اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد
سرخط خبرها

فیش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه (۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۹۵۸۳
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
  • ۹۱
فیش عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد + لینک سامانه (۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)
مبلغ عیدی بازنشستگان هفته گذشته مشخص شد و اکنون فیش‌های عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری‌بگیران بارگذاری شده است.

سرباز | شهرآرانیوز، مبلغ عیدی بازنشستگان هفته گذشته مشخص شد و اکنون فیش‌های عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی در سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری بگیران بارگذاری شده است.بازنشستگان می‌توانند با ورود به این سامانه آخرین وضعیت مبلغ عیدی خود را مشاهده کنند.

سامانه فیش حقوقی و احکام افزایش مستمری بگیران

در هفته گذشته مقرر شد بازنشستگان، مستمری‌بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی هم عیدی یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

همچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حق عائله‌مندی به مبلغ فوق اضافه می‌شود. مبلغ ۱۵۰ هزار تومان هم به ازای هر فرزند تحت تکفل به حساب افراد واریز می‌شود.

ابلاغ مصوبه میزان و ضوابط پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان

با امضای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، مصوبه دولت در خصوص تعیین میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۰ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت ابلاغ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیئت وزیران در جلسه مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰، به دستگاه‌های اجرایی، نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی ایران اجازه داد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) و اعضای هیئت علمی دانشگاه ­ها و مؤسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که بطور تمام وقت اشتغال به کار دارند (به استثنای کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار)، مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال به نسبت مدت خدمت تمام وقت در سال ۱۴۰۰ به عنوان پاداش آخر سال (عیدی) در بهمن ماه سال جاری از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پرداخت نمایند.

همچنین به موجب این مصوبه، پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) به کارکنان خرید خدمت، قراردادی و موقت به نسبت خدمات تمام وقت آنان در سال ۱۴۰۰ بوده و در هر حال میزان عیدی این گونه افراد از ۵۰ درصد رقم مذکور کمتر نخواهد بود.

علاوه بر این، میزان پرداخت پاداش آخر سال (عیدی) بازنشستگان، مستمری بگیران، حقوق وظیفه از کارافتادگی، حقوق وظیفه وراث مستخدمین متوفای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح و سایر صندوق‌های بازنشستگی و نیز شهدا و جانبازان از کار افتاده کلی نیز به مبلغ ثابت ۱۶ میلیون ریال حسب مورد از محل بودجه مصوب صندوق بازنشستگی یا دستگاه اجرایی ذیربط قابل پرداخت است.

عیدی بازنشستگان مشمول صندوق بازنشستگی کشوری که در سال ۱۴۰۰ حق عائله مندی، اولاد و بیمه خدمات درمانی آن‌ها را صندوق مذکور پرداخت نموده، توسط آن صندوق قابل پرداخت است و سایر مواردی که مشمول صندوق‌های یاد شده نیستند، از محل اعتبارات دستگاه اجرایی، سازمان یا شرکت دولتی ذی ربط قابل پرداخت است.

لازم به ذکر است خدمت نیمه وقت بانوان از لحاظ اجرای این تصویبنامه، تمام وقت محسوب می‌شود و معلمان حق التدریس نیز نسبت به ساعات تدریس مشمول این تصویبنامه خواهند بود.

همچنین شرکت‌های دولتی موظفند از پرداخت هر مبلغی تحت عنوان عیدی یا عناوین مشابه علاوه بر مبلغ مذکور به مدیران و اعضای هیات مدیره خودداری کنند و سازمان حسابرسی یا حسابرسان قانونی شرکت‌ها نیز مکلفند نظارت لازم در این خصوص را اعمال و موارد خلاف را گزارش کنند.

به مشمولین این تصویب نامه که براساس قوانین و مقررات مربوط از کمک هزینه عائله مندی و اولاد برخوردار می‌باشند، علاوه بر مبلغ عیدی موضوع مصوبه، در راستای حمایت از خانواده مبالغی به شرح زیر توسط مرجع پرداخت کننده عیدی به شرح زیر پرداخت می‌شود:

- بابت همسر مبلغ ثابت ۴ میلیون ریال

- بابت هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال

واریز عیدی بازنشستگان در  این هفته 

باتوجه به گمانه زنی ها احتمالا تا آخر این هفته عیدی بازنشستگان واریز می‌شود.

