کنسول دستی بامزه و خلاقانه Playdate در سال گذشته ۱۵هزار بازی فروخته است شیائومی تلویزیون‌های جدید سری ردمی A را معرفی کرد + مشخصات و قیمت «بوستون داینامیکس» نسل جدید ربات انسان‌نمای «اطلس» را معرفی کرد + ویدئو اندروید ۱۵ برای افزایش امنیت گوشی، اپلیکیشن‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند شیائومی ۱۵ با چه پردازنده‌ای عرضه می‌شود؟ ویژگی‌های جدید گوگل مپس برای حمایت از محیط‌زیست عادت شستن دهان بعد از مسواک‌زدن را کنار بگذارید «اطلس»، مشهورترین و چابک‌ترین ربات شرکت «بوستون داینامیکس»، بازنشسته شد + ویدئو Menteebot، ربات انسان‌نمایی با هوش مصنوعی که می‌توانید با زبان طبیعی هدایتش کنید + ویدئو قابلیت همگام‌سازی گروهی تب‌ها به نسخه‌ موبایل گوگل‌کروم اضافه می‌شود واکنش عیسی زارع‌پور به معامله همراه‌اول و دیجی‌کالا کدام بانک‌های ایرانی پرداخت با موبایل یا NFC را فعال کرده‌اند؟ آموزش‌های کاربردی که‌  می‌توانیم با  آن اینترنت را  برای فرزندانمان امن کنیم معرفی بازی «بابالنگ‌دراز» Daddy Long Legs (اندروید و IOS) + دانلود سامسونگ از حافظ رم جدید خود رونمایی کرد | LPDDR5X، راهی برای ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های همراه پاول دورف: کاربران تلگرام به‌زودی میلیاردی می‌شوند ژاپن هم از اپل شکایت می‌کند؟ مدل‌های لوکس iPhone 15 Pro معرفی شدند | مافیای اپل جزئیات جدید از تنظیمات اجرای بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو جزئیات جدید از حمله هکری به سازمان‌های اسرائیلی | مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» هدف قرار گرفته است موتورولا از دو گوشی جدید رونمایی کرد
سرخط خبرها

نگاهی به مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا و قابلیت‌های آن

  • کد خبر: ۹۹۹۸۹
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
نگاهی به مشخصات گلکسی اس ۲۲ اولترا و قابلیت‌های آن
چند روز پیش سامسونگ از تازه‌ترین پرچم‌دارش، یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا، رونمایی کرد. در بخش طراحی، گوشه‌های گونیایی و لبه‌های تخت بالایی و پایینی این گوشی بیش از هر چیز شما را به یاد گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌اندازند.

به گزارش شهرآرانیوز - چند روز پیش سامسونگ از تازه‌ترین پرچم‌دارش، یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا، رونمایی کرد. در بخش طراحی، گوشه‌های گونیایی و لبه‌های تخت بالایی و پایینی این گوشی بیش از هر چیز شما را به یاد گلکسی نوت ۲۰ اولترا می‌اندازند. پنل‌های پشتی و جلوی گلکسی اس ۲۲ اولترا از گوریلاگلس ویکتوس پلاس و فریم آن از آلومینیم ساخته شده‌اند. این محصول گواهی IP۶۸ را هم گرفته است و بر همین اساس می‌تواند تا ۳۰ دقیقه غوطه‌وری در عمق یک‌ونیم‌متری آب را تحمل کند.

پرچم‌دار تازه سامسونگ از نمایشگر ۶.۸ اینچی با لبه‌های خمیده و پنل OLED بهره می‌برد. این پنل وضوح ۳۰۸۰ × ۱۴۴۰ پیکسل با تراکم چشمگیر ۵۰۰ پیکسل‌براینچ را دراختیارتان می‌گذارد و با استفاده از فناوری LTPO می‌تواند نرخ نوسازی را بسته به نوع محتوا و استفاده کاربر، بین یک تا ۱۲۰ هرتز تغییر دهد. تطبیق‌پذیر بودن نرخ نوسازی تصویر باعث می‌شود شاهد کاهش در مصرف باتری این گوشی هنگام استفاده‌های مختلف باشیم.

باتری این گوشی تازه مثل نسل قبلی، یعنی اس ۲۱، دارای ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت است، اما نقطه قوت آن در مقایسه با گذشته، پشتیبانی از شارژ سریع چهل‌وپنج‌واتی است. هم‌چنین امکان شارژ شدن با استفاده از شارژ بی‌سیم با سرعت ۱۵ وات و قابلیت شارژ معکوس ۴.۵ واتی هم در این گوشی قرار داده شده است.

خانواده دوربین چهارگانه اس ۲۲ اولترا مثل نسل پیش از یک دوربین اصلی واید با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، درکنار دو دوربین تله‌فوتو با حسگر‌های ۱۰ مگاپیکسل با امکان زوم سه و ده‌برابری تشکیل شده است. در این بخش، با اینکه رزولوشن دوربین در مقایسه با نسل قبل تغییری نداشته است، شاهد ثبت تصاویر باکیفیت‌تری در این گوشی هستیم. این بهبود چشمگیر کیفیت به دلیل حسگر بزرگ‌تر، تراشه به‌روزتر و هوش مصنوعی دقیق‌تری است که سامسونگ در بخش دوربین به کار گرفته است. در حقیقت، این شرکت کره‌ای به خوبی متوجه اهمیت بخش نرم‌افزار در کیفیت تصاویر شده است و هوش مصنوعی اس ۲۲ اولترا باعث بهبود خروجی عکس‌های ثبت‌شده می‌شوند.

در بخش تصویربرداری هم می‌توانید با این گوشی تصاویری با کیفیت ۸K و نرخ ۲۴ فریم در ثانیه را ضبط کنید. هم‌چنین امکان ثبت تصاویر ۴K با نرخ فریم ۶۰ هم در این محصول قرار داده شده است. در کنار این موضوع، استفاده از فناوری

Auto frame از دیگر ویژگی‌های تصویربرداری است که برای اس ۲۲ اولترا در نظر گرفته شده است. به کمک آن، دوربین گوشی هنگام فیلم‌برداری در حال حرکت، به طور هوشمند، سوژه را دنبال و فکوس و قاب تصویر را با توجه به موقعیت سوژه تنظیم می‌کند. در بخش سلفی هم پرچم‌دار سامسونگ به دوربینی چهل‌مگاپیکسلی مجهز شده است و کیفیت قابل قبولی در ثبت عکس‌های سلفی به کاربر ارائه می‌دهد.

سامسونگ خانواده گلکسی اس ۲۲ را با آخرین نسخه رابط کاربری خود یعنی ۴.۱ One UI بر پایه اندروید ۱۲ همراه کرده است. در بخش سخت‌افزار هم تراشه اگزینیوس ۲۲۰۰ قلب تپنده پرچم‌دار تازه کره‌ای‌هاست و پردازنده گرافیکی آن با همکاری شرکت AMD ساخته شده است. چنین ترکیبی حتی هنگام اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین هم تجربه‌ای روان و بدون باگ ایجاد می‌کنند. در بخش حافظه هم این محصول با دو رم هشت و دوازده‌گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و یک‌ترابایتی به بازار عرضه می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->