معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic ۶R

  • کد خبر: ۱۰۱۵۲۰
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
نگاهی به مشخصات گوشی گیمینگ ZTE Nubia Red Magic ۶R
گوشی ZTE Nubia Red Magic ۶R بر خلاف خیلی از موبایل‌های گیمینگ، نه طراحی عجیب و غریبی دارد و نه قیمت چندان بالا. با وجود این و به لطف پردازنده قدرتمندش، به‌راحتی می‌تواند همه بازی‌های موبایلی موجود را با بهترین کیفیت اجرا کند.

به گزارش شهرآرانیوز - با اینکه هنوز حدود دو هفته به شروع تعطیلات سال نو مانده است، اما خیلی از ما از همین الان در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از روز‌های عید ۱۴۰۱ هستیم. این ایام تعطیل فرصت خوبی است که بدون ترس از کار‌های روزانه، سرغ بازی‌های ویدئویی برویم. البته قیمت نجومی کنسول‌های بازی احتمالا این گزینه را کمی دور از دسترس می‌کند، اما در سال‌های گذشته، به قدری گوشی‌های گیمینگ قدرتمند شده‌اند و بازی‌های موبایلی باکیفیتی تولید شده است که می‌توانید به‌راحتی با داشتن یک موبایل گیمینگ، جای خالی کنسول‌های نسل نهم را برای خودتان پر کنید.

گوشی ZTE Nubia Red Magic ۶R بر خلاف خیلی از موبایل‌های گیمینگ، نه طراحی عجیب و غریبی دارد و نه قیمت چندان بالا. با وجود این و به لطف پردازنده قدرتمندش، به‌راحتی می‌تواند همه بازی‌های موبایلی موجود را با بهترین کیفیت اجرا کند. در بخش طراحی، فریم این محصول از آلومینیوم و قاب پشتی آن هم از جنس شیشه است.

زدتی‌ای برای این گوشی هوشمند گیمینگ به سراغ نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل رفته است. در بخش نمایشگر، نرخ به‌روزرسانی تصویر از ویژگی‌های مهم یک گوشی گیمینگ به شمار می‌رود و این محصول در این زمینه از عدد مطلوب ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین زدتی‌ای ادعا می‌کند که نمایشگر این گوشی قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد و حداکثر روشنایی صفحه نمایش آن هم به ۷۷۰ نیت می‌رسد. این عدادی نشانگر کیفیت بالای تصاویر در نمایشگر این محصول هستند.

در بخش باتری، اما عملکرد این محصول در مقایسه با دیگر رقیبانش چندان مطلوب نیست.با اینکه ب طور معمول در گوشی‌های گیمینگ از باتری‌های پرقدرت و با ظرفیت بالا استفاده می‌شود، زدتی‌ای برای این محصول خود به یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر بسنده کرده است. این گوشی به یک شارژر سی‌واتی هم مجهز شده است که با استفاده از آن در کمتر از یک ساعت می‌توانید همه ظرفیت باتری را شارژ کنید.

در بخش دوربین، خانواده چهارتایی دوربین‌های پشتی این محصول شامل یک لنز واید شصت‌وچهارمگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، یک دوربین هشت‌مگاپیکسلی اولتراواید، سنسور ماکرو پنج‌مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق دومگاپیکسلی می‌شود. با اینکه هدف اصلی از خرید گوشی‌های گیمینگ، عکاسی و فیلم‌برداری نیست، این محصول در این زمینه هم عملکرد قابل قبولی دارد و می‌تواند در حد گوشی‌های میان‌رده موجود در بازار، تصاویر باکیفیتی را ثبت کند. در بخش سلفی هم شاهد یک دوربین شانزده‌مگاپیکسلی با عملکردی متوسط هستیم.

و، اما می‌رسیم به قلب تپنده این گوشی، یعنی پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ که وظیفه تأمین توان پردازشی این محصول را به عهده دارد. این پردازنده قدرتمندترین نسخه از پردازنده‌های کوالکام در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود و می‌تواند به‌راحتی از پس اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موجود برآید. این محصول با رم‌های هشت و دوازده‌گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شده است. در بخش نرم‌افزاری هم این گوشی گیمینگ به رابط کاربری ۴.۰ Magic UI و اندروید ۱۱ مجهز شده است.

کلام پایانی اینکه اگر می‌خواهید گوشی‌ای داشته باشید که هم توان اجرای بهترین بازی‌های موبایلی را با بهترین کیفیت داشته باشد و هم دیگر امکانات آن مثل دوربین و طراحی، کارتان را در دیگر استفاده‌ها از یک موبایل راه بیندازد، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->