اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد
سرخط خبرها

ارسال محموله امدادی خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان

  • کد خبر: ۱۵۰۰۵
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
ارسال محموله امدادی خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان
نخستین محموله امدادی خراسان رضوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات به همراه ۱۵ گروه عملیاتی به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: صبح امروز ۲۶ دی ماه تعداد ۱۵ گروه امدادی شامل ۷۲ نفر توسط ۹ خودروی امدادی از مشهد به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

سید مجتبی احمدی افزود: این محموله شامل هزار و ۹۷۵ شعله والور با ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال صبح امروز با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو کامیون به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۷۶۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال به مناطق حادثه دیده در جنوب شرق کشور ارسال شد.
بسته‌های ارسالی حاوی کنسروجات، خرمای خشک، کشمش، بیسکویت و آب معدنی است.

وی گفت: در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های آن استان به خصوص در جنوب شد، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

احمدی به فراخوان کمک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان در نظر داریم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، سازمان‌های مرتبط و مردم نوعدوست برای هموطنان‌ در سیستان و بلوچستان اقدام نماییم.
وی افزود: هموطنان نوعدوست در سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۵۴*۱۱۲* واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان خراسانی هم برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->