علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خواهرکش در آبادان بازداشت شد

  • کد خبر: ۳۰۹۴۸
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
  • ۱
خواهرکش در آبادان بازداشت شد
مردی که خواهرش را در آبادان به قتل رسانده ‌بود در صحنه جرم دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی آبادان گفت: مردی که خواهرش را در این شهرستان به قتل رسانده‌بود در صحنه جرم دستگیر شد.

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده پنجشنبه شب اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق آبادان بلافاصله گروهی از ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود : با حضور ماموران پلیس مشخص شد، خانمی به وسیله سلاح سرد به قتل رسیده که ماموران با بررسی دقیق محل و بکارگیری روش های نوین کشف جرم، قاتل که برادر مقتول بوده را در صحنه جرم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهم در بازجویی پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این جنایت اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

پیش از این نیز فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در ۲۶ خردادماه از دستگیری فردی که همسر خود را به قتل رسانده خبر داده بود .

اختلاف خانوادگی یکی از دلایل اصلی قتل های فامیلی است.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
وقتی دین و اعتقادات کنار بره نتیجه اش میشه تعصب بی جا که یکی از اثارش قتل و جنایته
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->