ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس عالیشاه شاکی از اقدام باشگاه پرسپولیس تلاش یک پرسپولیسی برای خرید احمدزاده استارت پرسپولیس برای خرید ۵ بازیکن گاریدو: برای کسب جام در پرسپولیس می‌جنگیم + ویدئو پخش زنده بازی دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلم قرمز نکونام در انتظار رفقای نیمکت| کدام دستیار جدا می‌شود؟ پخش زنده بازی انگلیس و اسلوونی در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس باید از لیگ دو شروع کنند| ماجرای تاسیس تیم زنان جدی شد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مجیدی: آجورلو گفت مرادمند و یزدانی تا آخر فصل در استقلال هستند

  • کد خبر: ۱۰۱۱۶۱
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
مجیدی: آجورلو گفت مرادمند و یزدانی تا آخر فصل در استقلال هستند
فرهاد مجیدی سرانجام قفل سکوت را شکست و درباره جدایی مدافعان تیمش حرف‌هایی به زبان آورد. مجیدی مدعی شد که مدیران استقلال به او گفته بودند مرادمند ویزدانی تا آخر فصل دراستقلال خواهند بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که مجیدی در ۳ نشست خبری قبل شرکت نکرده بود، قبل ازبازی با گل گهر مقابل خبرنگاران قرار گرفت و پیرامون بازی با گل گهر صحبت‌هایی به زبان آورد. مجیدی گفت: «یکی از خوش شانسی‌های من این است که این بازیکنان را هر روز می‌بینم (منظورش بازیکنان استقلال است). بازیکنان خوب و شریفی که از نظر فوتبالی و رفتاری شایسته‌ترین هستند را دراختیار دارم. آن‌ها امسال خیلی زحمت کشیدند، خم به ابرو نیاوردند و با تمام وجود کار کردند. افتخار می‌کنم سرمربی تیمی مثل استقلال با این بازیکنان هستم. بازیکنان من بعد از ۵ برد متوالی با آن همه موقیعت مقابل  تیم خوبی مثل نساجی به تساوی رسیدند، ولی بعد از بازی اصلا حالمان خوب نبود. این نشان می‌دهد توقعات از استقلال بالا رفته است. با توجه به مشکلات فوتبال ما و امکانات نامناسب که همه تیم‌ها با آن درگیر هستند اگر باشگاه امکانات تیم را گسترده کند مطمئن هستم که این جوانان می‌توانند کار‌های بزرگی را رقم بزنند. خوشحالم که امسال ۹۰ در صد انتخابات من و کادر فنی ام درست بوده است و تیمی بسیار پر انرژی را در اختیار داریم.» مجیدی سپس به حضور یزدانی و مرادمند در ملوان

هدف اصلی تیم ما قهرمانی است حتی اگر ۲ بازیکن اصلی ما را به لیگ یک ببرند. سیاوش یزدانی و حسین مرادمند هم از نظر فوتبالی و شخصیتی بازیکنان مورد علاقه من و  مثل چشمان من بودند، پیام من برای آن‌ها این است که به خاطر آن‌ها هم که شده جام را کسب می‌کنیم و من برای مسیری که انتخاب کردم دلایل زیادی داشتم  و الان یک دلیل به دلایلم اضافه شده است که یزدانی و رادمند هستند. مجددا از بازیکنانم تشکر و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

مجیدی درباره جذب داسیوالی برزیلی نیز این توضیحات را داد: «با توجه به اینکه پنجره ما بسته شده بود، محدودیت داشتیم. ما چندین بازیکن را دیدیم و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیریم. این بازیکن در روش سه دفاع بازی کرده است. در فیصلی هم بازی کرده است. دلیل انتحاب ما هم همین بود. ما گزینه‌های زیادی برای انتخاب نداشتیم. اولین نکته‌ای که برای من مهم بود اینکه بازیکن جدید آخرین بازی را کی انجام داده است. او یک ماه پیش بازی کرده است. به همین دلیل او را انتخاب کردیم»

