نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال
سرخط خبرها

جمع‌بندی نتایج کاروان سه‌نفره ایران در المپیک زمستانی پکن

  • کد خبر: ۹۹۱۵۵
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
جمع‌بندی نتایج کاروان سه‌نفره ایران در المپیک زمستانی پکن
کاروان کوچک ایران در رقابت های المپیک زمستانی پکن نتایج فجیعی را رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی نتایج نمایندگان اعزامی کشورمان به بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی۲۰۲۲ نشان می‌دهد که ملی‌پوشان اسکی یکی از ضعیف‌ترین نتایج تاریخشان را در دوره‌های این بازی‌ها ثبت کرده‌اند.
به‌گزارش ایرنا، بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی۲۰۲۲ از ۱۵ بهمن در شهر پکن پایتخت چین آغاز شد و تا یکم اسفند ادامه دارد.

۳ هزار ورزشکار از ۹۱کشور جهان در این دوره از بازی‌ها حضور دارند. عاطفه احمدی، دانیال ساوه‌شمشکی و حسین ساوه‌شمشکی نیز از کشورمان به این دوره از بازی‌ها اعزام شدند. عباس نظریان، رئیس فدراسیون اسکی، به‌عنوان سرپرست کاروان و بهرام ساوه‌شمکشی، دبیر فدراسیون، به‌عنوان همراه در کنار ملی‌پوشان حضور داشتند.

بررسی نتایج نفرات اعزامی ناکامی محض اسکی‌بازان کشورمان در پکن را نشان می‌دهد. در بازی‌های المپیک زمستانی بهترین نتیجه را دانیال ساوه‌شمشکی ثبت کرد و موفق شد با عبور از خط پایان مسابقه در جایگاه هشتادوچهارم رقابت‌های اسکی صحرانوردی پانزده‌کیلومتر کلاسیک مردان قرار بگیرد. در این مسابقه ۹۹ورزشکار حضور داشتند که ۹۷نفر از آنان در خط رقابت قرار گرفتند و ۹۵نفر نیز به خط پایان رسیدند.
دانیال ساوه‌شمشکی در پایان این مسابقات با زمان ۴۷ دقیقه و ۲۶ ثانیه در جایگاه۸۴ جدول قرار گرفت و بیش از ۹دقیقه با نفر نخست فاصله داشت. ساوه‌شمشکی جانشین سیدستار صید شده بود. صید در روز‌های منتهی به اعزام به ویروس کرونا مبتلا شد.

دیگر اسکی‌باز ایران در این دوره از بازی‌ها عاطفه احمدی بود که فقط موفق شد از خط پایان یک مانش از مسابقه اسکی آلپاین زنان در مارپیچ کوچک بگذرد. وی در مانش نخست با ثبت زمان یک‌دقیقه و ۱۱ثانیه و ۸۸صدم‌ثانیه در جایگاه۵۷ قرار گرفت. در این مانش ۸۸ورزشکار حضور داشتند که سی نفر از آنان موفق شدند از خط پایان عبور کنند. احمدی در مانش دوم این مسابقات در خط استارت قرار گرفت، اما موفق نشد از خط پایان عبور کند. وی بدون ثبت هیچ جایگاهی در اسکی آلپاین زنان کارش را به پایان رساند.

دیگر ورزشکار کشورمان در این دوره از بازی‌ها حسین ساوه‌شمشکی بود که به‌دلیل مثبت‌شدن نمونه آزمایش دوپینگش از بازی‌های المپیک زمستانی محروم شد تا ناکامی ملی‌پوشان اسکی در این دوره از بازی‌ها تکمیل شود. ساوه‌شمشکی قرار بود ۲۴ و ۲۷بهمن در خط استارت مسابقه قرار بگیرد. این نتایج و عملکرد مسئولان اسکی نشان می‌دهد که برنامه مدونی برای حضور نمایندگان کشورمان در المپیک زمستانی وجود نداشته است و تنها هدف از اعزام به چین، حضور فیزیکی ورزشکاران و مسئولان فدراسیون در این دوره از بازی‌ها بوده است.

حضوری که هزینه زیادی به‌همراه داشت، اما برون‌داد آن «تقریبا هیچ» بود. کلمه هیچ درحالی در برابر عملکرد ورزشکاران کشورمان در بیست‌وچهارمین دوره بازی‌های المپیک زمستانی قرار می‌گیرد که منتقدان، این نتایج را ناشی از بی‌برنامگی فدراسیون برای اعزام تیم می‌دانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->