نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس از زبان پلیس راهور

  • کد خبر: ۶۰۸۱
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
محدودیت‌های ترافیکی بازی تیم‌های شهرخودرو و پرسپولیس از زبان پلیس راهور
جانشین رئیس پلیس راهور مشهد محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مسابقه تیم‌های شهر خودرو خراسان و پرسپولیس تهران را اعلام کرد.

نجمه سرباز- شهرآرا نیوز، سرهنگ حسنعلی امامی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه قبل در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس در مشهد، به منظور رفاه و امنیت شهروندان و تماشاگران، تمهیدات خاص انتظامی و ترافیکی در محدوده ورزشگاه امام رضا (ع) در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازی فوتبال این دو تیم ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۲ مهرماه آغاز می‌شود، لذا از ساعت ۱۱ صبح طرح ترافیکی در محدوده ورزشگاه امام رضا (ع) به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

 

    بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های شهرخودرو خراسان و پرسپولیس


وی تصریح کرد: محدودیت‌های ترافیکی در میدان فردوسی به سمت تقاطع خیام فردوسی مسیر شرق به غرب، تقاطع خیام به سمت فردوسی (شمال به جنوب)، خیابان تلاش در مسیر شرق به غرب و غرب به شرق مقابل استخر آستانقدس و خیابان یاس به همین شکل اعمال می‌شود، همچنین در میدان جانباز تیم‌ها و همکاران پلیس راهور مستقرهستند که در صورت نیاز محدودیت ترافیکی ایجاد می‌شود. این محدودیت از میدان جانباز به سمت تقاطع خیام فردوسی مسیر غرب به شرق و تقاطع خیام ارشاد به سمت تقاطع خیام فردوسی قابل اجراست.
به گفته وی، در همین روز پاکسازی کامل خودرو مقابل ورزشگاه ضلع شرقی، جنوبی و شمالی ورزشگاه انجام خواهد شد و محدودیت توقف در این محدوده اعمال می‌شود. از شهروندان می‌خواهیم از توقف خودرو‌های شخصی در مسیر ورزشگاه امام رضا علیه السلام جدا خودداری کنند تا پلیس راهور بتواند ترافیک روانی برای خروج و توقف و دپوی اتوبوس‌ها داشته باشد. چرا که در صورت پارک خودرو در ضلع شرقی و جنوبی ورزشگاه امام رضا علیه السلام خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود..
وی از پیش بینی ظرفیت پارکینگ آستانقدس به ظرفیت ۱۰ هزار خودرو خبر داد و گفت: ضمن اینکه پارکینگ‌های اطراف محدوده ورزشگاه در صورت نیاز در اختیارشهروندان قرار می‌گیرد.
با توجه به مسائل ترافیکی توصیه می‌شود و شهروندان عزیز با خودوری شخصی به ورزشگاه مراجعه نکنند. برای بازگشت تماشاچیان اتوبوس درنظرگرفته شده است.
سرهنگ امامی افزود: دپوی اتوبوس‌ها هم مسیر شمال به جنوب، جنوب به شمال، شرق به غرب میدان فردوسی و جنوب به شمال بولوار خیام و سرتاسر خیابان تلاش، توقف و پارکینگ اتوبوس‌ها رابرای آن زمان خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->