آبادان - صفحه 6

آبادان
| شهرآرانیوز
آبادان و خرمشهر از روز جمعه ۸ فروردین قرنطینه می‌شوند
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز جمعه هشتم فروردین شهر‌های آبادان و خرمشهر به منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا به حالت قرنطینه در خواهند آمد.
کد خبر: ۲۱۹۵۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۵

پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->