قرار بر این شد که رقم عیدی یک میلیون و ۶٠٠هزار تومان باشد و کارکنان و بازنشسته‌ها ۴٠٠هزار تومان به ازای همسر و نیز ١۵٠هزار تومان به ازای هر یک از فرزندان خود دریافت کنند. در نتیجه یک بازنشسته با دو فرزند نهایت دو میلیون و ٣٠٠هزار تومان دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید:جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد (۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰)


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۷
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
2
بااین مبلغ عیدی فقط میشود قدری شیرینی خرید دولت ومجلس به ظاهر خدمتگزار ورشکست نکنی
محمدکاظم اسمعیلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
2
4
باسلام چراتامین اجتماعی به من که مستمربگیرجزیی هستم چراعیدی شامل مانیمشه بنده توکاربعدازده سال بیمه پردازی چشمه راستمم توکارنابیناشده واقعاحقوق من320هزارتومن هست لطفاپیگیری ماهم باشید
جعفر سرباز نمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
4
نظرم بااين
بریز بپاش مسولین شکم پر که ازد رد ملت بی گفایت نشان دادن عید خانواده خودشان درکشورهای اروپای لذت ببرند عزت زیاد رخصت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
5
اینهم از رییس جمهورمردمی وعدالت خواه با دادن افزایش نسبت به تورم سالیانه که گفته شدحق مردم بایدادعاشودحق الناسه
سالی که نکوست از پرداخت عیدی پیداست کجایندنمایندگان کارگران وبازنشستگان؟؟!!.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
6
با این حقوق مستمری تامین اجتماعی۳۶۰۰ واقعا این عیدی دردی درمان می کنه۱۶۰۰ چی میشه تهیه کرد من بازمانده هستم پسر دامادها دخیر ها ونوه ها چکار کنیم همیشه باید شرمنده آنها باشیم قضاوت با خودتون
فاطیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
6
سلام پدر من مستمری بگیر که فوت شدن چرا فیش حقوقی مادرم فقط چهارصدتومان عیدی زده؟ بادو فرزند
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
احتمالا اشتباه خوندین و یا اشتباه شده این 400 حق همسر باید باضافه 1600 باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
4
بدین دیگه نداریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
3
شما دنبال چی هستی که مینویسی ایا ۵۵۰ پرداخت میشه وقتی خودش داره میگه این اب ماهی نداره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
3
یک میلیون وششصد راچکارش کنم باید کرایه خانه بدهم یابدهم به بقالی سرکوچه
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
2
یه بار میگین منتظر نباشین یه بار میگین میریزن خودتون نمیفهمین چی میگین اصلا وقتی اخبار درست ندارین چرا میگین
زن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
5
سلام چرا عیدی زنان بازنشسته تامین اجتماعی با مردان فرق میکند مگر ما کار نمیکردیم خوب ما متاهل هستیم حداقل 400هزارتومن همسر را به ما هم بدهید تا دردی را دوا کنیم ممنون
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
آخه باید یه جوری ماست مالی کنن مثلا بگن امسال 600 اضافه کردیم دیگه نمیان بگن بین خانمها و آقایون و زن مرده ها تفاوت گذاشتیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
2
3
خیییییییلی زحمت کشیدین لطف کردین ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
دستتون درد نکنه میرفتیم گدایی بهتر بود ولی تو شان مردم عزیزمانیست الهی خدا جوابتونو بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
بااین عیدی اینطورک معلومه بازهم خریدن پسته ولباس آرزوی دست نیافتنی شد
نادر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
من 3فرزندتحت تکفل دارم که بیمه میباشند عیدی فقط به یکی ازانها تعلق گرفته مگرگفته نشد به ازای هرفرزند150تومان میدهند پس چرا ندادند
حمیددولت فر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
