معدوم سازی بیش از ۵ هزار قلیان در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد کشف ۴۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شمش طلا در هنگ مرزی تایباد (۶ خرداد ۱۴۰۳) نشت گاز و انفجار منزل مسکونی ۲ مصدوم بر جای گذاشت+تصاویر تیراندازی در کازرون ۵ مجروح برجای گذاشت (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری ۲ مامور قلابی توسط پلیس مشهد دلایل احساس سردی پا در فصل‌های گرم سال چیست؟ پلمب کارگاه آب‌میوه تقلبی | مردم به کد ده‌رقمی استاندارد توجه کنند کشف محموله ۴۱ کیلوگرمی موادمخدر در شهرستان رشتخوار راهنمای جامع رزرو هتل‌های و هتل‌آپارتمان در مشهد بیماران دیابتی عسل مصرف کنند جان‌باختن ۶۱ نفر بر اثر حوادث جوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ جویدن ناخن یک اختلال وسواسی است که باید درمان شود مدیرکل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌رضوی تغییر کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۶ خرداد ۱۴۰۳) | هوای خراسان رضوی تابستانی می‌شود دستگیری ۳ سارق بعد از دستبرد میلیاردی به شرکت ساخت‌وساز مسکن ملی در مشهد + عکس بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۴ بیمار زندگی دوباره بخشید (۶ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد، پل رسالت و سه‌راه خیام (۶ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی رگبار باران و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۶ خرداد ۱۴۰۳) چگونه یک همسایه محبوب باشیم؟ | راهکارهای برای زندگی بهتر در آپارتمان
سرخط خبرها

آخرین وضعیت لایحه «رتبه‌بندی معلمان» و رفع ایرادات شورای نگهبان (۲۸ بهمن ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۴۶۳
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
  • ۵
آخرین وضعیت لایحه «رتبه‌بندی معلمان» و رفع ایرادات شورای نگهبان (۲۸ بهمن ۱۴۰۰)
کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، یکشنبه هفته آینده جلسه‌ای درباره حل مشکلات رتبه‌بندی معلمان برگزار می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت تاکید مجلس این است که رتبه‌بندی معلمان به هر شکل ممکن و حتما برای نیمه دوم سال ۱۴۰۰ اجرایی شود.

رضا حاجی‌پور نماینده مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: «بر اساس آخرین مذاکرات مقرر بود برای اجرای رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۰ به جمع‌بندی برسیم و این لایحه حتما و به هر شکل ممکن برای نیمه دوم ۱۴۰۰ امسال اجرایی شود.»

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: «جلسه‌ای در کمیسیون آموزش برگزار و نمایندگانی از شورای نگهبان، سازمان امور اداری و استخدامی، دیوان محاسبات، وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه حضور داشتند و درباره راهکارهای اجرای رتبه‌بندی در سال ۱۴۰۰ بحث و بررسی‌هایی شد.»

حاجی‌پور گفت: «یک‌شنبه هفته آینده کمیسیون آموزش بار دیگر جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و درباره حل و فصل مشکلات رتبه‌بندی رایزنی انجام خواهد شد.»

منبع: پانا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
جناب آقای حاجی پور خدا کند لااقل شما راست بگویید ما فرهنگیان نه دیگر اخلاق میشناسیم و نه قانون را مکرم خواهیم بود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
خدا خیرتون نده با این رتبه بندیتون اگر مذاکرات برجام داره نتیجه میده رتبه بندی نتیجه نداده هنوز
مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
0
0
واقعاکه؛ جماعت خبرنگار از موضوع "رتبه بندی معلمان" نهایت استفاده را میکنند! به نحوی که آنرا چنان برجسته کرده اند که گویا تمام مشکلات حوزه تعلیم و تربیت حل شده است!! این بزرگ نمایی کاذب و این برجستگی منافقانه چنان مشمئز کننده است که بوی متعفن آن، حال هر انسان خردمند و منصف را به هم می زند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
0
متاسفانه همیشه ضعیفترین و ناکارآمد ترین وزیر مملکت، وزیر آموزش و پرورش هست. بابا جان! اگه با آموزش و فهیم کردن مردم مشکل دارید، خب در این آموزش و پرورش رو ببندیدو خیال خودتون و مردم رو راحت کنید. چرا دیگه این قدر، معلما و مردم رو زجر می دین؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرما وما را مس کنی سالیان سال است هیچ صداقتی نه از دولت ونه از مجلس دیده نمی شود هر کدام از انها به فکر منافع فردی وگروهی خود هستند وما رانیز با تمام مشکلات هر چند گاهی با وعده و وعید های الکی در دنیای بی عدالتی رها کرده اند ما را به خیر شما امید وار نیست شر مرسان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->