مجیدی درباره اعتراض باشگاه استقلال به ساعت بازی‌ها وجوابیه سهیل مهدی نیز این واکنش را نشان داد: «من نظرخاصی درباره واکنش سازمان لیگ ندارم. ۱۰ بازی قبل از پرسپولیس انجام دادیم. یحیی دوست خوب من است. من به خاطر ندارم استقلال و پرسپولیس دریک روز بازی کنند. الان رقابت بین استقلال و پرسپولیس است و سازمان لیگ تشخیص دادند ما اول بازی کنیم بعد پرسپولیس بازی کنم. به آقای سهیل مهدی می‌گویم ۱۰ هفته آینده را هم قبل از پرسپولیس برگزار کند. من به طور کلی درباره مشکلاتی که برای ما به وجود آمده. سازمان لیگ، سرباز‌ها و خودی‌ها و ناخودی‌ها مفصل درپایان فصل حرف می‌زنم.»

سرمربی استقلال سپس درباره وضعیت داوری نیز این جملات را به زبان آورد: «ما هیچ صحبتی درباره داوری نکردیم. اینکه گفتم فوتبال برای خودتان ربطی به داوری نداشت. از داوران چهارم بپرسید که آرام‌ترین نیمکت را ما داریم؛ بروید بپرسید. صحبت‌های مصطفوی هیچ ربطی به داوری نداشته است. می‌خواهم کمتر حرف بزنم. چون نمی‌خواهم به داوران استرس وارد شود.» مجیدی سپس به ساختار دفاعی تیمش اشاره کرد: «به هرجهت تیم استقلال یک ساختار تیمی دارد؛ به خصوص ساختار دفاعی. من این کار را از سال قبل شروع کردم. در ۹ بازی فصل قبل هم تیم ما چهار گل خورد. این روند را درسال جدید بهتر کردیم. خودتان را جای من بگذارید. دو بازیکن اصلی جدا شدند. قطعا زمان می‌برد بتوانیم این جدایی را جبران کنیم. هراتفاقی بیفتد اراده و انگیزه من بیشتر می‌شود. فرهادمجیدی جا نمی‌زند. دربازی‌های بعد محکم و با انرژی بازی می‌کنیم. ما نتایج فوق العاده‌ای گرفتیم.»

مجیدی اعتقاد دارد که دو مدافع جدا شده از بهترین‌ها هستند: «سیاوش یزدانی ومحمد حسین مرادمند از نظر من از بهترین مدافعان ما هستند و شانس حضوردرتیم ملی را دارند. این اتفاق شوک به تیم ما بود. مدیران به ما گفتند تا آخر فصل می‌مانند. اگر یک درصد احتمال می‌دادم می‌روند نمی‌گذاشتم دیگربازیکنان جدا شود. ما یک تیم هستیم و این مسئله در تیم ما تاثیرگذار بود. از لحاظ فنی این دو عالی بودند، اما همان طور که دیدیم در دو بازی قبل هم با وجود غیبت این دو گل نخوردیم. برای من مهم است که هر تیمی به ما راحت گل نزند. برای همین من از بازیکنان تشکر کردم. مطمئنم دربازی‌های آینده این روند را ادامه خواهند داد.»

درباره عملکرد ضعیف ژستد نیز از مجیدی سوال شده که او این پاسخ عجیب را داده است: «او فوق العاده است. به نحو احسن انجام می‌دهد. صد درصداز این بازی راضی هستم. اگر این روند را حفظ کند به تیم ما بیشتر کمک می‌کند. هرچه خواستم رودی انجام داده است.» بازگشت وریا نیز واکنش برانگیز بوده است. مجیدی چنین گفته: «خوشحالم وریا برگشته و همه متحد ویکدل می‌خواهیم نتیجه بگیریم. او صحبت‌های روحیه بخشی را بعد از بازگشت داشت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->