درست است که دولت نباید دراداره سرمایه مستمری بگیران نبایددخالت کندولی باید کنترل کندکه دست درازی ودزدی وسوءاستفاده نشود واین سرمایه پس انداز30سال خون ودل خوردن زحمتکشان جامعه است که این پس اندازهاتجمیع شده وتشکیل سرمایه برای سرمایه گذاری وکمک هزینه بعدازبازنشستگی شود ولی متأسفانه بااینکه دولت مدیریت میکندومتأسفانه خوددولت ضمن اینکه اطاین سرمایه سوءاستفاده میکند اجازه میدهدغیرقانونی برداشت حقوقهای نجومی نمایندودرافزایشها عدالت رغایت نمیشود
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سامانه طبق معمول کار نمی کند
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام . خداوند برکت بدهد و همه ایرانیان عزیزم و هموطنان گرامی در ایام عید و همه ایام خوش باشند .ما نه اهل احتکار بودیم و نه اهل دزدی طبق اعتقادات خانوادگی حلال را از حرام تا کنون تشخیص داده و به فرزندان خود می اموزیم . چند دنیا چند صباحی بیش نیست. اااااهای انهایی که دنیا چشمانتان را کور وگوشهایتان را کر کرده بدانید انچه که دارید خواهید گذاشت و با دست خالی به دیدار معبود خجل خواهید رفت . پس از احتکار و دزدی و .......دست بردارید وتا خداوند منت خدمت را به دوشتان نهاده به ملت مظلوم ایران خدمت کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
این همه مدت گمانه زنی کردین بخاطر 100 تومن
اونم تاااااازه میگین احتمااااااالا تا آخر هفته
واقعععععن که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
خجالت نکشین بزارین جیب مباکتان بزارین روی حق قهای نجومیتان شاید سیربشین وقتی از حق کار گرنمزریت
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
این عیدی و پاداش را میخام هفتاد سال سیاه نریزید کا اینقدر باید و شاید میکنید . فقط هار شدید برای اختلاس و چپاول و فساد .
سیدعلی رضاسجادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام حقوق مستمربگیران و وکارافتاده تامین اجتماعی خیلی کم است بایداضاف بشودوسایل زندگی گران شده حقوق کم است باسختی زندگی می کنیم وسایل ارزان کند دیگرظلم نکند‌عیدی کم است وسایل ارزان کند
مالک اشتر عابدین مقانکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
پنجاه سال کار کردم کار سخت سابقه بیمه بیست یک سال نیم حقوق سی هفتصد میگرم عروس دختر دانشجو آقایان نمایندگان یک ماه میتونید با این مبلغ زندگی کنید چرار برای هماهنگی سازی حقوق مخالفت میکنید پول خود بازنشته رو که دولت بردشت کرده بدید حق گارکر چرا باید بخورن خسته شدیم ازاین زندگی
نرجس علینقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
من‌مستمری بگیرم چرا حقوق نریختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
واقعا این چه عیدی دادن هست دلمون گرفت
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
این پول ها برای دولت ما پولی نیست.ماشاالله حقوق مسئولین ما نجومیه فقط نمیدونم چرا من با سابقه ۳۳/۵ حقوقم تازه شده ۵/۵۰۰ بابا خودتون می‌خورید نوش جانتون بابا به ماهم بدید آخه حقوق ۵/۵۰۰ واقعا انصافه.
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام می گن عیدی000 1600هست پس چرامن10سال سابقه دارم داخل فیش حقوقی زدن عیدی 226600هزار
نازنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
کل حقوقم اجاره خونه ام میشه تازه ۲۰۰ هم کم دارم باید جور کنم بیمار و بی سرپرست خداازتون نگذره مثل ما زندگی کنید و درد مارا بکشید
علی اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
چرا عیدی ۱۵۰ هزار تومان اولاد در فیش عیدی لحاظ نشده؟
حمید سهرابی پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
باسلام بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم و دارای دو فرزند تحت تکفل که محصل و دانشجو و مجرد هستند اما فقط برای یک فرزند عیدی لحاظ شده است .علت چیست؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
طلبه ها چقدر عیدی دریافت میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
کسانی که هم همسرشان عیدی می گیرندوهم خودشان ،هردو حق فرزند می گیرند وحق زن هم برای همسر می ریزند وخیلی خوش به حالشان است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
