اولین ویدیو از رابط کاربری One UI 8 سامسونگ منتشر شد + فیلم جیمز وب شواهدی از حیات فرازمینی در فاصله ۱۲۴ سال نوری زمین کشف کرده است گلکسی M56 سامسونگ معرفی شد + مشخصات و قیمت یک میلیون و ۱۲۲ هزار شماره تلفن فعال در مشهد وجود دارد| ایجاد ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری جدید در سال ۱۴۰۴ بالاخره توکن «پاوز» لیست شد + قیمت و آموزش برداشت نگاهی به اکوسیستم استارتاپی در خراسان رضوی | فرازونشیب‌های یک قطب نوآوری دانشجویان از امروز (۲۶ فروردین ۱۴۰۴) می‌توانند برای بیمه موبایل و لپ‌تاپ ثبت‌نام کنند کیتی پری و ۵ زن دیگر در مأموریتی کاملا زنانه به فضا رفتند + فیلم ایران آماده است با کمک کشورهای همسایه منظومه ماهواره اینترنتی بسازد اسناد تازه‌منتشرشده سیا از حمله تلافی‌جویانه آدم فضایی‌ها به نظامیان شوروی افزایش قیمت پلی استیشن ۵ در بازار‌های جهانی (۲۵ فروردین ۱۴۰۴) کاهش سود بازرگانی گوشی موبایل بعد از تغییر نرخ محاسباتی ارز برای واردات کالا محبوبیت ایلان ماسک در آمریکا به‌شدت رو به کاهش است فصل دوم سریال لست آف آس (The Last of Us ۲) در چه لوکیشن‎‌هایی فیلمبرداری شده است؟ ویدئویی از ربات انسان‌نمای اطلس درحال کار با دوربین فیلم‌برداری ترامپ گوشی‌ها، کامپیوترها و تراشه‌ها را از تعرفه‌ها معاف کرد برای نخستین‌بار نوزادی با لقاح مصنوعی رباتیک و تحت کنترل هوش مصنوعی به‌ دنیا آمد درگذشت اکبر اعتماد پایه گذار صنعت هسته ای ایران واتساپ با چند قابلیت جدید آپدیت شد: نمایش افراد آنلاین گروه و زوم کردن در تماس‌ها صدای راه‌اندازی ویندوز ۹۵ به آرشیو صداهای ملی کتابخانه کنگره آمریکا اضافه شد + صوت چین در اقدامی تلافی‌جویانه تعرفه واردات کالا‌های آمریکایی را به ۱۲۵ درصد افزایش داد
سرخط خبرها

سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد

  • کد خبر: ۱۰۰۹۶۸
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات «اینماد» راه اندازی خواهد شد
بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یکی از کارکرد‌های مهم نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، امکان پیگیری خرید از کسب و کار‌های اینترنتی از طریق ثبت شکایت در صورت بروز مشکلات احتمالی بعدی است که مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای اجرای مأموریت‌های ذاتی و قانونی خود در زمینه حمایت از مصرف کنندگان در فضای تجارت الکترونیکی با مشارکت شرکت کسب و کار رضوی (آستان قدس رضوی) اقدام به ایجاد این سامانه هوشمند نموده است و به زودی از آن رونمایی خواهد شد.

محمدجواد مشیری، مدیرعامل شرکت کسب وکار رضوی در این رابطه گفت: به منظور ارتقای عملکرد و بهبود کیفیت ارائه خدمات به کسب و کار‌های اینترنتی و عموم مردم، بازنویسی سامانه اینماد در دستور کار مرکز تتا قرار دارد و در آینده نزدیک، بخش شکایات سامانه اینماد تحت عنوان سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی راه اندازی خواهد شد.

او ادامه داد: در سامانه جدید به منظور جلوگیری از ثبت شکایات صوری و بی اساس نسبت به کسب و کار‌های اینترنتی که موجب تحمیل هزینه و زحمت اضافه برای کسب و کار‌های اینترنتی شده بود، ثبت شکایت صرفاً بر مبنای اطلاعات تراکنش پرداخت، استعلام آن از بانک مرکزی و تطبیق اطلاعات امکان پذیر خواهد بود. بدین منظور هنگام ثبت شکایت در سامانه جدید، ثبت و ورود اقلام اطلاعاتی تراکنش پرداخت مانند تاریخ، مبلغ، شماره ترمینال، شماره مرجع تراکنش و ... توسط مصرف کننده الزامی است که با گرفتن اسکرین شات از رسید پرداخت اینترنتی این موارد در دسترس قرار خواهد گرفت.
مشیری در ادامه افزود:در مورد پرداخت هنگام تحویل (CoD) نیز کافی است مصرف کنندگان محترم رسید کارتخوان یا تصویر آن را نزد خود نگه دارند. لازم به تأکید است که در سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات کسب و کار‌های اینترنتی، امکان ثبت شکایت صرفاً در صورت واریز وجه از طریق شبکه الکترونیکی پرداخت کشور (شاپرک) وجود دارد و در صورت پرداخت نقدی، واریز وجه از طریق کارت به کارت یا روش‌های دیگر، امکان ثبت شکایت و پیگیری خرید از طریق سامانه اینماد وجود نخواهد داشت.
وی در پایان گفت: رسیدگی به شکایت طبق مراحل طراحی شده در سامانه اینماد پیگیری و در صورت عدم پاسخگویی مناسب کسب و کار، به واحد رسیدگی به شکایات ارجاع و پس از بررسی در صورت نیاز، پرونده کسب و کار متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->