افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟ آزمون بزرگ حفظ قرآن کریم به صورت سراسری برگزار می‌شود | اعطای مدرک تحصیلی رسمی به حافظان قرآن کریم ارزش کمک به امر ازدواج در اسلام همه آنچه باید درباره سنت دینی قرض‌الحسنه بدانیم اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی تعداد زائران اعزامی به حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام شد
سرخط خبرها

تشرف به اسلام دو بانوی اسپانیایی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۴۶۹۷۴
  • ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷
تشرف به اسلام دو بانوی اسپانیایی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی
مدیر امور زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی از تشرف به اسلام دو بانوی جوان اسپانیایی از طریق ارتباط مجازی با حرم مطهر رضوی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال شده برای حضور زائران غیر ایرانی به حرم مطهر رضوی به واسطه شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های فرهنگی تبلیغی متعددی از شبکه‌های مختلف مجازی برای شیفتگان این بارگاه منور برگزار می‌شود.

وی یکی از زبان‌های فعال در اجرای برنامه‌‌های حرم مطهر رضوی را زبان اسپانیایی عنوان کرد و افزود: این دو جوان تازه مسلمان که مدت‌ها راجع به دین اسلام تحقیق و مطالعه کرده بودند، متاثر از برنامه‌های این ایام حرم مطهر تصمیم گرفتند در ارتباطی زنده با حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شوند.

هاشمی‌نژاد افزود: در این راستا علاوه بر این دو بانوی اسپانیایی که پیش از این مطالعاتی در زمینه اسلام داشتند، چند تن دیگر نیز تحت تاثیر این برنامه‌های تبلیغی شوق بیشتری برای گرایش به اسلام پیدا کرده و مسلمان شدند.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی با اشاره به اثرگذاری برنامه‌های حرم مطهر بر روی مخاطبان، افزود: ایام کرونا موجب شد تا تجربه جدیدی در امر تبلیغ از طریق فضای مجازی ایجاد شود و ضمن ارتباط با طیف گسترده‌تری از مخاطبان، برنامه‌های تبلیغی و ترویجی خود را از این طریق به مخاطبان ارائه دهیم.

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی اضافه کرد: در دهه پایانی ماه صفر به منظور ترویج فرهنگ رضوی و نبوی برنامه‌های تبلیغی متعددی شامل برگزاری وبینار، آیین‌های عزاداری و سوگواری، سخنرانی، مدیحه سرایی به زبان‌های مختلف از طریق شبکه‌های مختلف مجازی برگزار می‌شود.
 
 
منبع:فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->