آقای تصویب کننده خود ت هم این مبلغ رو عیدی میگیری واقعا با این تورم توی این جامعه این مبلغ به یک قلم جنس جواب میده از خدا بترس اگر آن چیزی برای خودت خوبه به همه اون کاررو درست انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
واقعا دولت خدمتگذار اینه برید حال کنید با این عیدی دولت مردمی چکار کرد عیدی برد بالا همسان سازی رو درست کرد عید میریم مثل اقا زادها حال میکنیم اقا کی بفکر قشر کارگر که این دولت باشه
محمد بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام .خداوکیلی خودتون قضاوت کنین عیدی بااین مبلغ رو چکارش کنیم .کدوم چاله مالی رو پرکنیم.اگه نمی دادین خیلی بهترمی شد و غصه مون کمترمیشد.اللن فقط دق میخوریم که چکارش کنیم کدوم قسمت از مشکلات زندگیمون رو باهاش پرکنیم.انصاف هم خوب چیزیه که الحمداله وجود نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
خدا جای حق نشسته جواب اینهمه ظلم بی جواب نیست ۱۶۰۰ شما خودتون خرج یه ثانیه تفریحتونه کسی که بازمانده اس شوهر نداره اون چیکار کنه چون همسر نداره ۴۰۰ از اون کم میکنین مثلا با پول ما به کجا میخاین برسین
سام
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
شاید برخی از بازنشستگان تامین اجتماعی خبر نداشته باشند که باید سالی یکبار حتما اصل شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل را به شعب خود ببرتد تا حق عائله مندی و فرزندان تحت تکفل آنها کسر نشود! قبلا پیامک میدادند ولی امسال به علت مشگل سیستم پیامکی ارسال نشد ولی 4 ماه حق فرزند و عائله مندی اینجانب که حدود صد هزار تومان است کسر شد و بصورت خیلی اتفاقی متوجه شدم.
حسن رجبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
باعرض سلام این عیدی که برای بازنشستگان اعلام کردن بازنشسته ها به کدام زخمشان بزنند والا ما باین حقوق وعیدی خجالت میکشیم با بچه هایمان رودررو بشیم من بازنشسته ای که هفت تا نوه دارم وچهار بچه چطوری باین حقوق وعیدی باید زندگی کنم عید به جای شادی غم به خانه ما بازنشسته ها میاد عید نیست عیب است برای ما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سخت ترین ایام سال برای بازنشستگان همین 13 روز عید است. ایکاش زودتر تمام شود. هم هنگام کار و هم الان که بازنشست شدیم شرمنده اخل خانه بوده و هستیم. بدترین چیز برای هر مردی شرمندگی نزد خانواده است. از ته دل آرزو میکنم همه مدیران نالایق به روز ما بیافتند
بینام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
اقای رییس جمهوراین بود خدمت به ملت بااین مبلغ عیدی زهرمارهم نمیشه خرید خجالت داره بااین همه گرونی وتورم
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
در قضیه تعیین مبلغ عیدی بازنشستگان افراد تحت تکفل مستمری بگیران مثل پدر و مادر در نظر گرفته نشده است گویا هیات محترم دولت پدر و مادرهای تحت تکفل فرزندان را فراموش کرده اند ! آیا پدر و مادرها از نظر آنان از فراموش شدگان محسوب می‌شوند ؟ مبلغ زیاد مهم نیست حرمت و احترام به پدر و مادرها مهم است و هیات محترم وزیران الگوی مناسبی برای احترام به پدر و مادرها نشدند !
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
اگه هر ساله جلوی یه اختلاس گرفته بشه ........
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
درباره‌۴۰۰‌هزار‌تومان‌برای‌همسر‌وا۵۰‌هزار‌برای‌هر‌فرزند.اجرا.نشده‌وفقط‌۱۶۰۰ملیون‌برداخت‌شده‌اخبارتان‌‌را‌اصلاح‌کنید
محمد
Canada
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سال سال دریغ از پارسال
بازنشسته غ
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام ما نه فرزند مجرد ونه شوهر که نداریم باید عید کم بگیریم ..عجب شرایط سختی شده ..خوب ما هم خرج وخارج داریم اینکه در نیست
وحیدی بجنوردی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
