اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->