۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده
سرخط خبرها

داروی جدید بیماری کووید۱۹ در انتظار تایید دولت ژاپن

  • کد خبر: ۴۷۰۰۳
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
داروی جدید بیماری کووید۱۹ در انتظار تایید دولت ژاپن
شرکت فوجی فیلم در ژاپن اعلام کرد: اقداماتی صورت گرفته تا داروی آنفلوآنزای آویگان به عنوان درمانی برای بیماری کووید-۱۹ مورد تایید قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت فوجی فیلم در ژاپن اعلام کرد: اقداماتی صورت گرفته تا داروی آنفلوآنزای آویگان به عنوان درمانی برای بیماری کووید-۱۹ مورد تایید قرار گیرد.

درخواست شرکت فوجی فیلم مبنی بر تایید داروی آویگان در درمان بیماری کووید۱۹ پس از آن صورت گرفت که آزمایشات بالینی گسترده حاکی از کاهش مدت زمان بهبودی بیماران مبتلا به نوع خفیف بیماری با مصرف این دارو بوده است.

داروی آویگان که با نام فاویپراویر نیز شناخته می شود در ژاپن به عنوان داروی آنفلوآنزا مورد تایید قرار گرفته است. این دارو موضوع مورد مطالعه در حداقل ۱۶ آزمایش بالینی در سراسر جهان بوده است اما نگرانی در مورد این دارو همچنان وجود دارد زیرا در مطالعات حیوانی نشان داده شده که این دارو باعث نارسایی های مادرزادی می شود.

به نقل از ژاپن تایمز، ماه گذشته فوجی فیلم اعلام کرد: آزمایشات گسترده روی ۱۵۶ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در ژاپن نشان داد افرادی که با داروی آویگان تحت درمان قرار گرفته اند در مدت ۱۱.۹ روز بهبود پیدا کرده اند، این درحالیست که این رقم در بیماران دیگر ۱۴.۷ روز بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->