واقعن که اصلن به فکر سالخورده ای که در اول جوانی یکسره‌ تاپیری وجود‌ وروح‌‌وجان وهمه ابعادش راوقف دولت کرده‌‌والان‌ باهزارمکافات خودش رابه زورسرپانگه داشته نیستین.امیدوارم وقتی شمانیز بارنشسته شدین چون خودتون برشما مسلط وگوش ناشنوا وفقط بازور جوابتان رابدهند.آمین
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
فقط میشه گفت متاسفم
م محمدجوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
سلام واقعاخجالت اوره 1600ماچکارش کنیم ازایناگذشته برای اقایون حق فرزنددرنظرگرفته برای خانومهاچی؟؟ ما بااین پول چه خاکی بسرمون بریزیم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
0
ازکار افتاده کلی با دوفرزند تحت تکفل امروز فیش عیدی روبررسی کردم برام ۱۶۰۰بابت عیدی زدن وفقط ۴۰۰تومن بابت حق عائله مندی زدن یعنی دوتا فرزند تحت تکلفم رو حساب نکردن درصورتی که طبق گفته خودشان باید به ازای هرفرزند ۱۵۰هزار تومن میدادند که میشد ۳۰۰هزارتومن اونم کسر وکوتاه کردن کشیدن ازش ،
واقعا دیگه ادم نمیدونه چی بگه نمیدونم اقایون تویه کشور دیگه زندگی میکنن یاخبر ندارن یا ملت رو اصلا به هیچی حساب نمیکنن !! فقط اینو مطمنم این بغض های فروخفته چنان گردبادی میشه که دیگ همه رو نیست ونابود میکنه. خلاصع این دلهای شکسته این تحقیر کردنا این ظلم کردنا باس یجایی بربخوره که
ناشناس
Netherlands
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
دزدی فساد و فحشا بی سروصدا انجام میگیرد آب ازاد تکان نمی خورد برای پول عیدی شش ماه هوار حسین آخرش مثل سال قبل واقعا قباحت دارد
بی بی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
خودتون هم با این رقم حقوق و عیدی زندگی میکنید ؟ این پولا خرج یه بچه است ، خجالت بکشید .
ارزو
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
خدا ازتون نگذره حق مردم بدبخت اونم مستمری بگیرو بازنشسته خوردن نداره
الیاس منجیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
0
خدایا تورابه حق انسانهای شایسته ودلسوزت قسم خودت به ماکمک کن تا بیش ازاینشرمنده زن وبچه هام نباشم من درفقربازنشستگی دارم میمیرم به دادمان برسید
ناشناس
Canada
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
اگر کارمند بودیم عیدی را پول نمی دادن یادتان است چی می دادن سکه بهار آزادی حالا قیمت سکه چند است دومیلیون یک هفتم یک سکه می شود واقعاً خدمت به ماها می کنید
منصوره
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
خود مجلسی ها یا رئیس جمهور مردمی برن خرید عید ببینن با این چندر غازی که به مردم میدن ببینن چه غلطی میتونن بکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
الاا
مرتضی عربانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
ظلم از این بیشتر؟
خدا از آنان که مسبب این ماجرا بودند نخواهد گذشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
واقعا انصاف نیست که بازنشستگان حداقل حقوق رو دارن
یه گونی برنج شده هفتصد هزار تومان این مبلغ کفاف زندگی بازنشستگان تامین اجتماعی رو نمیده
بازنشسته ای که توان کار کردن نداره و درآمد دوم دیگه ای هم نداره با این مبلغ چطور یک ماه سر کنه
این چه عدالتیه
ناشناس
Netherlands
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
0
0
مستمر بگیر هستم
با ده سال حقوق پرداختی
منتظرم عیدی بیاید بروم معاینه فنی
منتظرم سود سهام عدالت بیاید برای بیمه ساختمان .
دیگر چه بگویم
ناشناس
Netherlands
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
در باره معانیه فنی که گفتم
یک هفته هست که گوشم درد میکند تا نصف سر و دندان و گردن درد گرفته باید بروم پزشک . ببینم چی شده . داروهای تکراری را هم باید بگیرم . عینک نزدیک بین هم شکسته دادم شیشه عوض کنند گفتم وقتی عیدی آمد میایم تحویل بگیرم و مبلغ بپردازم .
سونوگرافی هم باید بروم
اصلا گوشت مرغ شیرینی آجیل و لباس و کفش نمیخواهم فقط همانی که گفتم بشود شانس آوردم
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
