آیا شب‌زنده‌دارها از سحرخیزها عملکرد مغزی بهتری دارند؟ + پاسخ دانشمندان کمبو کارت‌های امروز همستر کامبت (پنجشنبه ۲۱ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (پنجشنبه ۲۱ تیر) + آموزش درباره ثروتمندانی که خود را منجمد می‌کنند تا همیشه پولدار بمانند! اختصاص ۵ میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی در ایران ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه گلکسی رینگ معرفی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه سری گلکسی بادز ۳ سامسونگ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه گلکسی زد فلیپ ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه گلکسی زد فولد ۶ رونمایی شد + مشخصات، قیمت و زمان عرضه علت اختلال و کندی سرعت اینترنت در روز‌های اخیر چیست؟ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۲۰ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۲۰ تیر) + آموزش سازمان ملی هوش مصنوعی افتتاح شد + ویدئو چرا هندزفری‌های بلوتوثی در اندروید بهتر از iOS عمل می‌کنند؟ معرفی بازی ترسناک «دریاچه پروانه» (Moth Lake) + دانلود اندروید و IOS گلکسی واچ ۷ احتمالا می‌تواند سن بیولوژیکی افراد را تشخیص دهد کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۹ تیر) فناوری VoLTE چیست و چه کاربردهایی دارد؟ + روش فعالسازی در همراه اول، ایرانسل و رایتل OpenAI دسترسی کاربران ایران، چین و روسیه را به ابزارهای هوش مصنوعی مسدود می‌کند کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۹ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->