شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روانشناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روانشناس نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
مسافر سنت در هزاره سوم (٣٣)

تست روان‌شناسی شخصیت

  • کد خبر: ۸۶۶۰
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
تست روان‌شناسی شخصیت
حجت الاسلام محمدرضا زائری کارشناس مسائل فرهنگی
شنبه- توی یکی از شبکه‌های مجازی پیامی به دستم می‌رسد با عنوان تست روان‌شناسی شخصیت. به امید کشف ابعاد ناشناخته شخصیت خود شروع می‌کنم به پاسخ دادن سوالات. با دقت و تمرکز دارم جواب می‌دهم و مرحله‌به‌مرحله جلو می‌روم. در پایان تست می‌خوانم که عدد جواب‌هایتان را جمع بزنید و توی یک کاغذ بنویسید و با آن موشک درست کنید و سرگرم شوید!
یکشنبه- توی ایستگاه مترو پسری جوان کمانچه می‌زند و چه خوب می‌نوازد. پایم سست می‌شود. دلم می‌خواهد که بایستم و گوش بسپارم به نغمه‌هایش، ولی با عبا و عمامه و نگاه رهگذران و حرف مردم چه کنم؟ قدم‌هایم را تند می‌کنم تا به پله‌برقی برسم.
دوشنبه- کنار دکه روزنامه‌فروشی دارم تیتر نشریات را می‌بینم. مردی که دارد مثل من تیتر درشت برخورد با دانه‌درشت‌ها و ۲۰ سال حبس و ٧٤ضربه شلاق برای مفسدان اقتصادی را می‌خواند، سری تکان می‌دهد و می‌گوید: خب، این سرجایش، ولی آن مدیران و مسئولانی که اجازه این فساد را داده و زمینه‌اش را ایجاد کرده‌اند، چه می‌شوند؟
سه‌شنبه- کنار خیابان عاقله‌مردی جلوی مرا می‌گیرد و باب گفتگو را باز می‌کند. مدیر مدرسه‌ای دولتی است و از شخصی که قرص اعصاب می‌خورد، نالان است و درمانده که هیچ کاری از دستش برنمی‌آید و مجبور است با همین فرد کار کند. به بچه‌هایی فکر می‌کنم که زیر دست چنین فردی هستند و به یاد سیستمی می‌افتم در یکی از کشور‌ها که سال‌به‌سال توانایی و قابلیت کادر آموزش مدارس را کنترل می‌کرد تا از استمرار توانایی‌هایشان مطمئن باشد.
چهارشنبه- راننده تاکسی از شبی می‌گوید که سه مسافر زن داشته -بچه‌دربغل- و شوهرانی که گفته بودند بروید و با پول بیایید، دست خالی به خانه برنگردید! راننده تاکسی می‌گوید آن شب خوابم نبرد.
پنجشنبه- سر ناهار توی سلف، یکی از دانشجو‌ها یک لیوان نوشیدنی برایم می‌آورد و کنار بشقاب غذایم می‌گذارد. نگاهی به دانشجو‌های دیگر می‌کنم و با اشاره به لیوان می‌پرسم: ٢٥صدم می‌ارزد یا نیم‌نمره؟ همه می‌خندیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->