سلام لااقل مبلغ عیدی راهم یکماه حقوق پرداخت شودیامیانگین حقوق رابااین وضعیت گرونی ومستاجربودن اکثربازنشستگان این مبلعی که ۱۵۰۰واریزی میباشدخیلی خیلی خجالت اوره وقتی وزارت کشاورزی میاد۳۱۳هزارمیلیارداختلاس میکنه نیازی نیست که افزایش پرداخت عیدی این قشرزحمتکشوراهاپولی کنندبگذاریداین قشرزحمتکش همیشه ازدولتها ودولتمردان ضربه بخورد...خدانیامرزدش علی برکت الله
ارام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
با سلام بازنشستگان عزیز لطفا مزاحم خواب مسئولان نشوید
باران
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
فقط میگم خداازتون نگذره.درست صبرخدازیادولی صبرش یه روزسرمیادبخاطرهمین بی عدالتی های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
ای کاش عدالت علی(ع) اجرا می‌شد... ولی خوبه که آخرتی هم هست!
مرجان
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
خیلی کمه حداقل باید ده میلیون میدادن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
دو ریال وسەشاهی کە این همە هارت وپورت نمیخواد
فرزندان ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
والاماکارمندان۷۰۰هزارفعلاریختن!باگونی برنج۸۸۸هزاری فقط شرمندگی داریم ونفرین برامسعولان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هم دریابید #عیدیشان
علی‌اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
مستمری‌بگیر‌ازامام‌رضاکمک‌میخام‌‌نه‌مسعولین‌
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
مدت سه ماه است چنان با آب و تاب تبلیغ مقدار و زمان پرداخت عیدی باز نشستگان میشود آقایان مطبوعاتی یا پول ندیده اید؟
یا از ارزش پول خبر ندارید ؟
به گمانم قبلا پول بخود ندیده بودید. و حالا در آمد زیاد دارید حتی خودتان هم خرید نمیکنید
ناراحت نشوید بی درد و غم هستید دنبال خبر بازی
پول عیدی چند کیلو خرید در نابود هم نمیشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
عیدی باید حذف شود و جایگزین آن در هر ۶ ماه یکبار در سال به پایه حقوق در شهریور و بهمن ماه اضافه شود تا هم تورم ساختگی با کلمه پوشالی و ساختگی عیدی از بین برود و هم اثر بخشی این افزایش در پایه حقوق هر چند کم اما دائمی باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
فک کنم از بی عرضه گی نمایندگان بازنشستگان است که نمی تونن از پس اینا بربیاین وبگن این بازنشستگان زندگی ندارن این یک وششصد به درد چی می خوره ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
منو این همه خوشبختی محاله خوب عیدی بچه ها ونوها خرید شیرنی و میوه واجیل الباقیش هم برای چند روز مسافرت کافیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
بابام شما بازنشسته ها را شرمنده کردین کاش مبلع را هم به نوه هاتون برای چهارشنبه سوری فش فشه بخرین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
سلام واقعا دست مسعولان درد نکنه بابت این عیدی زیاد واقعا نمی دونیم ما بازنشستگان تامین اجتماعی با این عیدی چکار کنیم از بس که زیاده میترسم موقع گرفتن از خوشحالی پس بیوفتم
شرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
0
0
باسلام خدمت معلمان و بازنشستگان تامین اجتماعی.نمایندگان محترم پس از جلسات متعدد رای به همسان سازی حقوق معلمان نمودند.مه باعث میشود یک معلم با 22سال سابقه از حقوق 6میلیون به حداقل 10میلیون برسد .حال این عمل قدردانی معلمان را در پیش رو دارد. حالا بازنشسته ای که در تامین اجتماعی با 32سال زحمت در سال 99 با همسر و دو فرزند حقوقش الان در اسفند 1400حدود 6300000تومان میباشد.که این حقوق مطمینا جوابگوی 15روز از 30روز ماه رانمیکند.پس اگر نمایندگان محترم مجلس کمی بیشتر فشار به ذهن و مغز و قلب خود بیاورند و با حقوق ماهی 12میلیون که خود میگیرند و وام 500میلیونی که میگیرند و حق تردد رایگان در طرح را دارند و از لحاظ رفاهی بالاتر از یک بازنشسته ی تامین اجتماعی هستند و پس از 4سال حقوق مادام العمل میگیرند...بله پس از فقط 4سال .نه 30سال.پس درک آن بسیار سخت می‌باشد برای ایشان...مطمینا و کماکان شعار نمایندگان مبنی بر ریشه کن کردن فقر ..شعار میماند ...
