فراهم کند.

مدیر تیم‌های ملی والیبال‌نشسته درباره انتصابش به این سمت که روز شنبه انجام شد، گفت: در هر ورزشی دوران انتقالی وجود دارد. یکی از دلایل اصلی اینکه والیبال‌نشسته ایران تاکنون توانسته است به موفقیت‌های زیادی برسد، این است که این دوران انتقالی به‌موقع اجرا شده است. برای این کار باید شاکله اصلی تیم حفظ شود و در هر دوره از مسابقاتی که انجام می‌شود، سه‌چهار بازیکن جوان و جدید به ترکیب تیم‌ملی اضافه شوند.

وی افزود: طرحی که من به مسئولان ارائه کردم، همین است. در شش سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور برگزار نشد و امسال هم که قرار بود برگزار شود، به‌دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و مقرر شد به بعد از این دوران کرونایی منتقل شود. در این مسابقات سی استان حضور دارند و قرار بود هرکدام چهار بازیکن جوان در ترکیب داشته باشند. این بدان معناست که ۱۲۰ بازیکن جوان و جویای نام شناسایی می‌شوند که اتفاق بزرگی است.

مدیر تیم‌های ملی والیبال‌نشسته ادامه داد: قرار است در یکی‌دو هفته آینده برای حضور بازیکنان فراخوان عمومی بدهیم و بازیکنان باتوجه‌به فیزیک بدنی، در تیم‌های «ب» و همچنین تیم جوانان و امید زیرنظر کادر‌های فنی معرفی‌شده قرار بگیرند. ما می‌خواهیم هم‌زمان با تیم‌ملی بزرگ‌سالان، تیم‌های «ب»، جوانان و امید را نیز تشکیل بدهیم. این کار در سال‌های قبل نیز انجام شده بود، اما تداوم نداشت و اکنون می‌خواهیم این تداوم را ایجاد کنیم تا والیبال‌نشسته همچون چند دهه گذشته، همچنان رنکینگ اول دنیا را به خودش اختصاص بدهد. جزئیات این فراخوان را امروز می‌نویسم و در جریان مسابقات لیگ منتشر می‌شود که مبنای اصلی، انتخاب نفرات کمتر از ۳۰ و ۲۵ سال خواهد بود.

رضایی با اشاره به حمایت محمود خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک، از تشکیل تیم‌ملی «ب» در والیبال‌نشسته یادآور شد: برنامه‌ریزی به‌شکلی است که قطعا با کمک فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پاراالمپیک، می‌توانیم دو تیم آماده داشته باشیم. ما کاری به ترکیب تیم‌ملی در مسابقات جهانی هانگژو نداریم، اما ۲۵ اردیبهشت که تیم‌ملی به ایران بازگشت، استارت مرحله جدید برای انتخاب تیم در بازی‌های پاراآسیایی را می‌زنیم و تیمی را انتخاب می‌کنیم که نفراتش از بین بازیکنان تیم‌ملی بزرگ‌سالان، تیم «ب» و تیم جوانان و امید باشد. درواقع تیم ایران با ترکیبی از نفرات جوانان و باتجربه در بازی‌های پاراآسیایی شرکت می‌کند. ما می‌خواهیم پایه‌گذاری خوبی برای ایجاد تیمی قدرتمند در بازی‌های پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس فراهم کنیم و باید در این مسیر، برنامه‌هایمان تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به این موضوع گفت: ما جوانان خوبی داریم، اما خام هستند و باید نکات زیادی را به آن‌ها یاد بدهیم و آماده‌شان کنیم. ما همچنین قصد داریم بازیکنان را به‌صورت تخصصی برای پست‌های مختلف آموزش بدهیم تا از این بابت نیز مشکلی نداشته باشیم. از همه همکاران، مربیان و بازیکنان قدیمی دعوت می‌کنم که در این مسیر به ما کمک کنند تا ان‌شاءا... درنهایت تیم‌ملی قدرتمندی تشکیل شود و موفقیت‌هایش تداوم داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->