قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها تمدید یک ساله وحید امیری با پرسپولیس + عکس پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس
سرخط خبرها

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه

  • کد خبر: ۱۰۰۰۲۱
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد براساس تاکیدات شورای شهر، حمایت از ورزشکاران مستعد در رده‌های سنی پایه و در ۸ رشته ورزشی را در دستورکار خود قرار می‌دهد.

حمایت شهرداری مشهد از ورزش پایه

جلسه کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به منظور بررسی وضعیت باشگاه مقاومت شهرداری برگزار شد.

تیم «مقاومت شهرداری» احیاء می‌شود

حسین حسامی عضو کمیسیون ورزش و جوانان، در این جلسه با اشاره به تیم فوتسال شهرداری مشهد مقدس و سطح کیفی مطلوبی که این تیم برخوردار است، اظهارکرد: با توجه به این ظرفیت و در تعامل با سپاه امام‌رضا (ع)، تفاهم‌نامه‌ای تنظیم شده که براساس آن بتوان در رشته‌های ورزشی ورود داشته باشیم.

وی افزود: در ادامه راه، نام تیم به «مقاومت شهرداری» تغییر پیدا کرد و فعالیت خود را از پایین‌ترین رده‌ها آغاز کرد؛ به نحوی که پس از موفقیت در مسابقات شهرستان، وارد مسابقات استانی شد و درحال حاضر نیز در لیگ دسته دو کشور فعالیت می‌کند.

حسامی با بیان اینکه شهرداری مشهد در رشته‌های مختلفی، چون فوتسال، فوتبال، والیبال، کشتی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، بدمینتون، دارت و ... نیز فعال بوده و در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی، حائز رتبه‌های برتر شده است، گفت: برهمین اساس، پیشنهاد شد که باشگاه مقاومت شهرداری را احیاء کرده و در رشته‌های مختلف، در قالب یک باشگاه به صورت رسمی فعالیت داشته باشد.

ورود شهرداری مشهد مقدس به ۸ رشته ورزشی در سنین پایه

سیدحسین علوی‌مقدم، رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز در ادامه تصریح کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر، به ورزش پایه مشهد نگاه ویژه‌ای نشده و شورای ششم و شهرداری در این دوره به دنبال ساماندهی این حوزه است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری می‌تواند "پایه‌محور" فعالیت خود را آغاز کند، گفت: نگاه ما از ورود به عرصه ورزش، درحال حاضر، صرفا ورود به رده‌های پایه همچون نوجوانان و جوانان است؛ البته ممکن است که در آینده، منوط به ثبات مالی شهرداری، در عرصه بزرگسالان هم ورود کنیم.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: زمانی که با نگاه ایجاد زیرساخت برای نوجوانان و جوانان به عرصه ورزش وارد می‌شویم، نمی‌توان در آینده این ورزشکاران را رها کرد؛ بسیاری از استعداد‌های ورزشی ما، پس از رده امید، ورزش را رها می‌کنند چراکه امکان ورود به رده بزرگسالان را برای خود غیرممکن می‌دانند و شهرداری با این اقدام، در نسل جوان و نوجوان، امیدآفرینی خواهد کرد.

علوی‌مقدم خاطرنشان کرد: تیم مقاومت شهرداری مشهد، در ۸ رشته مختلف ورزشی، در رده‌های پایه، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، ولی نکته حائز اهمیت این است که ۸ رشته مذکور، با نظر و نگاه شهروندان مشخص خواهد شد؛ به این معنی که شهروندان تصمیم می‌گیرند شهرداری در کدام رشته‌ها فعالیت داشته باشد.

وی افزود: این نظرسنجی عمومی طی روز‌های آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد و شهروندان عزیز مشهدی می‌توانند مشارکت کرده و برای شهرداری مشخص کنند که مدیریت شهری در چه حوزه‌های ورزش قهرمانی ورود کند.

ورود به ورزش با رویکرد تقویت جوانان مستعد

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نیز با بیان اینکه ورود شهرداری به عرصه ورزش، با رویکرد تقویت جوانان مستعد و در رشته‌های ورزشی است که مردم مطالبه کنند، اظهارکرد: باشگاه مقاومت شهرداری مشهد به عنوان یک زیرساخت موجود، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: فعالیت تیم‌ها باید پیش از آغاز لیگ‌های سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشخص و تعیین تکلیف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->