ناشناس
United States of America
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
عمدا دو ساله ی کاری کردید کسی نتونه به راحتی به فیش حقوقیش دست پیدا کنه که مبادا کسی اعتراض کنه به بلایی که با حقه و کلک دارید سر مردم میارید جواب خدا را هم‌با‌حقه میدید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
سلام من از مواد تا حالا که این عیدی بازنشستگان را شنیدم و واقعا شوکه شدم نمیدونم بازنشستگان کارگر کلیه بازنشستگان چرا قانون شفاف ای براش مجلس محترم برنامه ریزی نکرده است پایتخت قانون اجرا بشه نه اینکه هر کسی بخواهد از خودش قانونگذار باشه همینطوری هرچی دلش خواست بکنه نمی دونم قانونگذار و ما درست قانونگذاری نمی کنه یا اجرا کننده درست اجرا نمیکنه با تشکر فراوان لطف کنید مشکل ما بازنشستگان تامین اجتماعی را حل کنید اینقدر رو شکر وارد نکنید خواهشمند با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
سلام، چرا برای بازنشستگانی که مجرد هستند فقط ۱۶۰۰ را قیدکردید؟ مگر مجردها پدر و مادر یا مشکلات خانواده ندارنند؟ مگر میشه مشکلات عزیزانمونو ببینیم و بی تفاوت از کنارشون رد بشیم؟ عیدی را در این آشفته بازار روزگار برای همه یکسان کنید. این آسمان برای همه مردم زجر کشیده ایران یکسانه، مجرد، متاهل نمی شناسه.....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
الان ۲اسفند هست.... چرا عیدی ها رو نریختین؟ خوابید؟ هر چی جلوتر بریم؟ همه چیز گرون تر میشه لااقل گوشت ومرغی بخریم بچه ها رنگش رو ببینند
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
سلام
در فیش عیدی بنده که دو فرزند دارم عیدی والاددرج نشده به تامین اجتماعی هم مراجعه کردم گفتن بهماابلاع نشدهبه کجا مراجعه کنیم لطفا پیگیری کنید
م ب
Germany
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
با این همه عیدی و پول چه کار بکنم ؟؟اگر مستحق سراغ دارید ادرس بدید
عباس صادقی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
فیش عیدی را می خواهم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
فقط هر کی این مبلغ رو تصویب کرده خیلی بی انصاف بوده بخداااااا
چ ب
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
شخصی که همسرش فوت کرده ...! مکه دیگه داماد ندارد ع وس نداره نوه نداره این درست نیست باید به این گونه مسائل نگاه کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
برنج شدکیلو ۱۰۰تومان تیترخبرخواندم همین هفته قرارمرغ بشودکیلو۷۰هزارتومان وووووومنه مستمربگیربدبخت چه کنم؟؟؟؟؟؟
رسول رمضانعلی پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
0
0
ایا اقایان که مجلس نشسته اید وقتی میخواهین رای بیارین هزار حرف چرت میزنین با ۱۶۰۰عیدی میتوانین زندگی کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
سلام شوهر من بازنشسته ودارای عیال ویک فرزند تحت تکفل است ولی فقط عیدی ۱۶۰۰۰۰۰ رو براش ریختند حق همسر واولاد واریز نشده در حالی که فیش عیدی که قبلاصادر شده مبلغ ۲۱۵۰۰۰۰ بوده
همین طور هر ماه مبلغ حقوق واریزی از مقدار فیش صادر شده کمتر ه
به تامین اجتماعی مراجعه کردیم کسی پاسخگو نیست ما باید کجا پیگیری کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
0
0
سلام من مستمری بگیرم با دوتا دانشجو بشدت به این وام نیاز دارم رفتم بانک واسه این وام بدون ضامن کارمندای بانک میگه باید صد بخوای باید تا سه ما صدملیون بخوابونی حساب پنجاه بخوای باید پنجاه بخوابونی حساب خب ما اگه صدملیون داشتیم چه غمی داشتیم شما وامو بدید جلو حقوقو ببندید که سر هر ماه برداشتش کنید مثل وام کانون بازنشسته یا مث وام یارانه فقط اونقد جلومون سنگ نندازید بخدا قسم اونقد مشکل داریم که نمیدونیم کدومو حل کنیم تورو خدا خودتون قضاوت کنید به گوش مسئولین برسونید حقوقارو زیاد کنن بقران قسم من رفتم جهاز بخرم نتونستم بچهام افسردگی گرفن مام انسانیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->