خـــــــبر

پرداخت سبد معیشتی رمضان به ۶۰ میلیون یارانه‌بگیر
ــ  ــ ــ ــ ــــ
محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: با تصویب هیئت وزیران و در صورت تصویب در جلسه سران قوا، همه افراد یارانه‌بگیر که حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم هستند، از سبد حمایتی بهره‌مند می‌شوند.


خراسان‌رضوی گرم‌تر می‌شود
ــ  ــ ــ ــ ــــ
ایرنا: زهرا آهنگرزاده ،کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: دمای هوای استان دیروز به‌طور میانگین نسبت به روز سه‌شنبه حدود ۲درجه افزایش یافت و این افزایش دما امروز و فردا نیز ادامه دارد.


کاروان‌های آزاد زائر به عراق مسائل بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
ــ  ــ ــ ــ ــــ
ایرنا: رئیس سازمان حج‌وزیارت گفت: درحالی‌که این سازمان با توجه به شیوع کرونا بارها به‌صورت رسمی این موضوع را به مسئولان کاروان‌ها اعلام کرده است، کاروان‌های آزاد بدون رعایت مسائل بهداشتی زائران را به عتبات عالیات اعزام می‌کنند. علیرضا رشیدیان افزود: با توجه به مذاکرات انجام‌شده با مسئولان عراقی و با وجود تهیه آیین‌نامه‌های بهداشتی و از سویی آغاز موج چهارم کرونا، سفر رسمی به عتبات عالیات تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود.


حمایت از تولیدکنندگان دارای معوقات بانکی
ــ  ــ ــ ــ ــــ
ایرنا: حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان‌کل کشور با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای رفع مشکلات مراکز تولیدی گفت: بسیاری از مشکلات تولیدی در حوزه مسائل بانکی است و اعتقاد داریم که اگر تولیدکننده‌ای به‌خاطر مشکلات اقتصادی دچار معوقات بانکی شد، باید به او مهلت داده شود و البته باید مورد حمایت قرار گیرد.


نام‌نویسی 1618نفر برای انتخابات شوراهای روستاها
ــ  ــ ــ ــ ــــ
ایرنا: محمدعلی نبی‌پور، سرپرست ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تا پایان روز دوم نام‌نویسی داوطلبان حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا، 1618داوطلب در استان ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۸نفر معادل ۲درصد از طریق سامانه اینترنتی وزارت کشور و ۱۵نفر معادل یک‌درصد با استفاده از برنامه موبایلی نام‌نویسی کرده‌اند.

پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->